Wednesday 2 July 2008

Siemens... Απάντηση Λιάπη


Προτίθεται να κινηθεί δικαστικά κατά της εφημερίδας που τον φέρει να μετείχε σε ιδιωτικό ταξίδι που οργάνωσε ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Siemens. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Σε σημερινό της δημοσίευμα η εφημερίδα Ελευθεροτυπία αναφέρει ότι ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Siemens, Μιχάλης Χριστοφοράκος είχε οργανώσει το ταξίδι του Μ. Λιάπη και της συνοδείας του, τον Ιούνιο του 2005 στη Γερμανία.

Σε ανακοίνωσή του ο κύριος Λιάπης χαρακτηρίζει «ανυπόστατες φήμες» τα περί εμπλοκής του στην υπόθεση με τα «μαύρα» ταμεία της Siemens και του ταξιδιού που φέρεται να οργάνωσε για τον ίδιο ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Μιχάλης Χριστοφοράκος.

Ειδικότερα, η δήλωση του υπουργού Πολιτισμού έχει ως εξής: «Ως εδώ και μη παρέκει. Για μέρες διασύρεται το όνομά μου με ανυπόστατες φήμες. Φήμες που ενώ κάθε μέρα αυτοδιαψεύδονται, παρ' όλα αυτά συνεχίζονται. Λάσπη κατά κύματα. Ο στόχος προφανής: Πλήττοντας εμένα προσωπικά, θέλουν να πλήξουν την κυβέρνηση, για να αντισταθμίσουν τα αποδεδειγμένα πια ανομήματα των πολιτικών μας αντιπάλων. Το 'πα λοιπόν και το ξαναλέω: Το ταξίδι μου στην Γερμανία, για τους αγώνες της εθνικής μας ομάδας, ήταν ιδιωτικό, ταξίδεψα μόνο με τον γιό μου, το οργάνωσα και το πλήρωσα ο ίδιος. Και για να εμπεδωθεί από τους λασπολόγους μου καλύτερα: όλα τα ιδιωτικά μου ταξίδια τα πληρώνω πάντα με δικά μου χρήματα. Και κρατάω και τα σχετικά παραστατικά. Όλα τ' άλλα είναι ψευδή και συκοφαντικά. Την πολιτική τρομοκρατία δεν θα την ανεχθώ. Γι' αυτό και θα δώσουν λόγο στην Δικαιοσύνη. Διότι δεν θα αλλάξουμε την έννομη τάξη στην Ελλάδα, όπου ο δεχόμενος την λάσπη είναι υποχρεωμένος και να αποδεικνύει, συνεχώς και καθημερινά, την πασιφανή αλήθεια».

2 comments:

Anonymous said...

Εντιμη κινηση θα ήταν από την πλευρά της κυβέρνησης να σταματούσε οποιαδήποτε σύμβαση από εδώ και πέρα με τη σημενς μέχρι να πουν οι Γερμανοί ποιοι βοηθήθηκαν με μαύρο χρήμα.

info press said...

@@@ anon

Αυτά δεν γίνονται στην Ελλάδα. Μέχρι εχθές όλοι αρνιόταν τα πάντα. Οι εισαγγελείς έκαναν δύο χρόνια για να φτάσουν εδώ που είναι σήμερα και κανείς από τους εμπλεκόμενους δεν παραδέχεται ότι έκανε και κάτι στραβό. Το είπε ο Τσουκάτος, χορηγίες ήταν και όχι μίζες.