Monday 14 July 2008

Συνέχεια περί φιλόζωων... δημοσιογράφων - Η απάντηση Γιάνναρου


Από το Blog της Yiannas

Συνέχεια της προηγούμενης εγγραφής γιά τις" μεταστροφές φιλόζωων δημοσιογράφων".

"Λίνα Γιάνναρου".

Έστειλα το κείμενο που έγραψα όπως θα δείτε, στον αρχισυντάκτη της Καθημερινής.

Αντ' αυτού είχε την καλωσύνη να μου απαντήσει η ίδια η κ. Λίνα Γιάνναρου.

Επειδή πιστεύω πως πρέπει ν' ακούγονται όλες οι απόψεις, παραθέτω την αλληλογραφία γιά τη δική σας ενημέρωση και καλή κρίση.

Προς αρχισυντάκτη Καθημερινής .

Από yiannas galannou.

Καλή σας μέρα! Σας στέλνω ένα κείμενο μου που σχετίζεται με τα όσα η δημοσιογράφος σας κ. Λ. Γιάνναρου γράφει γιά τ' αδέσποτα και τις νέες οδηγίες περί εξαγωγών αδεσπότων στο εξωτερικό. Θα ακολουθήσουν κι άλλα σχετικά.

Παρακαλώ διαβάστε το κι αν συμφωνείτε μπορείτε να το παρουσιάσετε -αυτό ή άλλα - γιά να υπάρχει ένας αντίλογος και όχι ν' ακούγεται μόνο η μία πλευρά.

Είμαι φιλόζωη και γράφω σε blog και ερευνώ αρκετό καιρό το θέμα "εξαγωγές"

Σας δίνω και τη σύνδεση με το συγκεκριμένο κείμενο και αν θέλετε ρίξτε μιά ματιά και σε άλλα κείμενα, καθώς τον τελευταίο καιρό κάνω ένα σχετικό αφιέρωμα ... Μεταστροφές φιλόζωων δημοσιογράφων

Ευχαριστώ πολύ!

Προς yiannas galanou.

Από κ. Λίνα Γιάνναρου.

Κυρία Γαλανού, καλημέρα Ελαβα το μήνυμα που στείλατε στην εφημερίδα σχετικά με τις εξαγωγές αδεσπότων και τη δήθεν "μεταστροφή" μου. Τα πράγματα δεν είναι ακριβώς όπως τα παρουσιάζετε και θα προτιμούσα να είχατε επικοινωνήσει προηγουμένως μαζί μου πριν δημοσιεύσετε τις καταγγελίες σας.

Σε κάθε περίπτωση, θα χαρώ να μιλήσουμε καθότι καμία πλευρά δεν έχω πάρει, παρά προχωρώ το ρεπορτάζ σχετικά με τις εξαγωγές, αλλά κυρίως με τη στάση της Πολιτείας απέναντι στα αδέσποτα. Ισως σας διαφωτίσω κι εγώ από την πλευρά μου.

Τα τηλέφωνά μου είναι τα 210.... και 69.... Φιλικά, Λίνα Γιάνναρου

Προς κ. Λίνα Γιάνναρου.

Από yiannas galanou.

Καλημέρα! Kαθ' ότι δεν σας γνωρίζω προσωπικά, κρίνω από τα γραφόμενα σας κ. Γιάνναρου και σ' αυτά ακριβώς αναφέρομαι.

Διαφωτίστε με λοιπόν, αφού το επιθυμείτε, με τα κείμενα σας, τα οποία θα φροντίσω να παρακολουθήσω στο εξής αν παρουσιάζουν όλες τις απόψεις επί του θέματος, αν είναι αντικειμενικά, αν έχει προηγηθεί έρευνα στο κάθε θέμα που αναφέρεσθε, ή είναι απλά αβασάνιστη παρουσίαση των απόψεων της μίας και μόνης "φίλης" των εξαγωγών αδέσποτων πλευράς.

