Sunday, 10 August 2008

This man killed Doujon Zammit

You can watch the bouncer's arrest, his face is not hidden.

Our thanks to PrezaTV for the photo

info press will not print the propaganda and public relations by the killer's family.

Their son worked as a bouncer and he killed a young man for no reason whatsoever.

They' d better tell the truth.

His name is Marios Antonopoulos and he killed Doujon Zammit and injured Cameron Tabone.


The killer said:"I want to die, I cannot believe I have killed a man, I am asking for forgiveness but I don't know if its enough".



You are damn right it is not enough.
Be our guest and die if you must.

May you and your accomplices... all rot in hell.

The self confessed killer and his accomplices are still protected by the Greek Judicial authorities. You people can rot in hell as well.

Doujon's funeral will be held on Tuesday, August 12, 2008 at 10:30 AM at Horsley Park Church.

Doujon Zammit - 2 of the Convicted Felons are Free
Doujon Zammit - Οι Δράστες στα Πούπουλα
Doujon Zammit - Ελλάδα η Αχάριστη Αλήτισα
Doujon Zammit - It Was Only Manslaughter
Δολοφονίες - Doujon Zammit & Παναγιώτα Μαζαράκη
Αντωνόπουλος - Ίδιες Διαστάσεις με τον Cameron;
Doujon Zammit - Ο Δολοφόνος ως Όσιος Ονούφριος
Doujon Zammit - Φτάνει κ. Κώστα Γρίμπιλα
Doujon Zammit - Clear View of the Beating
Χρυσώνουν το Χάπι της Ατιμωρησίας για τον Doujon
Doujon Zammit - Οι Συνεργοί Γιατί Δεν Είναι Φυλακή;
Doujon Zammit - Άξιζε να Δεις τον Αντωνόπουλο;
Doujon Zammit - Το Μεγαλείο Της Ατιμωρησίας
Χρυσώνουν το Χάπι της Ατιμωρησίας για τον Doujon

160 comments:

Anonymous said...

Καλά έκανες και το έγραψες αγγλικά, να το δούν οι αυστραλοί. Μπράβο που δεν έβαλες την προπαγάνδα του φονιά.

GIORGOS said...

Με το συμπάθειο,αλλά ο άνθρωπος είναι και δειλός ψεύτης.Διαβάσατε την απολογία του;"Του έκανα κεφαλοκλείδωμα και χτύπησε στο ντουβάρι"(κι έμεινε το παιδί κλινικά νεκρό απ'αυτό!!),"Το κλόμπ το κουβαλάω γιατί φοβάμαι"(και δε σου φαινόταν ρε άντρακλα-ή μήπως πουλάς μαγκιά μόνο σε μικροκαμωμένους;)"αλλά δεν το είχα πάνω μου τη βραδιά εκείνη"(δε βοηθάς να σε πιστέψουμε).Θα πω κάτι που θα ακουστεί τρομερό,αλλά σκεφτείτε το:Τουλάχιστον ο φρικτός φονιάς της Σαντορίνης ήταν πιο ειλικρινής μέσα στη σχιζοφρένεια και την κόλαση που βασίλευε μέσα του και βγήκε προς τα έξω.

info press said...

@@@ tasos

Ότι και να πούμε για το κάθαρμα είναι λίγο.

@@@ giorgos

Οι μπράβοι είναι όλοι δειλοί. Αυτός επιλέγει να συνεχίζει τις ψευτιές του.
Τα παιδιά τα κυνήγησε μαζί με τους άλλους τρεις κοπρίτες 1,5 χιλιόμετρο μακριά από το Cavo Paradiso.
Το γιατί... τους κυνήγησαν πρέπει να βρούν οι δικαστικοί διότι διαφορετικά θα τους πάρει ο διάολος.
Αυτοί οι 4 είναι δολοφόνοι εκ προμελέτης.
Ο φονιάς της δασκάλας είναι σχιζοφρενής.

Anonymous said...

na grapseis episis sta agglika gia to thrassos to malaka na ypostirizei pos to glob to eixa epeidi fobotan na kykloforisei sti mykono. Ti fovotan??? Ton eafto tou?????? Den mas ftanei i kseftila pou mas ekane to ktinos diethnos, ti synexizei kai me psemata ki olas. Na aftoktonisei, kai na min tou katsei ki olas kala i aftoktonia tou malaka. An einai dynaton

Anonymous said...

episis aftoi oi goneis, apo ntropi kai mono tha prepe na to voulosoun kai na zitisoun oi idioi dimosia sygnomi. Den mas noiazei to ptyxio tou giou sas, oute an itan kalo paidi mas noiazei. Symmerizomai ton pono tis manas pou anakalyptei pos megalose ena ktinos, to kano omos mono an i idia to voulosei, zitisei tapeina sygnomi kai eksafanistei. TEFAA kai fantarilikia, kai paidi tis ergatias pou pire daneio gia ti yamaha me afinoun pagera adiafori kai me strefoun akoma perissotero enantion oxi mono tou malaka, alla kai tis oikogeneias tou olokliris

Anonymous said...

kai akoma pio poly me afinei adiafori i sxesi me ton panagouli. Varvaroi me varvarous tha pane

info press said...

@@@ anon

Η αστυνομία έχει το σιδερένιο γκλομπ και επάνω του βρέθηκε το αίμα του Doujon, που εξετάστηκε με DNA.
Επομένως ότι και να λέει το κάθαρμα, είναι ψέματα.


@@@ anon

Οι γονείς του δολοφόνου θα έπρεπε να το είχαν βουλώσει τελείως. Χάθηκε μιά ζωή και θα έπρεπε να είχαν σκεφτεί τους γονείς του νεαρού.


@@@ anon

Ακριβώς, αν είμασταν συγγενείς του Παναγούλη, θα τους είχαμε μυνήσει που προσπαθούν να συνδέσουν το όνομα του με το δολοφόνο.
Οι άνθρωποι προπαγάνδα κάνουν μήπως και σώσουν το δολοφόνο και κακοήθη "βλαστάρι" τους.

Anonymous said...

I didn't know Doujon and I am so upset he was murdered on Myconos by this goon. I'm more distressed though with the way the judge is treating his murderers. So, it is true that the other three are still free. Thank you for the post.

info press said...

@@@ charlotte

Yeah Charlotte, judges are despicable in Greece and what is more disturbing is the fact that the government is not doing anything about it. Corruption is the name of the game. Thanks for the mail.

Costas Lazarides said...

This is unbelievable!

I am in China at the moment and my parents informed me about this story only yesterday. I left Greece one day before the event took place.

For the past two hours, I have been researching and reading extensively everything I could find on the internet about this story. Newspapers (Greek, Australian and Maltese), blogs, facebook, everything. I was just about to close firefox when I came to this page that has a picture and various comments about the guy who has been arrested as the alleged killer.

I am shocked. This guy used to work at my local gym as a personal trainer. His is one of the most humorous, calm and cool guys you can ever meet. (Break of 5 minutes...)

I have always tried to fight prejudice in my life. I'm sure he is held for a reason and I cannot possible imagine what can get into a person like this to cause a fatal wound to a person.

I am still shocked as I am writing this. Both by the violent, unjustified death of Doujon and by the fact that I have met the person responsible for this.

A piece of advice to all please. The easiest thing is to judge. Please refrain from extreme comments about people, situations, and circumstances we are not fully aware or knowledgeable about.

I am sure the investigation will shed light on this, in spite what some people on this site believe.

Concluding this, my own concern is with Doujon's family. I am sure it is probably the hardest thing in the world to lose a child. My most sincere condolences to his family.

Costas Lazarides

info press said...

@@@ costas

The bouncer has confessed to killing Doujon, injuring Cameron and hitting a third Australian who came to their aid.

The instrument he used to kill Doujon, has been found by the police and DNA tests have confirmed Doujon's blood on it.

And you are right, it is the hardest thing for a parent to lose a child and the killer's family ought to respect the Zammit family loss, and shut up and most of all to stop the propaganda they have unleashed.

The fact that the killer's father knew Panagoulis doesn't make his beloved son less of a murderer.

Costas Lazarides said...

My apologies, I am not aware of the propaganda his family circle has unleashed although I'm pretty certain we would all do that had we been in their shoes.

I am pretty certain the guy did it. That doesn't negate the fact that I am still shocked by it. I hope he receives the punishment the law dictate for his actions.

info press said...

@@@ costas lazarides

We can appreciate the fact that you are too far away to know all the facts and aparently you do not sound very Greek although your name is.

No need for an apology Costa, but as a matter of fact not all of us would react the same way as his parents have.

If you can read Greek and have the time to spare please read here about the night club bouncers.

Enjoy your stay in Beijing.

Anonymous said...

@Monday, August 11, 2008 12:45:00 PM
@Monday, August 11, 2008 1:03:00 PM
@Monday, August 11, 2008 1:04:00 PM

δις ιζ χαρντ του ριντ!

info press said...

@@@ zhora

Really?

GIORGOS said...

Και επίσης η παράμετρος του 17χρονου (απο τους άλλους 3),είναι άξια αναφοράς.Ακούγοντας την ηλιθιότητα που βαράει τον πατέρα του("θα συναντήσω τον Όλιβερ με καθαρό το κούτελο"),δεν είναι να απορεί κανείς πως το παιδάκι σύρθηκε σαν την κα..ΜΠΙΠ..γκόμενα πίσω απο τον αρχιαλήτη.Τι πιο φυσιολογικό για ένα ανήλικο παιδί να συμμετέχει σε νυχτερινούς απόμερους τσαμπουκάδες!!Τίθεται θέμα προτύπου("Ο τύπος είναι πρώτη μούρη στο καβούρι,να 25αρήσω κι εγώ έτσι και κανόνισα,μάγκας και τρανός").Μα διαβάστε και μόνο την απολογία του αρχηγού("Τους χτύπησα και τους 3 διαδοχικά!!!").Που βρισκόσουν ρε φίλε;Σε δυσμενή μονάδα του πεζικού ή στο Α.Τ.Ομόνοιας-ζήλεψες τη δόξα του άλλου ψωρόμαγκα,φαίνεται!Μυκονιάτες,έχετε ακούσει πολλά σκληρά-και ενίοτε βάναυσα λόγια τις τελευταίες ημέρες.Δε θα ακολουθήσω το παράδειγμα.Αλλά καταλάβετε πως το αίμα του παιδιού δεν είναι απλά ενός χαζοΑυστραλού που θα ξεχαστεί σε 10 χρόνια.Κάλλιστα μπορεί να πέσει στα κεφάλια σας.Έχετε δει το έργο του Κακογιάννη με τη Λαμπέτη και το Χορν;Πήγαν οι Υδραίοι μάγκες και χάλασαν τη βάρκα που νοίκιαζε ο Αθηναίος τουρίστας,για να του βυθιστεί μεσοπέλαγα και να σπάσουν πλάκα.Όμως αυτός είχε τυχαία πάρει μαζί του στη βαρκάδα και κάποια απο τα παιδιά τους.Και δεν μπορούσε ο καημένος να τα βαστήξει όλα στα χέρια του.Έπρεπε η νησιωτοπούλα να πάει να φτύσει τους συντοπίτες της κατάμουτρα για να μη την πληρώσει ο Αθηναίος,γιατί οι κύριοι έκαναν την πάπια.Το νησί σας σας ανήκει!Όταν γυρίζετε το κεφάλι μπροστά σε κλίκες και πουλημένους ντόπιους,ΕΧΕΤΕ ΕΥΘΥΝΗ,ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ!

info press said...

@@@ giorgos

Τι ωραίος πατέρας κι αυτός. Το ανήλικο παιδί του παρέα με τους φουσκωτούς της νύχτας.

Αυτός το βούλωσε εν τέλει, αν το ξανανοίξει το στοματάκι του, το όνομα του ανήλικου θα το δώσουμε στη δημοσιότητα.
Σεβόμαστε το παιδί του περισσότερο από όσο ό ίδιος σεβάστηκε τον δολοφονημένο νεαρό και την οικογένεια του.

Καλά το λες το παράδειγμα του φιλμ. Κάποια στιγμή μπορεί να είναι το δικό τους παιδί.

Anonymous said...

