Thursday 17 July 2008

Από την έρευνα της Γιάννας για τα 102 σκυλιά της Ancona


Από το Blog της Yiannas


ΖΟΕΣ ΖΩΟΦΙΛΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
ΠΑΤΡΩΝ 118 900 ΒΡΟΝΤΟΥ
ΣΑΛΑΜΙΝΑ
ΤΗΛ. 2104657639. 2104662936


Σαλαμίνα 30 Μαρτίου 2007


Προς τον
Πρέσβη κ.Αναστάσιο Μιτσιάλη
Ρώμη

Αγαπητέ κύριε Μιτσιάλη,

Παρακαλούμε να μεριμνήσετε για την απελευθέρωση των 102 σκυλιών που κρατούνται στην Ανκόνα και βοηθήστε ώστε να συνεχίσουν το ταξίδι τους για να φτάσουν στις οικογένειες που πρόκειται να τα υιοθετήσουν.

Υπάρχουν όλα τα στοιχεία που επιβεβαιώνουν ότι τα σκυλιά έχουν όλα τα απαραίτητα συνοδευτικά χαρτιά για το ταξίδι και δεν στέλνονται για παράνομες δραστηριότητες.

Σας ευχαριστούμε και ελπίζουμε στη βοήθειά σας.

Με τιμή

Η Γραμματέας Η Πρόεδρος

Αθηνά Τσάκαλου Νάντια Ζόμπολα



Ήταν σήμερα η τυχερή μου μέρα.
Πρώτα με πήρε η Αθηνά γιά να μου πει πως πρέπει να της επιστρέψω τούτο το έγγραφο που αποδεικνύει ότι κάποια από τα 102 κατασχεθέντα σκυλιά στην Ανκόνα ανήκαν στο ΖΟΕΣ, της Σαλαμίνας.

Μάλιστα μου είπε να της το δώσω, γιατί όταν μου το έδωσε, νόμιζε πως ήμουν φίλη της!!!

Της απήντησα πως κι εγώ όταν της έδωσα τα ζωάκια μου γιά υιοθεσία στην Αθήνα, πίστευα πως ήταν φίλη μου και αγνοούσα πως τα έδινα σε άτομο που κάνει εξαγωγές αδέσποτων στο εξωτερικό, καθώς με είχε διαβεβαιώσει πως κάτι τέτοιο δεν ίσχυε.

Αγνοούσα επίσης το περιστατικό της ανάμειξης του ΖΟΕΣ στην υπόθεση της Ανκόνα με την κατηγορία του animal trafficking και τις σχετικές ανακρίσεις από την INTERPOL. Αν το γνώριζα φυσικά δεν θα τους είχα δώσει ζώα γιά υιοθεσία, ούτε Καλημέρα δεν θα είχα ...;

Της πρότεινα λοιπόν να μου δώσει τα έγγραφα της υιοθεσίας, διευθύνσεις και τηλέφωνα, θα ήλεγχα με τις φωτογραφίες που είχα, αν τα ζώα είναι πράγματι αυτά και μετά θα της έδινα το έγγραφο πίσω. Εννοείται πως δεν μου απάντησε σ' αυτό και μου είπε να κάνω τότε ότι θέλω ...;

Αργότερα στις 11 το βράδυ ξαναχτύπησε το τηλέφωνο, γιά να φτάσουν στ' αυτιά μου οι φωνές της Νάντιας, οι απειλές; "θα δούμε που και πως θα βρεθείς εσύ"; κάτι ακατάληπτο είπε γιά τον Δήμαρχο, κάτι γιά το αν έχω στοιχεία να της τα πω -της είπα πως γι' αυτή τη δουλειά είναι οι Αρχές - και γιατί το κάνω αυτό και τους πολεμάω (η κακιά!), αλλά μέχρι εκεί άντεξα, έχω κι ευαίσθητη ακοή, οπότε της ευχήθηκα καλό ταξίδι μέχρι την Ανκόνα και καλή επιτυχία με τις Ιταλικές αρχές και της τό 'κλεισα.

Αφού λοιπόν το θέλανε όπως και δήποτε να βγεί αυτό το έγγραφο στο φως, ιδού, θαυμάστε το!

Και μιά και κάτι είπε γιά Δήμαρχο, εγώ ρωτώ. Ο Δήμαρχος δεν έπρεπε να ενημερώσει τον κόσμο γιά το θέμα της Ανκόνα μέσα από ένα φυλλάδιο, να ξέρουμε ...;
Γιατί αντ' αυτού τους έκανε παράτες και ημερίδες και αναδείκνυε το φιλοζωϊκό τους έργο, δίνοντας του και την σφραγίδα της εμπιστοσύνης του Δήμου;

Ούτε ξέρω πως λέγεται ο Δήμαρχος, ούτε με νοιάζει να μάθω, ούτε ψηφίζω εδώ, ούτε θα μείνω γιά πάντα στη Σαλαμίνα.

Όποιος και να είναι όμως, όφειλε σαν κάτοικο Σαλαμίνας να με είχε ενημερώσει, γιά να μην κλαίω τώρα τα ζώα μου.

Αυτά γιά την ώρα ...;

No comments: