Friday 21 November 2008

Αβραμόπουλε Ακούς το Κορίτσι;

Από Whispers
Γειά σας και πάλι, φίλοι μου είμαι δώ Σάββατο σήμερα πάντα μου άρεσε το weekend όπως το λένε τώρα πολλοί.
Από μικρή θυμάμαι μου άρεσε αυτό το πολύ κοινωνικό στοιχείο που έχει.

Εξόδους, επισκέψεις από φίλους και συγγενείς, βόλτες, γέλια έχω πολύ καλές αναμνήσεις από weekends.
Πάντα αγαπούσα αυτές τις δύο μέρες και τις αγαπώ ακόμα και τώρα.
Το νέο αυτό πόστ το έκανα επειδή πρόσφατα έγινε κάτι το οποίο με έκανε να θυμώσω. Και πολύ, πολλοί από εσάς ξέρετε ότι εγώ είμαι Αμέα έτσι;;
Μέσα στις πολλές δυσκολίες που έχω, έχω και κάποια που είναι η πιο σοβαρή από όλες και αφορά μιά ιδιαιτερότητά μου.
Για να καταλάβετε πιο εύκολα τι εννοώ εγώ θα το πω όσο πιο απλά γίνεται.
Εγώ έχω μιά φυσική ανωμαλία στη κύστη μου και αυτή δε δουλεύει σωστά, έχει πρόβλημα ο σφιγκτήρας και η κύστη δεν μπορεί να κάνει τις κινήσεις, που πρέπει να βγάλει τα ούρα όταν είναι γεμάτη, και να τα κρατήσει αντίθετα μέσα όταν πρέπει.
Οκ;;, το πρώτο που γράφω είναι το πιο άσχημο διότι αυτό κρύβει πολλά κακά.
Όπως εάν η κύστη είναι γεμάτη και τα ούρα μένουν μέσα πιέζουν και αυτό μπορεί να καταλήξει ακόμη και σε ένα εγκεφαλικό για άτομα όπως εγώ.
Διότι ανεβαίνει η πίεση μέχρι και 20, και νομίζω βλέπουμε τι εννοώ με αυτό εγώ κάνω, χρήση καθετήρα από 8 χρονών.
Και έχω ανάγκη συνεχή από διάφορα είδη, (γάζες, καθετήρες, betadine), διότι κάνω συνεχείς καθετηριασμούς.
Έως τώρα αυτά τα έγραφε το ΙΚΑ όμως κάτι καιρό τώρα, έπαψε να μας τα γράφει και μας λένε ότι μας ανήκει μόνο πολύ μικρό μέρος από αυτά.
Εγώ πρίν έπαιρνα κάπου 200 καθετήρες, (επειδή τόσους έχω ανάγκη το μήνα), και τώρα αυτοί αρχικά μου έδιναν μόνο 80!!!
Αλλά μετά από άρνηση των γονιών μου, και συζήτηση με κάποιους αρμόδιους εκεί δέχτηκαν με ένα σωρό ζόρια να δώσουν 150 τελικά.
Μας ανάγκασαν εκεί που κάναμε χαρτιά να μας δώσουν άλλους κάθε ενάμιση μήνα, τώρα να είμαστε στο ΙΚΑ κάθε μήνα επειδή δεν φτάνουν αυτοί για όλο το μήνα.
Και σας ρωτάω, τώρα εσάς ρε παιδιά εάν δεν είναι αυτό ταλαιπωρία τότε τί είναι;, δεν κατάλαβα τώρα, οι κύριοι θα βγάλουν πάνω μου τα όποια απωθημένα τους;;, εγώ τι τους φταίω δηλαδή;;, αυτό τώρα λέγεται πάταξη του φαινομένου των ανάπηρων μαιμού;;
Ε, άι στο δι…..λο πιά, επιτέλους έλεος πιά όλα τα στραβά και τα ανάποδα της κοινωνίας θα τα πληρώνουν μιά ζωή τα Αμέα;;
Άμα πιά επιτέλους!…………
ΥΣ- Παιδιά με συγχωρείτε για τα νέυρα αλλά είναι πολύ σοβαρό το θέμα αυτό οκ;;

2 comments:

Anonymous said...

Γειάσας φίλοι! είμαι η κοπέλα με το μπλόγκ Whispers...ξαφνιάστηκα που είδα το κείμενό μου εδώ!δε ξέρω ποιοί είστε μα σας ευχαριστώ που με υποστιρίζετε! με συγκινίτε! ευχαριστώ από καρδιάς.Καλώς σας βρήκα! Αθανασία.

info press said...

@@@ Αθανασία

Να είσαι καλά Αθανασία.
Απλοί άνθρωποι σαν και σένα είμαστε.
Θέλουμε να ακούσει ο υπουργός τα προβλήματα, διότι γενικώς οι σύμβουλοι τους "πέρα βρέχουν".