I Mykonos den itan etsi. Den mazeve ton kathe amorfoto malaka to nisi. Den eixe fouskotous bravous. Den eixe mousoulmanakia pou xorevoun xorous tis koilias se epixeirmaties sta sokakia. Den ypirxan tetoia pragmata sto nisi
Ta teleftaia 4-5 xronia einai afto to kako. Kathe karydias karydi exei xtisei ena spiti me lefta apo mizes kai apates, kai mazevei tous kolitous kai ginetai sto nisi to baxalo. Oloi pia Mykoniates to paizoun. Oloi exoun mia akri na katevoun sto nisi, na to paizoun moures kai na kanoun fasaries, nomizontas pos o topos tous anikei.
Kai sygnomi pou tha to po, alla apo to synafi ton paradise exei ksekinisei to megalytero kako.
LYPAMAI. Prepei na ginei to ksekatharisma prin akolouthisoun ki alles tragodies sto nisi

Anonymous said...

kai na po kai kati allo?
Prin apo tin epoxi tou star channel kai tis tatianas, tetoioi anthropoi den tolmousan na perasoun oute ekso apo ti syro. To nisi theoroutan aplisiasto, snob elite kai apo pollous episis gay
Tora einai pou piran ola afta ta kouradomagakia tharos kai katevainoun. To eidan stin tileorasi, eidan sygnomi pou tha to po ta kolarakia pano sto bar tou super kai tou paradise kai katevainoun sto nisi na paroun ki aftoi ligo apo to glamour k to kolaraki.
Mono pou glamour den yparxei pia. Exei gemisei o topos apo aksestous xoriates pou varane ton kosmaki.
Mou ta lege mia Mykoniatissa ton perasmeno mina pou xa katevei. Mou lege polla. Aganaktismeni i gynaika. Tha doune ki alla ta matia tous ekei, afto itan i arxi. Kati prepei na ginei

Anonymous said...

GEMISE I ELLADA KAFROUS PIA

info press said...

@@@ anon

Δυστυχώς έτσι όπως τα λες είναι. Και εμείς είχαμε πάει Μύκονο πριν κάποια χρόνια και δεν ήταν τόσο άσχημα.

Τα περισσότερα νησιά και νυχτερινά κέντρα παντού κατάντησαν έτσι με μπράβους και αλητήριους.

Είναι οι νεο Έλληνες που επειδή δεν χωνεύουν τους Τούρκους, το ρίχνουν στα τσιφτετέλια... 24 ώρες το 24ωρο.

info press said...

@@@ anon

Πράγματι γέμισε κάφρους και ψευτόμαγκες.

Anonymous said...

oso gia ti nea moda me ta gymnastiria kai tous personal trainers (oso kian psiloksefevgo apo to thema), ti nomizete??? Oi perissoteroi apo aftous tetoioi kafroi einai, oute kan ti doulia tous san gymnastes den kseroune na kanoune. Pairnoume ena vytio ormones, varame kai 15 vari, kai pame sto gymnastirio na xazepsoume kolarakia. Afto kanoun.
EIMAI APISTEFTA AGANAKTISMENI, OXI ME TIN ELLADA, ALLA ME TOUS MEGALOMANEIS MATAIODOKSOUS KAFROUS, POU XOUN VROMISEI AFTON TON TOPO

Anonymous said...

Me ti prosonta itan diladi personal trainer to atomo??????????????? Oute kan tin akadimia den eixe teleiosei
Na ta kleisoun ola afta, KOROIDEVOUN TON KOSMO KAI POLLAPLASIAZONTAI OI KAFROI

info press said...

@@@ anon

Η αλήθεια είναι ότι παίρνουν ορμόνες και ποιός ξέρει τι άλλο.

Πρόσφατα ακούσαμε από κάποιον ότι τα αγοράζουν και μέσο internet συνήθως από Αμερική και κανείς δεν ξέρει τι εμπεριέχουν αυτά.

info press said...

@@@ anon 8:31:00 PM

Μακάρι να τα κλείσουν αλλά δεν το βλέπουμε. Πολύ χρήμα και εξουσία στη μέση.
Το Cavo Paradiso το έλεξε κανείς; Μάλλον όχι. Γι' αυτό άλλωστε δεν ειδοποιήθηκε η αστυνομία από το κέντρο υγείας. Όλοι στο κόλπο.

Anonymous said...

Ta ksero, nomizeis den ta ksero????? Gi afto tolmao kai milao mipos kai ta mathei kai kanenas allos. kane ena search sto google kai tha deis ti poulane. Pigaine pare enan personal trainer, kai an den xreiasteis 90% othopediko kai athliatro meta apo enan mina, ela na me vreis.
Mono na vrizoume to corruption kai tin kyvernisi kseroume kai tous tourkalades, gia na to paizoume evropaioi (alloi kalyteroi aftoi). Mexri ekei ftanei i ksipasmara tou neoellina. Tin kafrila gyro mas kai mesa sto idio mas to spiti pote den koitame na tin diorthosoume.
KRIMA

Anonymous said...

den nomizo pos mporei na ginei kati stin parousa fasi gia ta paradise. Prepei na ginei erevna prota, prepei na vrethoun oloi oi ypefthynoi. Molis rora omologise o KAFROS. Den ginetai na kleisoun ena magazi (ti ena, pano apo 3 einai) dixos telika symperasmata. Kai os tote, min anisyxeis, oi arxikafroi idioktites tha'xoun kataferei mia xara na fanoune ladi. Edo exoun kataferei na diafimisoun ta kolomagaza tous san ta top ton kykladon mkai tis elladas olis, den tha vgoune ladi?????? Mono oi ntopioi mporoun na tous eksostrakisoun, kanenas allos.

Anonymous said...

kai siga diladi, min einai pouthena katagegrammenos o kafros pos anikei sto prosopiko. mexri ki afto paizei. Ola paizoun me tous kafrous. Den vgazeis akri kamia

info press said...

@@@ anon

Ο Νίκος Δήμου πολύ πρόσφατα είπε:
"Το πρόβλημα είναι ότι ο ίδιος ο λαός είναι στην συντριπτική του πλειοψηφία και διεφθαρμένος και αναποτελεσματικός γιατί έτσι τον μάθανε: η παράδοση, η οικογένεια, η παιδεία, το σύστημα".

Να προσθέσουμε ότι "τον μάθανε μεν, αλλά ο λαός δεν θέλει να αλλάξει και να ξεβολευτεί, γι' αυτό και η διαφθορά συνεχίζεται και είναι εκτός ελέγχου πιά".

Anonymous said...

les na dilone kai stin eforia to eisodima tou os Kafros Sfixtis Security Pisinas????????
MONO OI NTOPIOI MPOROUN NA KANOUN KATI

info press said...

@@@ anon 8:54:00 PM

Δεν πρέπει να είναι γραμμένος στο προσωπικό.
Το άλλο που ακούγεται είναι ότι ο ένας από τους άλλους τρείς (όχι ο 17χρονος) είναι του λημενικού.
Προσπαθούμε να το διασταυρώσουμε.

Anonymous said...

koitakse. I diafthora einai synonymi tis eksousias. PANTOU oxi mono stin Ellada.
I megalomania omos einai afti pou mas exei katantisei etsi emas edo. Mimoumaste otidipote malakia doume sto eksoteriko kai nomizoume pos kati trexei sta gyftika. San ton mavro kafro portieri se club tis oxford street. Irthe ap'tin Oughanda ki egine portieris. Portierides, personal trainers kai den symmazevetai.
TO PAIDAKI TI EFTAIGE????????????????

info press said...

@@@ anon

Doujon was at the wrong place at the wrong time.

Anonymous said...

Sosta.
Mono pou tora irthe i stigmi na katalavei kai o kafros pos o idios itan kati xeirotero apo afto.Itan: THE WRONG PERSON at the wrong place at the wrong time

info press said...

@@@ anon

Good on you.
We hope he rots in prison for the rest of his natural life but according to the Greek system of justice, there ain't much hope for that. He will be out and about in 10.

Anonymous said...

It's not the Greek system. It's the EU one.
This KAFROS (time for everybody to learn what this word means) will have a very bad end. I am sure about it. I don't know why, I am just very confident that he will pay.
He has taken away a life, he has destroyed a family, he has blackened a whole island's reputation. And the only reason why he did that is that his fucking pea-sized brain is governed by STUPIDITY, VANITY and POWER SHOW OFF.
Believe me, this combination is disastrous and ALWAYS GETS PUNISHED

GIORGOS said...

To άτομο είχε πρότυπο τον Πύρρο Δήμα.Όσο κι αν τα περι Ολυμπιακών αγώνων και αθλητισμού μ'αφήνουν ασυγκίνητο-σέβομαι μόνο τις μεμονωμένες αγνότητες αν έχουν διατηρηθεί καθόλου τέτοιες-θα είχε πλάκα μια τετ-α-τετ συνάντηση των δυό τους.Αν μη τι άλλο,ο Πύρρος δεν έλιωσε κανένα κεφάλι με γκλομπ.Σκεφτείτε:στη θέση που είναι τώρα ο κύριος και του λείπουν πάνω απ'όλα τα..βαράκια του.Τι να πουν οι γονείς ύστερα και οι καθηγητές της Γυμναστικής Ακαδημίας;Όπως γράφτηκε,μόνο η ντόπια κοινωνία είναι σε θέση να αναδείξει ή να θάψει το θέμα.Για σκεφτείτε το παράδειγμα της Βέροιας:μια ελίτ παιδεραστών και "αξιοσέβαστων" πολιτών επέβαλλε νόμο σιωπής στους υπολοίπους και θάφτηκε το λυντσάρισμα ενός παιδιού.

Anonymous said...

.. and please excuse me for using Greek in my previous posts, but there are some feelings & descriptions that can be expressed only in our mother tongue, as they lose their power and true meaning when translated.
RIP Doujon

Anonymous said...

@@ giorgos

nai??? eixe protypo ton Pyrro????? Kai i mama tou mas pliroforei pos pantote tou arese to akrivo ntysimo kai ta oraia rouxa???? Kai pire daneio 4000 euro gia n'agorasei mixani????
Tha sikothei o Aristotelis kai o Solonas kai tha mas ftysoune sta moutra, mi les alla
De mas ftanei o Panagoulis, tora mexri kai ton erimo ton Pyrro kseftilizoume.
Lithovolismo re sto paradise pou itan ontos paradise kapote kai meta na ton varane sta vraxia eikei stin akrothalasia san to xtapodi kai na ton kremasoun sto gyalo na ton fane oi myges.
Pou tha valei sto stoma tou ton Pyrro kai ti leksi athlitis.
(sorry 4 the greek)

Anonymous said...

There are "some" people in this world who do not have Greek language option on their keyboards
Therefore I apologise only for the use of Greek and not the fact that I have to write in latin characters. So instead of being ironic please show a bit of respect to Doujon

Anonymous said...

(that went to @@@ zhora)

GIORGOS said...

Παιδιά,το ζήτημα είναι το ΓΙΑΤΙ-όπως επισήμανε και ο Τάσος-αυτός ο τύπος μαζί με τις μπαλαρίνες του κυνήγησαν τα παιδιά με τέτοιο μίσος.Η ιστορία της τσάντας ήταν τόσο γελοία που δεν την ξαναχρησιμοποίησε.Επειδή δε θα ξάπλωνα να κοιμηθώ σχετικά με το αν οι δικαστικοί θα βρουν τη λύση-εκτός απο φωτισμένες εξαιρέσεις,η πλειοψηφία αποτελείται απο στερημένους καραφασίστες-θα πω απλά μια άποψη.Κλαψουρίζει λοιπόν η καραφλή αδερφάρα:"Μαμά δεν ήθελα να τον σκοτώσω..δεν ήθελα"(αυτή η μητέρα είναι πραγματικά τραγικό πρόσωπο).Πιθανόν όχι..ίσως ήθελες απλά να του δείξεις ποιός είναι το αφεντικό.Σίγουρα θα προτιμούσες-γιατι απλά είσαι χέστης και φοβάσαι την τιμωρία-να γίνει μπλε μαρέν απο το ξύλο ο Ντουζόν ή να μείνει μισοανάπηρος,έτσι ώστε όταν γυρίσει στη φλωροΑυστραλία του να έχει πάρει το μήνυμα ότι στην Ελλαδάρα,όταν μας φωνάζουν "πολίς,πολίς"σκύβουμε και παίρνουμε 50,όχι να βγάζουμε γλώσσα και να ζητάμε και χαρτιά.Ίσως να είσαι και ψιλοσαλεμένος και να θέλεις να αυτοκτονήσεις,αλλά φοβάσαι.Για όσους έχουν δει το "ΠΛΑΤΟΥΝ",ας θυμηθουν τη σκηνή του θανάτου του φασίστα λοχία.Γαζωμένος απο τις σφαίρες,παρακαλάει τον ήρωα να τον σκοτώσει μια ώρα αρχύτερα γιατί τρέμει να περιμένει ο ίδιος το θάνατο.Και μιλάμε για έναν κερατά που δε δίστασε να εκτελέσει εν ψυχρώ έναν συνάδελφό του λοχία γιατί αποκάλυπτε τις αλητείες του.Λοιπόν..η λέξη "δύναμη" είναι βαριά και θέλει γερούς ώμους,όχι απαραίτητα φτιαγμένους στα γυμναστήρια.

info press said...

@@@ anon 9:50:00 PM

There is more justice in the other EU countries. Greece is notorious for not punishing criminals, be it white collar or any other criminals.
The majority of inmate population are small time thieves and drug offenders.

info press said...