Όσον αφορά τον αριθμό του τηλεφώνου σας, ειλικρινά δεν πρόκειται να συνομιλήσω προσωπικά μαζί σας, γιατί δεν μ' ενδιαφέρει η φιλία σας, αλλά η πένα σας.

Με την άδεια σας θα δημοσιοποιήσω την απάντηση σας στο blog μου.

Ευχαριστώ πολύ!

Προς yiannas galanou.

Από κ. Γιάνναρου.


Δεν σας δίνω τα τηλέφωνά μου για να γίνουμε φίλες αλλά για να ανταλλάξουμε απόψεις για ένα θέμα που προφανώς ενδιαφέρει και τις δύο. Εάν δεν το επιθυμείτε, έχει καλώς. Αν εννοείτε να δημοσιεύσετε το μέιλ που σας έστειλα, δεν έχετε την άδειά μου καθώς δεν αποτελεί "απάντηση" στα γραφόμενά σας.

Επίσης, εάν κατάλαβα καλά, σε κάποιο σημείο υπονοείτε ότι έχω "κλέψει" ξένο κείμενο; Μήπως να ανακαλούσατε;

Προς κ. Γιάνναρου.

Από yiannas galanou.

Κα Γιάνναρου. Εγώ κάνω ανοιχτό διάλογο όσον αφορά τις εξαγωγές των αδέσποτων. Η έκφραση λοιπόν "με την άδεια σας", χρησιμοποιήθηκε χάριν ευγενείας. Είναι δικαίωμα μου νομίζω να παρουσιάζω μηνύματα που αφορούν κείμενα μου, καθώς δεν θείγω τον γράφοντα, ή δεν προβάλλω προσωπικά του στοιχεία.

Αδικείται τον εαυτό σας όμως, με τον τρόπο που μου απαντάτε, καθώς και με την πρόχειρη ανάγνωση του κειμένου μου.

Δεν είπα ποτέ πως εσείς κλέψατε κάποιο κείμενο.

Στην εγγραφή μου ανέφερα, πως συνάντησα το κείμενο που υπογράφει η κ. Ασημίνα Κουλουκούρη στο POFYZO, να έχει παρουσιασθεί προηγουμένως στο zouglapress, υπογεγραμμένο από την κ. Athina xkx.

Μήπως λοιπόν πρέπει εσείς ν' αναθεωρήσετε τη στάση σας απέναντι μου?

3 comments:

spyros1000 said...

koita na deis poy se ligo tha allilominithoyne aytes!!!!!!!!

info press said...

@@@ spyros1000

Από αυτά που μπορέσαμε και καταλάβαμε εμείς, η Γιάννα Γαλανού "πολεμάει" ένα άθλιο σύστημα μόνη της, με μοναδικό της όπλο την αγάπη που έχει στα ζωάκια. Καλό βράδυ ή καλημέρα Σπύρο.

Anonymous said...

Kαλησπέρα Infopress!
Kαλησπέρα Σπύρο!
Σας ευχαριστώ γιά τα σχόλια σας και ιδιαίτερα το Infopress, γιά όλη την υποστήριξη που μου προσφέρει.
Σπύρο ειλικρινά δεν έχω καμμία σχέση με δίκες, ούτε είμαι ή πρόκειται ναγίνω δικομανής, όπως πολλοί από τους εξαγωγείς αδέσποτων είναι. Αυτό άλλωστε προϋποθέτει χρόνο, γνωριμίες και χρήμα, που δεν διαθέτω.
Εκείνο που προσπαθώ να κάνω είναι να επισημάνω ένα πρόβλημα και να ευαισθητοποιήσω τον κόσμο στα θέματα: Λαθρεμπόριο αδέσποτων, κακοποίηση, πειράματα κλπ.
Ούτε η κ. Γιάνναρου πιστεύω πως είναι δικομανής. Εγώ απλά έκρινα πως έπρεπε να αναφέρω τις εντυπώσεις μου και να ζητήσω μιά πιό αντικειμενική ενημέρωση στο συγκεκριμένο θέμα.
Φιλικά
yiannas galanou.