@@@ giorgos

Οι ντόπιες μικρές κοινωνίες, έχουν πολλά ένοχα μυστικά και ο ένας "κρατάει" τον άλλο.
Είναι ακατόρθωτο να αναδείξουν τα κακώς κείμενα.

Γιώργο μιλάς για τον Άλεξ;
Διαβάζοντας το blog που έχει η μαμά του παιδιού και δυστυχώς δεν καταλάβαμε ούτε τι θέλει να πει ούτε την υπόθεση.
Κάποιος θα έπρεπε να τη βοηθήσει να μεταδώσει προς τα έξω αυτά που θέλει να πει.

info press said...

@@@ anon 11:48:00 PM

It is ok. Not to worry.
We have only one laptop that we have added the Greek language.

Anonymous said...

@ Monday, August 11, 2008 11:49:00 PM

I apologise for "6:21:00 PM" post, it was poor taste.

Greek is actually easier for me, because translate.google.com works with Greek and I can read those comments through google, but not those w/ latin.

info press said...

@@@ giorgos

Ο λόγος που κυνήγησαν τους δύο νεαρούς, είναι το κλειδί στη δολοφονία.

Δεν ήταν θέμα τσάντας.

Η δικαιοσύνη δεν είναι "γενναία" στην Ελλάδα, για να μη πούμε κάτι χειρότερο.
Κάθαρση στη δικαιοσύνη δεν έγινε κι ας λένε ο υπουργός και οι συνδικαλιστές τους.

Όποιος θέλει να αυτοκτονήσει δεν κλαψουρίζει στη μαμάκα του.
Το κάνει σαν άντρας και τελειώνει.

info press said...

@@@ zhora

Apology accepted, not to worry.

info press said...

One of the three accomplices in Doujon's murder is a Coast Guard Officer.

Τελικά πράγματι Λημενικός, ο ένας από τους τρείς συνεργούς δολοφόνους.

Γι' αυτό το λόγο προσπάθησαν να κουκουλώσουν το θέμα και γι' αυτό το λόγο δεν ειδοποιήθηκε η αστυνομία από το κέντρο υγείας.

Anonymous said...

@@@ infopress 03.45

Lets not talk about justice in other eu countries. The reason why you think that Greece is the worst country in the world is that in Greece people react and argue to whatever bulshit happens, and do not act like sheep that obey to whatever they re asked for. Also let's not talk about corruption in other eu countries. I live in the uk, grew up in Greece, and believe it or not, there is no comparison. The only diffence is that greeks do not know how to hide well and cannot control the media and the people. Example: A blog like this that would expose Metropolitan Police would have been banned. (and dont think that Metropolitan Police are Saints!!!)
Anyway, that's another discussion and there is no point in making it right here.
A life is gone, there's no need to blame any police officer or government for this.
The only people to blame are those 4 people, and their parents who brought them up like this.

Anonymous said...

This person will be punished and I dont mean by prison. Prison has become a hotel nowadays. Free food, no worries, etc., it doesnt matter if its for life or for 10 years.

I mean real punishment.

Anonymous said...

I am so glad the name of the murderer has been released and it was shocking to see his photo as this guy is a gorilla. No doubt he was on steroids at one point or another in his life. As much as he claims that he acted alone, there were three other bouncers there and if anything they could have stopped Doujon from having been killed, but they obviously didn't do the right thing and as far as I am concerned they are just as guilty as the murderer.

If such a thing happened in the United States where I live, the bar would have been shut down indefinitely. The owner held as responsible as the murderer. One way or another justice will be served. If the Greek government doesn't do the right thing this will impact tourism to Mykonos. Aussies are not going to forget what happened to their fellow Aussie. Payback is a bitch.

info press said...

@@@ anon 6:26:00 AM

Apparently you have been away for a long time.
We do not think Greece is the wosrt contry on earth.

Try justice and if you get any please let us know. We will be glad to print your story.

As a matter of fact one of the three murder accomplices is a Coast Guard officer and this was the reason for the cover up.
Remember the medical centre did not inform the police.

And yes we do blame the judges for freeing the three.

It is unfortunate but we cannot blame all this on our grandmother.

info press said...

@@@ anon 6:36:00 AM

We believe they should rot in prison. We cannot understand what kind of punishement you are talking about.

info press said...

@@@ pm60657

Neither his name or his photo has been officially released.

The killer's family wanted to do some propaganda on behalf of their son and that is how we got the photo and his name.

Early this morning Info Press has confirmed that one of his accomplices is an officer of the Greek Coast Guard.
This has not been officially released either.

You are right, the Aussies will not forget about Doujon and the payback is on its way.

We do know that in the US the whole lot of them would have been arrested. The same in other EU countries, but not in corrupted Greece, the three accomplices are still free as we speak.

Anonymous said...

@@@pm60657

Dear pm60657,
as I said previously (but unfortunately I said it in Greek), the bar cannot be closed before the case is clarified. At least the law cannot close it. The murder did not take place inside the bar, the murderers followed Dijon and his friends 1.5km far away from the place. Also, this guy may have been hired illegally by the bar (I mean no papers, black money), or as a part timer, nobody knows what's really going on. So there's nothing that can be legally turned against the bar yet concerning the murder. However, I believe that this place will close, or at least will have to change completely the way it works. It is a bar mainly visited by foreign tourists, and I don't think it will have any clients after what happened. It will close down for sure. And I wonder how it managed to work for all these years, as everybody here knew its bad reputation long before the murder.

And a piece of advice to everybody that visits Greece: Try not to go to places that are advertised to foreigners. These people have lost all their local customers
and work with foreigners in order to survive. They have no respect and no quality, that's why locals don't go there any more. Try to find out which places are the favourites among Greeks (I don't mean "bouzoukia", I mean everything else.. beaches, restaurants, clubs). You'll get impressed with the difference. And club Tropicana was a purely touristic place.

Anonymous said...

Also, as I said before, in cases like this, ONLY LOCALS PEOPLE CAN GIVE JUSTICE.
The community of Mykonos is very small, people are relatives,so only them can decide to "wash away" the shame and clarify their island marginalizing the people who pollute it.
This is how it works in closed communities all over the planet, and sometimes it works much better than law.

Anonymous said...

sorry... i meant "local people"

info press said...

@@@ anon

Local people are powerless, because in a close-knit community, everyone holds the other "hostage" because they know each other's shortcomings.

Apart from that they will have to throw out the celebrities, the politicians and all the assosrted idiots, which will mean the financial death of their island.

Anonymous said...

@@@ info press

with "other punishment" I simply mean that PRISON IS NOT ENOUGH.
This guy is a huge "bravos", and in jail he will continue being a huge "bravos" if you get what I mean. This is not real punishment. Let him have the end that he deserves, and no human law can achieve it.

I am the same anonymous that speaks since yesterday afternoon, Im not bsb else, so don't get confused.

Anyway, I did not say that Greece is not corrupted, I say that other countries are even more corrupted but know very well how to hide their faults. This is not the subject though, LETS RESPECT DOUJON AND NOT TURN HIS DEATH TO A POLITICAL GAME

Concerning the coastal guard... no comment, everybody knows how many of them are involved in night club protection, its disgusting. The relatives in the hospital tried to cover the KSEFTILA and what did you expect??? They became MORE KSEFTILA

Now, concerning the parents' propaganda, these are more stupid than their son, maybe that's why he ended up a murderer. They exposed their own child before an official decision has been made. You know, this way police cannot even work properly. Some things have to be investigated secretly before they come up to light. That's another very serious reason why names and faces are not given immediately to the public.

Anyway this story is SAD. Still believe that everything is in the hands of the locals

Anonymous said...

pragmatika den to perimena pos oi goneis oi idioi to ksekinisan afto to dimosievma... Eimaste sigouroi????
Den mporei na einai TOSO ILITHIOI!!!!!!!!!!
An einai diladi, etsi eksigountai ola, kai to pos eftase o anthropos aftos na einai tetoios kafros, kai pos eftase na skotosei to paidi, kai ola. Den einai dynaton...
Ti vgikan na mas poun diladi.. pos ikseran ton panagouli, kai parte ton omorfonio to dimetro pou skotose to gio sas???????????
Den to pistevo!!!!!!!
(i idia eimai pali, sorry pou den exo onoma)

info press said...

@@ anon

Thank you for the punishement clarification.

We will not allow Doujon's death to become a political game.

Corruption is very deep in society and did not happen overnight.
It has taken the best part of the last 20 years to reach this level.

When a member of the coast guard is involved and because of it the public medical centre did not inform the police, it becomes political, as in cover up.

The police investigation is over and has been since the file reached the D.A.'s office.
The cover up continued there.

Do you know how many times the police catch criminals risking their lives and how fast they are released by the judge?

Anonymous said...

ego nomiza pos tous strimoksan k anagastikan na propagandisoun anti na to voulosoun opos tha prepe
Diladi, an oi idioi ksekinisan aftin tin istoria, tote milame gia tin apolyti ilithiotita kai to YPERTATO THRASSOS
Kremala kai aftoi mazi me to gio tous theloun den einai dynaton

info press said...

@@@ 8:19:00 AM

Κι όμως είναι δυνατόν.
Οι γονείς το ξεκίνησαν, αυτοί κάλεσαν τις εφημερίδες στο σπίτι τους και έδωσαν τις φωτογραφίες.

Δεν πειράζει που δεν έχεις όνομα, διότι δεν κρατάμε βιβλίο επισκεπτών και ούτε counters έχουμε.

Anonymous said...

Like it or not, justice depends on lawyers.
A good lawyer gets his client released soon. Thats how it goes. EVERYWHERE. There are even people who are totally guilty and never get sentenced. Not even for a small fine...
That's why I don't believe in human justice. It just doesnt work for me cause it depends on the intelligence of lawyers

Anonymous said...

ZOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AFTOI PREPEI NA PANE MESA PROTA.

AFTOI TON KANENE TOSO MALAKA TO GIO TOUS ELEOS.

KAI TO GRAFO STA ELLINIKA ELPIZONTAS I KYRA KATINA MANA NA MPOREI ESTO NA DIAVASEI GREEKLISH

AISXOS

info press said...

@@@ anon

Justice does depend on lawyers but also on Judges.

It is the Judges who set the criminals free. Many a prisoner file and get released on "medical" grounds and there is nothing wrong with them.

Anonymous said...

kata ti gnomi mou ola eksartontai apo to poso kala xeirizetai to nomo kai ta parathyra tou o dikigoros. Oi dikografies etsi vgainoun. Mia maxi dikigoron einai kai o pio eksypnos kerdizei. panta
telos panton den ksero ean tha eprepe na dimosiefsete metafrasmeni kai me ksekathara sxolia tin propaganda, gia na katalavoun oloi gia ti epipedo anthropon milame. Apo tin alli, afto isos einai disrespect gia tin oikogeneia tou nekrou, afou tha dimiourgisei megalytero pono kai thymo. Ase pou mporei na to patei kai kanenas ksypnios dikigoros kai na to emfanisei san elafryntiko logo tou oti to paidi anatrafike apo mia ilithia mana, pou ksero ego ti mporei na xrisimopoiisoun gia na ti vgalei ladi aftos.
Pantos kati allo pou pistevo prepei na metafrastei, einai to link sto arthro gia tous bravous kai to paromio peristatiko stin paraliaki prin apo xronia. Poly kalo, mpravo

info press said...

@@@ anon

Η οικογένεια Zammit δεν είναι σωστό να επιβαρυνθεί με τις μικρότητες αυτών των ανθρώπων, αν και η μητέρα του δολοφόνου δεν έκανε καλό στο γιο της με το να πει ότι του άρεσαν τα ακριβά ρούχα κ.τ.λ.

Εν καιρώ θα τα μάθει και αυτά η οικογένεια του Doujon.

Αυτός ο τύπος είναι 25 χρονών και σίγουρα έκανε τις δικές του επιλογές που τον κατέληξαν στη φυλακή.
Δεν μπορεί να φταίνε πάντα οι γονείς για τη ζωή που επιλέγει ένας ενήλικας.

Anonymous said...

@@@9:28:00

Sosta, exeis dikio

GIORGOS said...

Ωραία!Ώστε και η γιατρίνα του κέντρου Υγείας ήταν στο κόλπο.Να χαίρεται τον όρκο και τη θέση της.Αν δηλαδή δεν έτρωγε τα μοιραία χτυπήματα ο Ντουζόν και αν δεν είχαν πάει οι Αυστραλοί στην πρεσβεία τους να τρίξει τα δόντια σε μας..δε σας κάνει εντύπωση ότι δε σκέφτηκαν τα ρεμάλια καν να γίνουν καπνός απο το νησί;Εδώ γ..και δέρνουμε,αυτούς τους φλώρους θα φοβηθούμε;Και γιατί αλήθεια έφαγε τα μοιραία χτυπήματα με τόση λύσσα το συγκεκριμένο παιδί;Μήπως γιατι τόλμησε να του αμφισβητήσει την εξουσία του κυρίου;Κάπου εκεί είναι και το κλειδί της αρχής του δράματος.Πρόκειται για μήνυμα εξουσίας.
Καταλαβαίνω ότι οι γονείς παραμένουν γονείς,ακόμα και αν το παιδί τους είναι το χειρότερο κτήνος.Πιθανόν να είναι και τακτική που τους συμβούλεψε ο/η δικηγόρος να ακολουθήσουν.Η καραμπουζουκλίδικη φωτογραφία πόυ διάλεξαν πάντως μάλλον οργή προκαλεί παρα συμπάθεια.Αλλά ενήλικος ξενήλικος,ΕΧΟΥΝ ΕΥΘΥΝΗ για τα πρότυπα του γιού τους.Ίσως να μην πρέπει αφελείς άνθρωποι να μεγαλώνουν παιδιά,ποιός ξέρει!Χρειάζεται σοφία-όχι των σπουδών-για να διαβάζουμε τα μηνύματα.
Σχετικά με τις κλειστές κοινωνίες,καταλαβαίνω τι λέτε παιδιά.Ο υγιής που θα σηκώσει κεφάλι θα πέσει ή θύμα συκοφαντίας ή εκβιασμου.Αλλα αν πραγματικά ο εντός" πιστέψει οτι θα βοηθηθεί απο τον αντίστοιχο υγιή "εκτός",τότε αλλάζει το πράγμα.
Μακάρι να εφαρμοστεί αυτό και σε άλλες τραγικές περιπτώσεις.Κάνετε καλή δουλειά πάντως.

Anonymous said...

Paidia, ena skefteite: Stin thesi tou Doujon tha borouse na itan o opoiosdipote apo esas. Den ksero an tha itan ikano na xtypisei kai gynaika to atomo, diladi.
OPOIOSDIPOTE. Apla, etyxe to paidi na itan afto, etyxe na itan Australos. Sigoura to gegonos pos itan ksenos ekane to vlaxo na pistevei pos prepei na fanei pio magas kai tsaboukas: alla tha borouse na to kanei se opoiondipote, akoma kai se Mykoniati, arkei na mi tou patage ton kalo. telos.

Kai tis bourdes gia to portofoli tis akouo verese. Kamia gomena tou fagane tou fouskotou ki epathe amok k ta kinigise ta paidia stis erimies.

Anonymous said...

oso gia ti giatrina... alli ilithia apo kei.. olokliri mykonos, pas tora sto nisikai se 3 lepta to kseroune mexri to kalafati, ti nomize??? pos tha kalypsei olokliro eglima?????????? ZOA

Anonymous said...

Itan efimeria afti ekeino to vrady? Poios itan o ypefthynos giatros se efimeria???
Kati egine mesa sto iatriko kentro. Kapoio xontro psema paixtike k den kseroume poios ftaiei. Ki epeidi itan kai vrady, ki epeidi kseroume kai pos mporei akoma kai na eleipe o ypefthynos, na itane on call i otidipote, paizei kai na katigorithei kai kanenas allos gia to oti den eidopoiithike i astynomia. Sigoura omos kati paixtike, koutoponiro kai anegefalo. Oloi tha sikothoun na mas ftysoun Aristotelis, Ippokratis, oloi.
Kai kairos einaio kyrios dimarxos na paei na kryftei, irthe i ora tou. Den fantazeste posa mou eipe ekeini i Mykoniatisa ton perasmeno mina. Oute profitis na itan. kai ta elege se mena pou oute kan me iksere, Opote tha ksesikothoun oi ntopioi, den mporei, tha kanoun kati.

Anonymous said...

episis, kati allo pou den kseroume einai to an ontos eidopoiithike i astynomia i oxi. Poios itan se ypiresia ekeino to vrady? Den mporei olokliro aeroplano na ftanei sto nisi na paralavei ton astheni, kai i astynomia na min to kserei..
DEN GINETAI.
Ti exei katagrafei sta praktika tou iatrikou kentrou??? Afto prepei na mas poun. Ti exei katagrafei, kai poios to ypegrapse. Mipos ki olas ta paidia tromokratimena den eipan amesos pos eprokeito gia epithesi? Mipos tin epomeni antilifthikan pos o mpravos den itan mpatsos? 20 xronon paidia se mia kseni xora itan, logiko na tromokratithoun ama nomizan pos sta kala kathoumena empleksan me tin astynomia.
Kai poios astynomikos itan se vardia. Aftos mallon ekane ton kinezo. Ta peristatika katagrafontai. Den ginetai na ksefygoun. Poios einai omos aftos pou ekane ton kinezo sto tmima na mas poun, dioti apokleietai na min eidopoiithikan ean to nosokomeio iksere gia tin epithesi, oso to skeftomai ekei kataligo.

Anonymous said...

episis kati allo pou den exo katalavei parakalo opoios kserei na mou diefkrinisei: Poios metefere ta paidia sto iatriko kentro? Pos elikse i sybloki? Satmatisan kapoioi anthropoi kai voithisan? Ki an nai, itan ellines, i touristes? Dioti an itan ellines, aftoi protoi tha kalousan tin astynomia, den tha perimenan to iatriko kentro. Den exo kataferei na diavaso elliniki efimerida, kai den exo enimerothei pos akrivos egine, sto internet einai poly sygeximenes oi plirofories.

GIORGOS said...

ΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ,ΑΝΟΝΥΜΟUS,ΑΛΛΑ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ ΧΩΡΑ..ΕΔΩ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΜΙΣΟΤΥΦΛΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΕΝΟΣ "ΟΡΓΑΝΟΥ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ" ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Η ΑΓΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΕ ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΜΕ BLANCO ΟΤΙ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΕΙΧΕ ΒΑΡΔΙΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΜΕΡΑ.Η ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΩΤΕΡΟ ΤΟΥ ΨΩΡΟΜΑΓΚΑ ΤΗΣ ΟΜΟΝΟΙΑΣ(ΘΥΜΑΣΤΕ,ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΠΟΥ ΕΒΑΖΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΧΑΣΤΟΥΚΙΖΟΝΤΑΙ).ΓΕΛΑΣΕ ΜΕ ΤΑ ΑΣΠΡΑ ΤΟΥ ΜΑΛΛΙΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ:"ΜΑ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΣΤΕΙΟ.ΤΙ;ΑΝ ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΩ;ΧΑΧΑΧΑΧΑ".ΤΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ;ΤΟ ΚΟΥΚΟΥΛΩΣΑΝ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΑΘΙΑΡΗ ΠΑΤΕΡΑ-ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΡΕΛΛΑΡΑΣ,ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΜΗ ΖΟΥΣΑΝ ΤΩΡΑ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΒΑΛΕ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΤΑ ΤΟΥΒΛΑ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΕ.

info press said...

@@@ giorgos

Οι κατηγορούμενοι, φώναξαν στους νεαρούς "police", και ήθελαν να τους υποχρεώσουν σε σωματικό έλεγχο.

Αυτοί αρνήθηκαν διότι δεν τους έδειχναν αστυνομική ταυτότητα και τότε άρχισε το ξύλο.

Το κέντρο υγείας ειδοποίησε για την αερομεταφορά. Και όπως λέει παρακάτω ο φίλος έγινε ολόκληρη αερομεταφορά και η αστυνομία δεν πήρε είδηση;

Γιατί να φύγουν από το νησί; Ότι θέλουν κάνουν εκεί, δικό τους τσιφλίκι είναι.

Στο Τζάνειο όπου μεταφέρθηκε έγινε η πρώτη χειρουργική επέμβαση στο νεαρό, τακτοποίηθηκε και ο Cameron ο οποίος ειδοποίησε τη Πρεσβεία.

Τότε ειδοποιήθηκε η αστυνομία και μεταφέρθηκε στο Ερρίκος Ντυνάν.

Οι γονείς όση ευθύνη και να φέρουν, ο τύπος είναι ενήλικας και όλοι κάνουμε τις επιλογές μας.

Αν ήμασταν δικηγόρος τους θα τους λέγαμε να βγουν μεν αλλά με μία ταπεινή συγνώμη στην οικογένεια του νεαρού.

Να ξέρεις ότι οι μικρές κλειστές κοινωνίες, κουκουλώνουν και όποιος αντιδράσει θα τον φάνε τα φείδια.

Anonymous said...

epimeno pos diafono me ton diaxorismo tis elladas os i moni dieftameni xora. ola ta organa eksousias se oles anekseretos tis xores einai kata terastio pososto dieftarmena, alla kseroun na kryftoun, alla oxi. Kai oi ellines eimaste malakes. Diatympanizoume tin stravomara mas san na nai afto magia. Kanenas allos laos den vgazei etsi aprokalypta ta aplyta tou sti fora. Oloi kseroun poly kala na kryvontai gi afto kai fainontai kai oi taxamo politismenoi malista (otan oi idioi katharizoun tis prigipises tous, otan oi idioi vriskoun eksilastiria thymata taxamo tromokrates kai katharizoun, otan vomvardizoun ton planiti kai mas to paizoun kai sotires) Afto omos einai allo thema. Entelos allo.
To thema edo einai pos kalos i kakos zoume stin psarokostoula, mia xora mikri, pou o laos den sikonei to psema kai antidra. Mia xora mikri pou episis o enas kserei ton allon, kai ektos apo ta rousfetia kai to ksekatiniasma afto exei kai ena megalo avantage: voithaei sto kseskepasma kai tin dimosiopoiisi tis kathe apatis.
Nomizete px pos an enas ellinas-indos-portogalos, akoma kai agglos vriskotan thyma antistoixis epithesis sto Mancester, tha kathotan kanenas na asxolithei me to thema? OXI. Tha itan mia monolepti eidisi sto BBC, kai paizei ki olas kai na min itan kan eidisi. Opote min ta rixnoume ola stin ellada. Oute kleinei kanena bar ston planiti apo ena episodio otan to bar afto exei tetoies akres, toso dynato marketing kai toses plates piso tou. OLOS O PLANITIS YPOFEREI APO AYTA TA PRAGMATA, I MAFIA TIS NYXTAS (kai oxi mono) DEN EINAI ELLINIKO FAINOMENO.

Anonymous said...

(kai anefera to mancester, dioti tetoies epitheseis einai kathimerino fainomeno ekei)

Anonymous said...

pantou to megalo psari troei to mikro, kai PANTOU KOUKOULONONTAI ADIKIES EPEIDI KAPOIOS EXEI KAPOIAN AKRI

Oso gia ton patera, kala ekane kai eprakse opos eprakse, den vgainei tipota me to na dimiourgithei venteta. (ftaine oi ellines, oxi ftaine oi mykoniates, oxi ftaiei o enas kai o allos) Oi psyxraimes antidraseis exoun pantote thetiko apotelesma.

Anonymous said...

kai den einai tyxaio to oti enas australos edose afto to paradeigma. Oi australoi einai anthropoi iremoi, exoun megalosei se mia xora dixos kathe aftou ntopio plythismo, oloi ekei exoun katagoges apo diafora meri tou planiti. O idios o Doujon itan Italo maltezos. Kseroun poly kala oi anthropoi aftoi na min kanoun diaxorismo se krati kai ethnikotites kai na min dimiourgoun tetoious ventetismous.
Afto einai to mathima pou mas dinei o pateras. Kalo einai na to skeftoume vatheia afto pou mas eipe.

info press said...

@@@ anon 6:40:00 PM

Ακριβώς στη θέση των νεαρών μπορεί να ήταν οποιοσδήποτε.

Καταλάβανε όμως τα καθάρματα οι μπράβοι παντού ότι Αυστραλό δεν ξαναχτυπάνε διότι η Πρεσβεία ενδιαφέρεται.

@@@ anon 7:07:00 PM

Ότι και να πέχτηκε στο κέντρο υγείας όταν υπάρχουν τόσο σοβαροί και εμφανείς τραυματισμοί, ειδοποιείς την αστυνομία και δεν αρκείσαι στα παραμύθια κανενός.

Αν δεν φωνάζαμε ούτε αυτό θα ερευνούσαν οι δικαστικοί εκεί. Για κουκούλωμα πήγαιναν ειδικά αφού γνώριζαν ότι υπήρχε λημενικός στη μέση.


@@@ anon 7:38:00 PM

Το το γράφτηκε στα πρακτικά του κέντρου υγείας δεν το ξέρουμε. Αυτοί ειδοποίησαν για την αερομεταφορά.

Ο Cameron και άλλος ένας Αυστραλός, είχαν τις αισθήσεις τους και μίληασν στο κέντρο υγείας. Φαντάζεσαι να μη ρωτήθηκαν "what happened to you?".
Με τόσο αίμα που έτρεχε από τον Doujon και τον Cameron , όλοι ξέρανε και το βουλώσανε όλοι μαζί.


@@@ anon 7:54:00 PM

Ένας Αυστραλός που πέρναγε με τη μηχανή του από εκεί, σταμάτησε και βοήθησε τους νεαρούς έβαλε και τις φωνές ο άνθρωπος και τότε έφυγαν από εκεί οι δολοφόνοι.
Δηλαδή φοβήθηκαν τον εν δυνάμει μάρτυρα.
Πάντως δεν ήταν θέμα ούτε τσάντας ούτε γκόμενας.

info press said...

@@@ giorgos

Η διαφθορά είναι τόσο βαθιά ριζωμένη που δύσκολα βρίσκει άκρη ο μέσος πολίτης που δεν έχει μέσον.

Δεν είδαμε αυτό που λες για το μπλάνκο αλλά δεν μας κάνει εντύπωση διότι το κακό έχει γίναι καλό στην Ελλάδα.
Όσο πιο διαβολικός είναι κάποιος, τόσο το καλύτερο.

Ο λημενικός πάει αύριο για κατάθεση διότι το ζήτημα βγήκε στη δημοσιότητα.
Είναι δυνατόν ένας εισαγγελέας ή ο ανακριτής να μην έχουν σκεφτεί να ελέγξουν τα πρακτικά του κέντρου υγείας;
Είναι δυνατόν να μην έχουν καλέσει αυτόπτη μάρτυρα που όπως δηλώθηκε από το δολοφόνο ο λημενικός ήταν παρών;

Κατ'αρχήν αφού δεν βγήκε από το αυτοκίνητο, πως είναι μάρτυρας;

Το κάθαρμα ο λημενικός άφησε άνθρώπους ματωμένους και πεσμένους
στο δρόμο κι έφυγε;

Η αυριανή κατάθεση του λημενικού θα είναι "δεν ξέρω δεν είδα δεν άκουσα".
Αμφιβάλλεις;

info press said...

@@@ anon 9:07:00 PM

Πιστεύουμε ότι ήταν δικονομικό λάθος που έδωσε τα όργανα του παιδιού.

Έπρεπε να αφίσει το νεαρό όπως ήταν και να κάνει δεύτερη νεκροψία στην Αυστραλία.

Η ιατροδικαστική έκθεση αναφέρει ότι σκοτώθηκε από χτύπημα στο κεφάλι και τι γκλομπ βρέθηκε από την αστυνομία και φέρει το αίμα του νεαρού.
Οι δικηγόροι τους θα αμβισβητήσουν τα πάντα και γι' αυτό χρειαζόταν και η δεύτερη νεκροψία.

Ο πατέρας έδωσε το παράδειγμα και κοίτα πόσες παραλείψεις από τους δικαστικούς και το χειρότερο τα καθάρματα είναι ακόμα έξω.

Το "Justice for Doujon" με τη φωτογραφία του, δεν το βάλαμε τυχαία. Ξέρουμε από κουκουλώματα.

Anonymous said...

@@@9:21:00

Den ksero, tis akriveis energeies tou eisagelea kai tis erevnas den mporoume kai oute kai prepei na tis kseroume stin parousa fasi. Apla anarrotiemai. Anarrotiemai mipos kai exei diarrefsei tipota, kamia pliroforia. Afta einai ola pragmata me ta opoia tha asxolithoun oi dikigoroi. An o eisageleas prospathisei na koukoulosei, den tha meinei etsi apo tous australous, den mporei o dikastikos na koukoulosei min vlepoume pantou conspiracy theories, gia t'onoma tou theou.
Tora kai gia tin defteri nekropsia, den nomizo pos xreiazetai. O iatrodikastis kserei poly kala ti doulia tou, exei katagrafei, exei dothei stous afstralous to apotelesma, min ksefevgoume tora k nomizoume pos ki o iatrodikastis pliromenos einai, afto katantaei psyxosiko.
Tora gia ton limeniko.. ama eixe t@£*** tha eixe parameinei sketos limenikos, den tha ekane ki aftos ton securita paranoma. Siga min voithouse ki olas, xestike pano tou ki efyge. Palikaria oloi tous. mpravo

Anonymous said...

ki ena minima sta "palikaria":

skotosate enan anthropo re tsoglania, sta kala kathoumena.
Ti simasia an einai touristas??????
Tha mporouse na'tan o aderfos mou, tha mporouse na tan o filos mou, akoma kai defteros sas ksaderfos tha borouse na'tan.
Apla gia kaki sas tyxi itan touristas, kai den prokeitai na sas afisei kanenas etsi. Imarton pia.

info press said...

@@@ anon

Δεν είπαμε ότι ο ιατροδικαστής είναι διεφθαρμένος κι έκανε συνομωσία.

Είπαμε ότι ήταν δικονομικό λάθος του πατέρα Αυστραλού.

Προς το παρών δεν έχει δηλώσει παράσταση πολιτικής αγωγής και δεν έχει κανένα έγγραφο της δικογραφίας.

Το νομικό σύστημα της Αυστραλίας είναι ότι ο εισαγγελέας που αρχίζει μία υπόθεση την τελειώνει ο ίδος και αυτός υπερασπίζεται τις θέσεις του θύματος.

Στην Ελλάδα, αν το θύμα δεν δηλώσει πολιτική αγωγή, τον φάγανε οι δικηγόροι υπεράσπισης των κατηγορούμενων.

Anonymous said...

@@@ 10:02:00
Afto einai poly simantiko pou anafereis. Prepei na to grapseis metafrasmeno. Para poly sovaro.

info press said...

@@@ anon

Φανταζόμαστε ότι η Πρεσβεία θα τους ενημερώσει για τα δικονομικά θέματα και η οικογένεια θα αποφασίσει για το τι θα κάνει.

Πληροφοριακά σου λέμε ότι η ιατροδικαστική έκθεση είναι ιδιαίτερα λεπτομερής και δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης.

Δυστυχώς οι δικηγόροι έχουν τα τερτίπια τους και κάνουν το μαύρο άσπρο, διότι στην Ελλάδα ο νόμος τους επιτρέπει να τα κάνουν.

Anonymous said...

Pantou oi nomoi exoun parathyra, kai polles fores orthanoixta ki olas.
Einai afto pou elega proigoumenos: human justice depends on the intelligence of the lawyer. That's why most of the times it can't be called "justice"

info press said...

@@@ anon

Θα σου δλωσουμε δύο παραδείγματα για παρόμοιες υποθέσεις.

Θυμάσαι τα δύο αδελφάκια που βρέθηκαν σκοτωμένα στο ασανσέρ; Ακόμα δεν δικάστηκε κανένας.

Την ίδια εποχή δύο παιδάκια βρέθηκαν νεκρά από την πείνα στην Αυστραλία μέσα στο σπίτι τους.
Και οι δύο γονείς δικάστηκαν και είναι φυλακή.

Μία όχι τόσο παρόμοια υπόθεση είναι η εξαφάνιση της μικρής Αγγλίδας στη Πορτογαλία. Το πολιτικό μέσον που μπήκε, είχε σαν αποτέλεσμα να τη γλυτώσουν οι γονείς που δεν τους δίκασαν ούτε για neglect.

There is justice in the world, but when politicians and corruption are involved there is no justice at all.

GIORGOS said...

Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΚΑΓΑΘΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΜΗΣΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ.ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΑΠΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ.ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΜΠΑΡΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥς ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΧΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΙΓΟΥΡΕΥΤΟΥΝ ΟΤΙ "ΟΥΦ,ΕΝΤΑΞΕΙ,ΚΑΘΑΡΙΣΑΜΕ,ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΨΕΙ!ΚΑΝΕΙ ΜΟΚΟ!".
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΛΙΚΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΝΗΛΙΚΑΣ.ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΖΩΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗ ΔΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΙΧΝΗ ΤΗΣ,ΑΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΤΑ ΑΠΕΜΠΟΛΗΣΑΜΕ-ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ.ΞΥΠΝΑΣ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΓΙΟ ΣΟΥ ΓΟΡΙΛΛΑ ΣΕ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΚΕΝΤΡΟ.ΜΕΤΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ-ΓΙΑΤΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΧΤΥΠΑΝΕ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ.ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΑΣΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ.
Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΩΡΑ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ,ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΗΣ.ΑΝ Ο ΨΥΧΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟΣ ΜΕ ΤΟΥ ΔΡΑΣΤΗ Η ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΟΥΣ ΤΡΙΞΟΥΝ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΣΩ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΣΚΟΥΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ.

Anonymous said...

USING DOUJON'S DEATH TO DISCUSS ABOUT POLITICS IS SICK.
especially in an informal form of media such as an internet blogspot.

PLEASE RESPECT THIS BOY AND HIS FAMILY.

info press said...

@@@ giorgos

Έχεις δίκιο, ο άνθρωπος δεν ήξερε τι τον χτύπησε, που να ξέρει με ποιούς έμπλεξε.

info press said...

@@@ anon 11:51:00 PM

Where on earth did you see politics?
You are the sick one, who apparently want to "bury" the subject and let the killers go free.
Are you one of the lawyers and you do not wish the public to know the facts?
Do you care enough to have your full name on it?

Anonymous said...

@@@ info press

"There is justice in the world, but when politicians and corruption are involved there is no justice at all."

"Also let's not talk about corruption in other eu countries"

"We do know that in the US the whole lot of them would have been arrested. The same in other EU countries, but not in corrupted Greece"

"otan oi idioi katharizoun tis prigipises tous, otan oi idioi vriskoun eksilastiria thymata taxamo tromokrates kai katharizoun, otan vomvardizoun ton planiti kai mas to paizoun kai sotires"
"An o eisageleas prospathisei na koukoulosei, den tha meinei etsi apo tous australous, den mporei o dikastikos na koukoulosei min vlepoume pantou conspiracy theories, gia t'onoma tou theou"

"If such a thing happened in the United States where I live, the bar would have been shut down indefinitely"

"There is more justice in the other EU countries. Greece is notorious for not punishing criminals"



the above and many other comments in this blog ARE POLITICS

BUT THE WORST OF ALL IS THAT POLITICS HAVE EVEN BEEN USED BY THE MURDERER'S FAMILY.
SHAME

Είναι δυνατόν να μην έχουν καλέσει αυτόπτη μάρτυρα που όπως δηλώθηκε από το δολοφόνο ο λημενικός ήταν παρών;"

"otan oi idioi katharizoun tis prigipises tous, otan oi idioi vriskoun eksilastiria thymata taxamo tromokrates kai katharizoun, otan vomvardizoun ton planiti kai mas to paizoun kai sotires)"



THE ABOVE TOGETHER WITH MANY OTHER COMMENTS ARE POLITICS

THE SICKEST OF ALL IS THAT EVEN THE MURDERER'S FAMILY USE POLITICS

Ντροπή

info press said...

@@@ anon

"THE ABOVE TOGETHER WITH MANY OTHER COMMENTS ARE POLITICS"

Shame for what?
What is your point?

Are people fighting for one political party or the other?
If they were that would have been politics.

Discussing this murder and trying to make sense of what is an unbelievable tragedy that elements of the Greek authorities have been trying to white-wash like they do with everything else, is not politics and you are really sick if you think so.

But you just support the Zammit family anonymously and you tell us off and you are afraid to give your full name! Who the hell do you think you are?

Anonymous said...

http://www.news.com.au/story/0,23599,24106629-2,00.html

Quote: "It is understood Mykonos police were called to investigate only after being contacted by the Australian embassy in Athens."

I guess we now have the answer why.

info press said...

@@@ zhora

Yes Zhora, this is correct.
We have been saying so, all along.
If it wasn't for the embassy they would have white-washed the murder and they are still doing their best to cover up as much as possible.

Anonymous said...

Οι μπράβοι και η παρεούλα τους οι αστυνομικοί και το κέντρο υγείας, επαναπαύθηκαν επειδή η
αυστραλία είναι μακριά. Δεν
λογαριάσανε ότι είναι σοβαρό κράτος και ότι δεν είναι μπουρδέλο όπως η ελλάδα. Παρά τρίχα γλύτωσε
η Ντόρα το διπλωματικό επεισόδιο.

Anonymous said...

I do not support any murderer's family. I clearly state that even them use politics.
Talking about Panagoulis and all those bullshit.
Politics is much more than talking about specific political parties. Politics is leaving open hints against authorities. Leave authorities out of this stuff. Doujon has been killed by a murderer, and corruption in Greece-UK-US-EU has absolutely nothing to do with this. You talk about the murderer's propaganda, and finally everybody in this case is trying to make their own propaganda.
Oliver Zammit stayed away from this. Doujon stayed away from this. Why does everybody else has to involve such things in the discussion? And how dare people call other people αγαθιάρης?
I dont even dare to translate what has been said
People with dignity are not αγαθιάρης.
Επίσης οι άνθρωποι με επίπεδο, δεν επιτρέπουν στον εαυτό τους τέτοιου είδους ξεκατινιάσματα όταν χάνουν έναν δικό τους άνθρωπο.
That's what I mean when I say SHAME
We can talk about the murderer, we can exchange information about mistakes that may have been done, but this must be done in an informative way. So simple, no more conspiracy theories needed here, I'm not a lawyer of the beast and personally I have no idea who all these people you refer to are. But I try to put myself in the position of the boys' family, and for me, it sounds -as i said- sick to see how the discussion can go astray.
As simple as that.
Also I dont want to give my personal details in the web , sorry

Anonymous said...

"Παρά τρίχα γλύτωσε
η Ντόρα το διπλωματικό επεισόδιο."

THIS IS WHAT I MEAN BY "POLITICS"

do I still sound like a lawyer of the beast????

Try not to delete my comments, and let the Aussies get their own opinion.

It's such a shame to turn everything to a political discussion.

info press said...

@@@ tasos

Έτσι όπως το λες είναι Τάσο, επαναπαύθηκαν και αποδείχτηκε κακό για την υγεία της Ελλάδας διότι βγήκε η ταξιδιωτική οδηγία.

info press said...

@@@ anon 3:19:00 AM

"Politics is leaving open hints against authorities. Leave authorities out of this stuff."

Are you stupid?
How can you leave the authorities out of this stuff as you call it.

Well this stuff, cost that family a lot, because the accomplices are still out and about, in case you haven't noticed.

And yes, Bakoyianni had a near diplomatic episode with the Aussies.

What the hell happened here. Have the Greek authorities hired you to defend them?

Who are you defending?
The criminals, the police, the judges? Isn't that your politics?

Info Press does not leave open hints against the authorities.
Info Press questions the authorities and their motives.

"Try not to delete my comments, and let the Aussies get their own opinion."

Do you think Info Press is scared of you?
Who the hell do you think you are?

Anonymous said...

i'm only a person who tries to show respect and totally disagrees with this attitude. No need for further discussion.

info press said...

@@@ anon

You have a very strange way showing your respect.

You respect is directed toward the authorities and no-one slse.

Your attitude stinks, just like the authorities.

Yes please... by all means... spare us your propaganda about the autrhorities.

GIORGOS said...

Αγαπητέ φίλε,ΟΛΕΣ οι πράξεις των ανθρώπων έχουν ΠΟΛΙΤΙΚΟ υπόβαθρο,χωρίς να είναι ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ.Το οτι το παιδί απαίτησε να δει τα χαρτιά του καθάρματος που παρουσιαζόταν ως αστυνομικός ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.Το οτι ο Κάμερον κινητοποίησε την πρεσβεία της πατρίδας του και αυτή με τη σειρά της κινητοποίησε τη δικαιοσύνη ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ.Ακόμα και η στάση του πατέρα που είναι φιλειρηνική-είπα "καλοκάγαθος" και όχι"αγαθιάρης"αν τυχόν αναφέρεσαι σε μένα-ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ.Και η μετέπειτα πικρία του ΕΠΙΣΗΣ.Και δεν αμφισβήτησα την αξιοπρέπειά του,είπα απλά οτι η απελπισία του και η σύγχυσή του είναι κακοί συμβουλοι και δολώματα για τους "κουκουλωτές".Και απόδειξη είναι το λάθος που αναφέρθηκε με τη δωρεά των οργάνων.Μακάρι να μην αποβεί μοιραίο για τη δικαίωση του παιδιού του.Γιατί να αρνούμαστε την πολιτική υπόσταση της καθημερινότητάς μας;Άλλο οι ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ-ΝΑΙ,θα τους χρειαζόταν το διπλωματικό επεισόδιο για να τους φύγει το χαμόγελο της αλαζονείας και να αντιληφθούν πως οφείλουν σεβασμό στον πολίτη και ιδίως στον φιλοξενούμενο.

mina said...

Σε διαθεσιμότητα λιμενοφύλακας για το θάνατο του Αυστραλού
'Εχει αποδειχθεί η φιλική σχέση του με έναν από τους δράστες, η παρουσία του στο σημείο του φονικού και το γεγονός ότι δεν ενημέρωσε την υπηρεσία του.

Στον ανακριτή της Σύρου κατέθεσε το πρωί της Τετάρτης ο λιμενοφύλακας, που φέρεται να ήταν παρών στο θανατηφόρο ξυλοδαρμό του 20χρονου Αυστραλού, από τον ήδη προφυλακισμένο και τους φίλους του στη Μύκονο.

Μέχρι στιγμής, έχει αποδειχθεί η φιλική σχέση του λιμενικού με έναν από τους δράστες, η παρουσία του στο σημείο του φονικού και το γεγονός ότι δεν ενημέρωσε την υπηρεσία του για το συμβάν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο λιμενικός εργαζόταν και αυτός σε νυχτερινό κέντρο της Μυκόνου.

Όπως υποστηρίζει ο ίδιος, στο σημείο βρέθηκε μετά τη συμπλοκή και ενώ όλα είχαν λήξει.

Ηδη, ο λιμενοφύλακας έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα με προσωπική διαταγή του Αρχηγού του Λ.Σ. αντιναυάρχου Θόδωρου Ρετζεπέρη. Ο λιμενοφύλακας που υπηρετούσε στο κλιμάκιο Ειδικών Αποστολών της Μυκόνου, και ο οποίος σύμφωνα με την ΕΛΑΣ που διενεργεί την προανάκριση για τον τραγικό θάνατο του 20χρονου Αυστραλού φέρεται να ήταν παρών στο θανατηφόρο ξυλοδαρμό του αλλοδαπού νεαρού, από τον ήδη προφυλακισμένο και τους φίλους του.

Επίσης, με προσωπική διαταγή του Αρχηγού της Ελληνικής Ακτοφυλακής ξεκίνησε Ένορκη Διοικητική Εξέταση -ΕΔΕ- την οποία θα φέρει σε πέρας ανώτατος αξιωματικός ο οποίος εφόσον προκύψουν επιβαρυντικά στοιχεία για τον λιμενοφύλακα του κλιμακίου των Ειδικών Αποστολών του Λιμεναρχείου της Μυκόνου θα επιβάλλει τα προβλεπόμενα από τον Ποινικό Στρατιωτικό Κώδικα, ενώ παράλληλα θα ενημερώσει τόσο την εισαγγελία Σύρου, όσο και τον αρμόδιο εισαγγελέα του Ναυτοδικείου Πειραιά.

Τέλος να τονισθεί ότι με αφορμή τη φερόμενη εμπλοκή του Λιμενοφύλακα στο θανάσιμο ξυλοδαρμό του 20χρονου Αυστραλού, ο Αρχηγός του Λιμενικού Αντινάύαρχος Θόδωρος Ρετζεπέρης απέστειλε στα Λιμεναρχεία Σαντορίνης, Ηρακλείου, Χανίων, Κέρκυρας, Πάτρας, Ρόδου, Χίου, Λέσβου, Σάμου και Μυκόνου έγγραφο στο οποίο εφιστά στην αυξημένη υπηρεσιακή προσοχή των υπηρετούντων στα κλιμάκια Ειδικών Αποστολών.

Source : Kathimerini news 13.08.08

info press said...

@@@ giorgos

Η ζωή των πολιτών εξαρτάται από την πολιτική και τους πολιτικούς.
Αν κάποιοι δεν αντέχουν στη κριτική και πιστεύουν ότι οι Αυστραλοί είναι ηλίθιοι καλό θα είναι να το ξανασκεφθούν.
Η όποια συνωμοσία ανήκει στους εμπλεκόμενους στη Μύκονο αλλά και στις αρχές της, που ξέχασαν το ένα... ξέχασαν το άλλο... κ.τ.λ.
Δεν τηλεφωνάνε στον όποιο υπουργό να πάρουν την άδεια του, για να συνομωτήσουν.
Γι' αυτούς... αυτός είναι ο τρόπος ζωής τους.
Οι μικρές κοινωνίες κουκουλώνουν για να προστατέψουν τους εαυτούς τους και τα συμφέροντα τους.

info press said...

@@@ mina

Μίνα, σ' ευχαριστούμε για την εφημερίδα.

Η φιλική σχέση που είχε ο λημενικός είναι με τον Μάριο Αντωνόπουλο που ήδη έχει προφυλακιστεί.

Πράγματι δούλευε σε νυχτερινό κέντρο.

Ήταν παρών σε όλο τον ξυλοδαρμό.

Με άλλα λόγια ήταν πέντε (5) παρόντες στον ξυλοδαρμό και όχι τέσσερις (4).

Τις ΕΔΕ δεν τις εμπιστευόμαστε, αλλά επειδή το θέμα πήρε αυτή τη διασταση πλέον, ο τύπος θα βρεθεί εκτός και καλά να πάθει.

Δεν νοείται τα όργανα της τάξης να συνεργάζονται με τα αποβράσματα της νυχτερινής κοινωνίας.

mina said...

@@@ info press

Οι δολοφόνοι ήταν ακριβώς όσοι είπαν τα παιδιά πως ήταν.

"Δεν τηλεφωνάνε στον όποιο υπουργό να πάρουν την άδεια του, για να συνομωτήσουν". Ποιός τηλεφώνησε στον υπουργό; Δώστε μας περισσότερα στοιχεία! Σε ποιόν υπουργό τηλεφώνησε; Πργματικά θέλει κρέμασμα αυτός ο υπουργός. Ενημερώστε μας παρακαλώ, πείτε μας το όνομα αυτού που τηλεφώνησε και του υπουργού. Μην τους κρύβετε

Anonymous said...

@@@ info-press

κύριε info-press,
τί ακριβώς επαγγέλεστε;

info press said...

@@@ mina

Μίνα ίσως παρερμήνευσες. Δεν τηλεφωνάνε στον κάθε υπουργό πριν κάνουν τις συνομωσίες τους για να πάρουν άδεια. Μόνοι τους επιβάλλουν αυτό που λέμε ομερτά.

info press said...

@@@ anon 9:49:00 PM

Υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
Πάντως δημοσιογράφοι δεν είμαστε.

info press said...

@@@ mina 9:45:00 PM

Μίνα ο λημενικός μετατέθηκε από το Βόλο στη Μύκονο, για να "συμπληρώνει" το εισόδημα του.
Με άλλα λόγια μέσον και ο τύπος δούλευε σε νυχτερινό κέντρο.

Περιμένανε να κάνει ελέγχους αυτός;
Να καταδώσει ποιόν και τι;

Η αστυνομία του πήρε προφορική κατάθεση.
Κάτι έγινε όμως και δεν απαγγέλθηκαν κατηγορίες, όπως έγινε με τους άλλους.
Γιατί; Μέσον;
Ρωτάμε εμείς τελείως χαζά.

Αυτά τα χατηράκια από εδώ κι από κει, αξιοκρατία πουθενά και μετά λέμε δεν χαριζόμαστε σε κανέναν και άλλες τέτοιες μπούρδες.

Όσο υπάρχουν αυτά τα "χατηράκια" η Ελλάδα θα βουλιάζει.

mina said...

@@@ info-press

ευχαριστώ καλέ μου φίλε. Το μέσο που τον έστειλε στην Μύκονο τον λημενικό ποιο είναι; Γιατί δεν μας το λέτε;
Πόσα άλλα γνωρίζετε;
Επίσης, ειναι αλήθεια πως όλοι όσοι διορίζονται στην Μύκονο έχουν συγκεκριμένο μέσο στην κυβέρνηση;
Καθηγήτρια είμαι και περιμένω τον διορισμό μου. Γι αυτό ρωτάω.
Πείτε μου σας παρακαλώ ποιός είναι ο υπεύθυνος; Θέλω όνομα συγκεκριμένο, εαν δεν διοριστώ θα το φτάσω μέχρι τέλους το θέμα.

info press said...

@@@ mina

Δεν ξέρουμε ποιό είναι το μέσον ακόμα, μόλις το μάθουμε θα το ανεβάσουμε.
Στην προκειμένη περίπτωση επειδή πρόκειται για αξιωματικό, το μέσον της μετάθεσης μπορεί να είναι στρατιωτικός.

Μην πιστέψεις ότι η όποια κυβέρνηση είναι το πανίσχυρο βιμ.
Από τα λίγα που καταλαβαίνουμε, οι συνδικαλιστές έχουν πιο πολύ δύναμη.

mina said...

"Μίνα ο λημενικός μετατέθηκε από το Βόλο στη Μύκονο, για να "συμπληρώνει" το εισόδημα του"

Συγνώμη που πάλι δεν καταλαβαίνω, μα.
το μέσο πήρε τον λημενικό στην Μύκονο σε δευτερη εργασία; στο δημόσιο;
Αφού απαγορεύεται απο τον νόμο η δεύτερη εργασία, πώς διπλοδιορίστηκε ο λημενικός;

Με λίγα λόγια, το μέσο έδωσε στον λιμενικό συμπληρωματικό εισόδημα στο δημόσιο, και μια η δουλια στο μπαρ, τρεις.

Συγνώμη που δεν καταλαβαίνω, εκσηγείστε μοθ παρακαλώ τι εννοείτε, θέλω να μου πείτε ποιός αλήτης διπλοδιορίζει με τόση ανεργία

info press said...

@@@ mina

Μίνα το συμπληρώνει είναι σε εισαγωγικά.
Ο νόμος απαγορεύει τους υπαλλήλους του δημοσίου να έχουν δεύτερη δουλειά.
Η μετάθεση έγινε από λημενικό στο Βόλο στο λημενικό της Μυκόνου.
Τη δεύτερη δουλειά την έκανε παράνομα.
Άντε να δεις πόσοι καθηγητές διδάσκουν έξωσχολικά.

Anonymous said...

@@@ info-press 11:40:00

κανένα πρόβλημα, απλά αναρωτιόμουν γιατί το info-press παραπέμπει σε Τύπο και δημοσιογραφία
Μήπως είστε ντέτεκτιβ;

info press said...

@@@ anon

lol, διότι μας ρωτάνε αναγνώστες.
Δεν είμαστε ούτε ντέτεκτιβ.

GIORGOS said...

Παιδιά κατατοπίστε με σας παρακαλώ γιατί εδώ αυτό ξεπερνάει κάθε όριο.Δηλαδή ο κύριος λιμενικός/μπράβος ήταν θεατής του εγκλήματος και παρέμεινε έτσι;Εκτιμούσε τον Αντωνόπουλο και τις πράξεις του,επομένως;Πίστευε ότι το πράγμα θα σταματούσε εκεί που έπρεπε χωρίς να χαθούν ζωές,οπότε άστους να πάρουν ένα μάθημα;Η μήπως σ'αυτή την ύποπτη σχέση παίζει τίποτε άλλο(κανένας εκβιασμός,λ.χ.);Ποιά είναι η γνώμη σας;
Η Μίνα δικαίως εξοργίζεται με τους διπλοδιορισμούς.Δεν έχουμε καταλάβει ακόμα ότι εφόσον δεν ανήκουμε στις εκλεκτές τους κάστες,δεν έχουμε και προνόμια;Σε ένα Αμερικανικό έργο(είμαι σκηνοθέτης γι'αυτό χρησιμοποιώ τέτοια παραδείγματα)ακούγεται ο εξής διάλογος μεταξύ δημοσιογράφου/προέδρου των ΗΠΑ:
ΔΗΜ:"'Ολοι οι πολίτες είναι ίσοι απέναντι στο νόμο"
ΠΡ.:"Φυσικά!Μόνο που κάποιοι είναι περισσότερο ίσοι απο τους άλλους".
Ωχ!Πολιτικολογώ πάλι!

info press said...

@@@ giorgos

Ο λιμενικός/μπράβος ήταν θεατής.
Η συμπεριφορά του ήταν κάθε άλλο παρά όργανο της τάξης.
Ήταν στις ειδικές δυνάμεις του λιμενικού.
Με μέσον πήρε απόσπαση από το Βόλο στη Μύκονο.

Εκείνο που πρέπει να διαπιστωθεί από τους δικαστικούς είναι ο λόγος που κυνήγησαν τους Αυστραλούς.

Οι Αυστραλοί δεν γνώριζαν τους μπράβους, επομένως δεν είναι ζήτημα εκβιασμού.

Στην Αμερική που λες, δεν συμβαίνουν αυτά διότι οι σεκιουρητάδες υπόκεινται στη νομοθεσία και συνεργάζονται με την αστυνομία.

Στην Ελλάδα δεν είναι ξεκαθαρισμένο ούτε πότε μπορεί να πυροβολεί ο στυνομικός.
Χάλια αδιόρθωτα.

GIORGOS said...

Σίγουρα,παιδιά,αλλά η φιγούρα ενός θεατή σε ένα έγκλημα με σοκάρει ακόμα περισσότερο απο αυτόν που το διαπράττει(πολύ περισσότερο η φιγούρα ενός ένστολου).Εννοούσα εκβιασμό μεταξύ Αντωνόπουλου-λιμενικού.Γιατι σαν πολύ βρωμιά δε σας μυρίζει;Ο εγκληματίας να τον επικαλείται για υπεράσπιση!Άρα ή κάποιος κρατάει κάποιον απο κάπου ή είναι και οι δυό ίσης ποιότητας(ο λιμενικός να κοιτάζει με θαυμασμό τον Αυστραλό να κατακρεουργείται..ανατριχιάζω και που το σκέφτομαι.Δε θέλω να το παραδεχτώ!).Αυτή η σχέση χρήζει μεγάλης έρευνας.Το γιατί πήραν τα παιδιά στο κυνήγι...μόνο απο το στόμα των εμπλεκομένων μπορουν να το εκμαιεύσουν,αλλά ο εν λόγω μου φαίνεται παμπόνηρος,το ίδιο και κάποιοι δικηγόροι που είδα.Το λάθος του Όλιβερ με τα όργανα λέτε να του στοιχίσει πολύ του ανθρώπου;Πήγε να κάνει ένα καλό ο δύστυχος...

info press said...

@@@ giorgos

Αυτοί δουλεύανε στο Cavo Paradiso και επομένως είχαν σχέσεις "φιλίας" και πριν τη δολοφονία.
Το ότι βρωμάει η υπόθεση είναι γεγονός.

Αυτό που δεν αρέσει σε μας είναι ότι η αστυνομία πήρε προφορική κατάθεση από τον λιμενικό και η εισαγγελία δεν ξεκουνήθηκε μέχρι που ακούστηκε δημόσια.

Και ενώ η ιατροδικαστική έκθεση είναι άριστη ως προς την αιτία θανάτου, θα δεις που θα την αμφισβητήσουν και θα ζητάνε και τα ρέστα.
Γι' αυτό είπαμε ότι πρόκειται για δικονομικό λάθος του πατέρα η δωρεά οργάνων.
Ευχόμαστε να κάνουμε λάθος.

GIORGOS said...

Αυτά είναι συγκλονιστικά,αλλά μας τη λένε κι απο πάνω για πολιτικολογία και έλλειψη σεβασμού.
Εγώ προσπαθώ και σπάω το κεφάλι μου γιατί,ΓΙΑΤΙ,το απόσπασμα καταδίωξης για παιδιά που στο κάτω-κάτω εμφανισιακά και..σωματικά δεν ήταν καν του ύψους των σκληρών!Συμφωνούμε υποθέτω οτι όλο αυτό ξεκίνησε απο ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΒΑΣΗ.Αν αποκλείσουμε τις ιστορίες περι κλοπής ή τις διενέξεις εντός κλαμπ για γκόμενες,τι άλλο μπορεί να δικαιολογεί αυτό το μίσος;Αν τα παιδιά είχαν πιεί ή ήταν ουσίες και έκτροπα στη μέση,σίγουρα θα ήταν το πρώτο όπλο των κυρίων και θα το είχαν βγάλει προς τα έξω αντί να μιλάνε για Παναγούλη κτλ.Τι να πω;

info press said...

@@@ giorgos

Δεν υπάρχει θέμα κλοπής τσάντας, ούτε διενέξεις για κορίτσια.

Τα δύο παιδιά είχαν φύγει από το κλαμπ και όπως ειπώθηκε είχαν πιεί δύο μπύρες ο καθένας.

Οι κατηγορούμενοι δεν ξέρουμε τι είχαν πιεί και δεν θα το μάθουμε ποτέ, διότι δεν τους έγιναν εξετάσεις αμέσως μετά.

Αυτός ήταν κι ένας από τους λόγους της αρχικής συγκάλυψης, ώστε να μην γνωρίζουν οι αρχές τι είχαν πιεί οι κατηγορούμενοι.

GIORGOS said...

Αυτό είναι ζωτικής σημασίας,Γιώργο.Τι είχαν πιει ή καπνίσει τα πουλάκια μας και νοιώθανε Σούπερμαν;Και πάλι όμως βρε παιδί μου!Μέσα σ' όλους τους θαμώνες ενός πολυσύχναστου κλαμπ να διαλέξουν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ αυτούς τους δύο;Το συνωμοτικό μου μυαλό επανέρχεται στο πολυφορεμένο-αλλά όχι εξωπραγματικό-σενάριο του ανθρώπου σε λάθος μέρος και λάθος στιγμή.Κάτι ειπώθηκε ή παρακολυθήθηκε που δεν έπρεπε.

info press said...

@@@ giorgos

Τι γίνεται εδώ βρε Γιώργο.
Ο Γιώργος απευθύνεται στο Γιώργο;

Επειδή εμείς εδώ στο Info Press δεν έχουμε συνομωτικό μυαλό, το ξεπερνάμε.

Τα παιδιά αυτά δεν γνωρίζουν Ελληνικά για να έχουν καταλάβει κάτι παράνομο που έκαναν αυτοί.

GIORGOS said...

Σημασία φίλε μου δεν έχει τι κατάλαβαν τα παιδιά,αλλά τι νόμιζαν τα γουρούνια ότι κατάλαβαν.Ίσως τελικά να ήθελαν να μοστράρουν δύναμη για κάποιο λόγο και να διάλεξαν αυτούς.Εμένα η ΕΠΙΛΟΓΗ δε μου κάθεται.Το όλο θέμα μοιάζει πολύ προσωπικό για να είναι τυχαίο.

info press said...

@@@ giorgos

Τα Αυστραλάκια δεν είχαν προσωπικά με κανέναν εδώ στην Ελλάδα, απλά διότι ήταν τουρίστες για λίγες ημέρες.

Η Μαλτέζικη ή Ιταλική καταγωγή των γονιών τους θα μπορούσε να είχε δημιουργήσει προσωπικά θέματα στη Μάλτα ή στην Ιταλία.

Τα "γουρούνια" όπως λες και προσβάλεις τα γουρουνάκια, κάτι θα ήθελαν από τα παιδιά και αυτοί μάλλον αρνήθηκαν.

Η σωματική έρευνα που ήθελαν να τους κάνουν φωνάζοντας αστυνομία που τραβούσε;

GIORGOS said...

Δε μπαίνει και κανένας άλλος,μείναμε μόνοι και τα λέμε οι δυό μας.
'Εχεις δίκιο,το μόνο κοινό με τα ζωάκια είναι η βρωμιά που αφήνουν πίσω τους.
Αυτό λέω κι εγώ,τι ήθελαν απο τα δυό αυτά παιδιά και γιατί αυτά συγκεκριμένα;
Το προσωπικό ζήτημα δε χρειαζόταν κατα τη γνώμη μου μέρες να δημιουργηθεί,όταν παίζονται τέτοιες φάσεις.Αν ισχύει το τραβηγμένο μου σενάριο του "ΕΙΔΑ ΠΟΛΛΑ",έχουμε την απάντηση.Ανώμαλοι ψυχισμοί παίρνουν φωτιά σε λίγες στιγμές.
(Εντελώς άσχετο,αλλά αν σου πω οτι μια κομπλεξικιά DJ σε ένα μαγαζί έκανε θέμα στο μπάρμαν να με μαλώσει γιατι την ενοχλούσε το..βλέμμα μου.Εγώ ούτε είχα πάρει είδηση τίποτα,απλά την έβλεπα απορροφημένη στους δίσκους της.Είναι και αρκετά επωνυμη και δε λέω άλλα.Αν βρισκόταν τότε δίπλα ένας Αντωνόπουλος κι ένας λιμενικός,ποια θα ήταν η τύχη μου;)
Και η οικειοποίηση της αστυνομικής ιδιότητας μοιάζει απόλυτα φυσιολογική.Με την κακιά έννοια,δυστυχώς.Σημαίνει "Σκύψε,υπάκουσε και βούλωστο",τουλάχιστον όπως την έχουμε καταντήσει στην Ελλάδα.Αλλά οι ξένοι δεν ήταν του χεριού τους.Δεν το βούλωσαν.

info press said...

@@@ giorgos

Πρόκειται για αντιποίηση αρχής και το "σκύψε κ.τ.λ." δίχως να του δείχνεις την ταυτότητα σου, υπονοεί άλλα στραβά.

Κι εσύ άλλη φορά να προσέχεις που κοιτάς διότι οι επώνυμοι έχουν και βίτσια.

GIORGOS said...

'Οταν λέμε "επώνυμη" δεν εννοούμε και επιπέδου Μυκόνου,μη πάει το μυαλό σου.Άλλωστε τότε δεν είχε κάνει παρα μόνο μια τηλεοπτική εκπομπή-παιχνίδι,ήταν περισσότερο ραδιοφ.παραγωγός,μετά έγινε φίρμα.Παίζονταν πολλά εκείνη τη μέρα φαίνεται,άστο τώρα.
'Εχεις δίκιο για την αντιποίηση αρχής,αλλά το ότι εφαρμόστηκε στη συγκεκριμένη περίπτωση απλά δείχνει τη συχνότητα που εφαρμόζεται γενικά.Αν είσαι διατεθειμένος να παραστήσεις με μαγκιά τον αστυνομικό σε ξένους που είναι κατα κοινή παραδοχή πιο δύσκολος στόχος απο εμάς που τυγχάνουμε της γνωστής αντιμετώπισης στην ίδια την πατρίδα μας...αλλά για να μην ξεφεύγουμε,ναι,έτσι είναι.Υπονοούνται ένα σωρό πράγματα που μπορεί να ήθελαν απο τα παιδιά,τα οποία..ως εδώ καλύτερα.

info press said...

@@@ giorgos

Επειδή ποτέ κανείς δεν ξέρει τι παίζει μ' αυτούς, καλύτερα να αποφεύγονται αυτά τα κέντρα.

Σωστά το λες, τις περισσότερες φορές στους Έλληνες παίζεται η αντιποίηση αρχής αλλά δεν πάει πίσω και το "ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε;".

Μεταμέλεια και αλήθεια είναι άγνωστη λέξη για καθάρματα σαν κι αυτούς.

GIORGOS said...

Η αισθητική και μόνο είναι αρκετός λόγος για να αποφεύγουμε ορισμένους χώρους.Το να προσθέσουμε ως λόγο και το φόβο για την επιβίωση και τη σωματική μας ακεραιότητα..ναι,έτσι φαίνεται.Είμαστε έρμαια,τελικά.Εγώ προσωπικά είμαι πολύ μικροκαμωμένος και εύκολα θα με εξόντωναν.Αλλά και πάλι βρε παιδί μου,δε μου αρέσει να με εκβιάζουν και να μου λένε:"Εδώ-στο συγκεκριμένο ή κάθε ανάλογο μέρος-κάνουμε κουμάντο εμείς.Η το δέχεσαι ή τις τρως".
Καταλαβαίνεις τι είπες;Να αποφεύγουμε την κοιτίδα του Ελληνικού πολιτισμού,ισοδύναμη της Ακρόπολης;(ναι,μη γελάτε!Δεν εκπλήσσομαι αν πολλοί γνωρίζουν το Cavo Paradiso καλύτερα απο την Ακρόπολη)Εγώ είμαι μαζί σας,αλλά και πάλι εγώ έχω τη ρετσινιά του "μονήρη τρελλού που δεν ξέρει να διασκεδάζει".Ο λόγος μου δε μετράει.Κινδυνεύουμε με ομαδικό λυντσάρισμα,παιδιά!

GIORGOS said...

http://www.madata.gr/index.php?news=22657

Θέλω,αν γίνεται,να διαβάσετε τα γραφόμενα-αν δεν το έχετε ήδη κάνει-και να μου πείτε τη γνώμη σας γιατι εμπιστεύομαι το ένστικτό σας.Τα περισσότερα είναι γνωστά και χιλιοειπωμένα,αλλά αναφέρονται και 2-3 πράγματα για το δράστη και τη μοιραία νύχτα που εγώ προσωπικά δεν τα ήξερα.

info press said...

@@@ giorgos

Το διαβάσαμε Γιώργο και βλέπουμε μία προσπάθεια να μην επιβαρυνθεί το κλαμπ και ο αξιωματικός.

Τα κλομπς βρέθηκαν από την αστυνομία με το αίμα και των δύο παιδιών.

Προπαγάνδα της "αντιαστασιακής" οικογένειας για να πέσει στα μαλακά το "καμάρι" τους.
Αν ήταν Έλληνες τα θύματα, ίσως να λέγανε κι έλλες "αντιστασιακές" αηδίες.

Anonymous said...

gamieste oloi.oloi exoume ena simio pou mporei na kseperastei kai na odigisei sto mireo.an den kserete min milate.an ton eixe plakosei stis mpounies kai ton eixe steilei sto nosokomio den tha eixe mathei kaneis tipota.trendy to nisi trendy kai ta nea.matheytike pantou se xrono miden.e oxi loipon den einai etsi.ayton ton fouskoto an ton kserate kalitera tha eixate allh gnomh.den epeno to apotelesma alla einai sigoura ena apotelesma.krima gia olous kai gia ola.kalitera na min ginotan tipota.alla h tv mas mathenei mono ayta pou thelei kai oxi ayta pou prepei.kathe mera skotononte apeiroi gia apeirous logous tous opious pote den mathenoume.ego ton ksero to fouskoto kirio 20 xronia kai den mou allazei kaneis gnomh.rip gia ton afstralo rip kai gia ton filo mouu.rip kai gia esas kai thn tv.

GIORGOS said...

Ωστε "αν τον είχε πλακώσει και στείλει στο νοσοκομείο,δε θα μαθαίναμε τίποτα",έτσι;Θα ήταν και πιο δραστικό το..μήνυμα.Μιλάμε για παιδάκια λεπτοκαμωμένα που δεν ήταν καν στα κυβικά του φίλου σου,για λιωμένα κεφάλια απο ματωμένα γκλομπ που..δεν τα είχε πάνω του,αλλα τα κουβάλαγε γιατί φοβόταν.Για ποιό μοιραίο κουβεντιάζεις;Το τρέντυ της Μυκόνου και της ΤV σε μάρανε;Στον κύριο να τα πεις που ονειρευόταν ωραία ρούχα και μεγάλες ζωές-οι δικοί του τα λένε,όχι εμείς.Επειδή δηλαδή γεμίζουν απωθημένα με τη χλίδα που βλέπουν τριγύρω τους αλλά νοιώθουν μακριά τους,δέρνουν τον κόσμο.Ε,πλακώστε τους εργοδότες σας ή αλλους της κλίμακάς σας.Ας δείρει και τους φυλακόβιους και τους αστυνομικούς που θα του την πέσουν,εγώ μαζί του θα είμαι σε αυτό.Όχι κουραδομαγκιές.Κρίμα γιατί ένας καλός φίλος θα μπορούσε να αποτρέψει την κατρακύλα,κάτι που εσύ με τις απόψεις σου δεν έκανες.

info press said...

@@@ anon

Οι βρισιές σου δεν χρειάζονται και ούτε θα "αγαπήσουμε" τον Αντωνόπουλο.
Το ότι γνωρίζεις το δολοφόνο είναι δικό σου πρόβλημα και να μην είσαι σίγουρος ότι όλοι θα τον "αγαπούσαμε" αν τον γνωρίζαμε.
Το κάθαρμα αυτό αφαίρεσε μιά ζωή, που δεν του έφταιξε σε τίποτα. Trendy δολοφονία υπάρχει μόνο στο μυαλό σου.


@@@ giorgos

Οι τσάμπα μάγκες εν δράσει. Ίδια ράτσα και ο φίλος του. Εάν έχει την ευκαιρία κι αυτός θα δολοφονήσει.

Anonymous said...

@@@ anonymous 2:27:00

Sygxaritiria file. Ante kai sta dika sou diladi, afou to theoreis fysiologiko, ante na doume poios thanai o tyxeros pou tha tou anoikseis esy to kefali otan "ksaperastoun ta oria" opos les.
Mpravo. RIP se sena file, pou me ta myala pou kouvalas xlomo to vlepo

Anonymous said...

ti na po re! mia vgainoun k xrisimopoioun ton panagouli, tin alli vrizoun ki epitithontai, ti anthropoi einai aftoi?
den einai dynaton gia to onoma tou theou. Vouloste to re. zitiste mia sygnomi apto nekro kai apla vouloste to, pos to lene diladi.
Imarton kyrie thrasos diladi, aftoi tha mas katharisoun olous re gia symparastasi sto filo tous den pame kala

Anonymous said...

popoo kairo eixa na mpo safto to blog, mou anevike to aima sto kefali tora, ti na po, eleos

info press said...

@@@ anon
Καλά του τα λες του "εξυπνάκια". Προφανώς είναι και μάρτυρας υπεράσπισης του δολοφόνου.

@@@ anon
Οι άνθρωποι αυτοί λέγονται δολοφόνοι και τίποτα άλλο.

@@@ anon
Έλεος από τους ανελέητους δεν υπάρχει.

Anonymous said...

@@@ anon2:27:00

kai oraia re file, den kseroume kai den milame, alla apo pou ki os pou na ton plakosei stis mpounies????? poios nomizei pos einai o filos sou, olokliros mantraxalos na plakonei stis mpounies paidakia????
diladi, mono to oti katalikse na skotothei to paidi se peirakse esena? To oti tha to plakone stis mpounies mesa stis erimies to vriskeis ok????
MPRABO

oso gia ta trendy nisia kai ta trendy nea, ef'oson to theteis etsi, toulaxisto ekplirothike to oneiro tou filou sou na einai trendy, esto kai os dolofonos.

Tha trelathoume edo mesa den pame kala.

Anonymous said...

Prwta ap ola 8elw na ekfrasw thn luph mou gia ton 8anato tou Australoy sunan8rwpou mas.. Eimai kai egw gennh8eis sthn Australia kai exw mia idiaiterh sumpa8eia sth xwra auth kai tous katoikous ths.

Diabasa prosextika ta parapanw comments kai katalabainw thn orgh kai aganaktish pou niw8oun oi perisotteroi. Parola auta prepei na epishmanw oti o Marios ton opoion gnwrizw einai ena apo ta kalutera paidia sth Glufada. Einai enas "aga8os gigantas" kai den mporw na to pistepsw oti eftase se auto to shmeio. Eimai sigouros oti exei metaniwsei ba8utata gia tis praxeis tou..

info press said...

@@@ anon 8:17:00 PM

Ο φίλος σου ο "αγαθός γίγαντας" είναι ένας φονιάς και σίγουρα δεν θα μίλαγες έτσι... αν είχε σκοτώσει το δικό σου το παιδί.

Your friend is a cold blooded killer and we are certain you wouldn't speak like that... had he killed your son.

GIORGOS said...

Είναι γεγονός ότι εμείς είμαστε απλοί θεατές και δεν γνωρίζουμε απο κοντά το συγκεκριμένο άτομο όπως εσύ.Όμως εδώ υπάρχει ένα παιδί φρικτά δολοφονημένο και πολύ περισσότερο ένα σκηνικό που βρωμάει απο όπου κι αν το πιάσεις:κυνηγητά δύο παιδιών μέσα στις ερημιές,αντιποίηση αρχής,στησίματα στον τοίχο και φυσικά,αίμα χυμένο.Αν είχε πάρει ο φίλος σου κάποια ουσία που τον οδήγησε να τα κάνει αυτά,τότε κάπως εξηγείται.Όμως αυτός υποστηρίζει ότι παίρνει..υγιεινή διατροφή.Το αίμα του παιδιού έχει ποτίσει το γκλομπ που βρέθηκε σπίτι του.Για ποιό λόγο ένας τόσο ισχυρός σωματικά επικαλείται φόβο και προστασία μέσω του γκλομπ;Παίζεται κάτι ψυχολογικό;Τότε τι γύρευε στη θέση αυτή που ήταν;Το καταλαβαίνεις ότι δεν στέκουν τα περι "κακιάς ώρας" και "μοιραίου" που αναφέρθηκαν;Και ναι,συμφωνώ:Μπορείς να κοιτάξεις τον πατέρα του παιδιού στα μάτια και να του πεις:"Μα είναι απλά ένας αγαθός γίγαντας";

info press said...

@@@ giorgos

Γιώργο πιστεύουμε ότι το σχόλιο σου δεν χρειάζεται απάντηση διότι τα αναφέρει σχεδόν όλα σε λίγες γραμμές.

GIORGOS said...

Για τους γνωρίζοντες Αγγλικά:
http://www.lonelyplanet.com/thorntree/thread.jspa?threadID=1649567&tstart=0

info press said...

@@@ giorgos

Ευχαριστούμε πολύ Γιώργο, να είσαι καλά.

Like Giorgos says, the above thread is in English.

Anonymous said...

from the day that doujons life was taken it has been a great sorrow in everyones heart. this man is scum and doesnt deserve to live.. he took an innocent life for something that could of been rectified.. at the end of the day justice will be served and i hope he rots in hell...

elpizo yia tin epolipi zoi tou na vlepi ton doujon sta oneira tou kai na mi bori na koimoithei yiati auto pou ekane htan malakia...

oso kai na lei signomi auto den tha feri ton doujon piso stin oikogeneia tou...


my thoughts are with the Zammit family

info press said...

@@@ anon

We do hope he rots in hell, cause he is real scum.
Unfortunately in Greece, criminals do get away wilth murder and three of his accomplices are still free because one of them is a coast guard officer.
Take care.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
peace-M said...
This comment has been removed by a blog administrator.
peace-M said...
This comment has been removed by a blog administrator.