Friday, 30 October 2009

Και η Forthnet στο Παιχνίδι του Προσυλιτισμού

Οι γυναικείες ΜΚΟ κοιμούνται ως συνήθως...

Μα να τα βάλουν με την θρησκοβλακεία της Ελλάδας;

Τι πιο εύκολο για μιά εταιρεία, από το να δείξει την αμάθεια των Ελληνίδων για την τεχνολογία...


Τι πιο εύκολο για μιά εταιρεία από το να δείξει την θρησκοληψία των Ελληνίδων μανάδων... ουχί των πατεράδων... αυτοί είναι άντρες...

ΕΣΡ... ο προσυλιτισμός απαγορεύεται από το Σύνταγμα και τους νόμους του κράτους...

Ντροπή σου Ελλάδα... Σκεφτείτε τι θα γινόταν αν έδειχναν μιά Μουσουλμάνα μάνα να κάνει τα ίδια...

Νεοέλληνες - Θρησκόληπτοι & Πολιτικά Ηλίθιοι

12 comments:

Γιάννης Καραμήτρος said...

Δεν κατάλαβα τι το μεμπτό έχει η διαφήμιση. Πάντως είναι αλήθεια ότι οι γυναίκες είναι περισσότερο τεχνοφοβικές από τους άνδρες.

Laplace said...

Καλημερα σας κ παλι
Θεωρω οτι υπερβαλλετε..
Αυτα που γραφετε θα ισχυαν αν ειχαμε να κανουμε με σοβαρους διαφημιστες που θελαν να 'περασουν' μηνυματα..

εχετε δει καποια σοβαρη ή εστω μια μετριοτατη διαφημιση στην ελλαδα?

ατομα της πλακας με σπουδες επιπεδου ιεκ ειναι ολοι οι διαφημιστες σε μεγαλες διαφημιστικες..

info press said...

@@@ ΙωάννηςΚ (πρώην ioannisk)


Η διαφήμισση κάνει άμμεσο προσυλιτισμό Γιάννη που απαγορεύεται από το Ελληνικό Σύνταγμα.

Όλες οι γυναίκες δεν είναι ίδιες και το δήθεν πρώτυπο που διαφημίζεται είναι φασιστικό όταν γενικεύεται κατά αυτόν τον τρόπο.

Δεν θα τους πήγαινε η σούπα του προσυλιτισμού με μιά γυναίκα που ας πούμε χρησιμοποιεί Linux ή Mac.

Την καλημέρα μας Γιάννη.

info press said...

@@@ Laplace


Και όμως περνάει μυνήματα στα παιδιά, στους δήθεν Ελληναράδες και στους θρησκόληπτους διότι εκεί απευθύνονται.

Αυτές τις ομάδες έχουν στόχο οι διαφημιστές διότι όπως πολύ σωστά λες το επίπεδο τους είναι χαμηλό.

Την καλημέρα μας Laplace.

GIORGOS said...

Αλήθεια λέει το infopress φίλε Laplace και μπορώ να σου το πιστοποιήσω γιατι έχω βρεθεί κοντά στους ανθρώπους αυτούς και έχω ακούσει τους διαλόγους τους και τους σχεδιασμούς τους.Αν μπορούσαν κι άλλοι απλοί άνθρωποι να βρίσκονται δίπλα εκείνη τη στιγμή,απο φιλότιμο και μόνο(όσοι δεν το έχουν χάσει τελείως) θα έκλειναν την τηλεόραση αγανακτισμένοι απο την κοροϊδία που παίζεται εις βάρος τους.

info press said...

@@@ GIORGOS


Έχεις δει Γιώργο μιά διαφήμιση του Skip, που το παιδάκι λέει "άλλαξες το κομπιούτρ σου με ένα μικρότερο και μετά άλλαξες και μένα με ένα μικρότερο";

Δηλαδή περνάνε στα παιδιά ότι η μαμά τους θα τα αλλάξει με ένα καινούργιο μωρό, σαν να είναι ένα πράγμα και όχι άνθρωπος.

GIORGOS said...

Ώστε μέχρι εκεί έφτασαν;
Αντί να μπουν στον κόπο να σπάνε τα κεφάλια τους για ιδέες,μπορούσαν κάλλιστα να αντλήσουν υλικό απο την χριστιανική Ελληνική οικογένεια,που υπάρχει άφθονο:

"Εξασφάλισα την κόρη και το αγόρι μη σώσει και έρθει"

"Πρώτα το τρίτο παιδί και μετά τα σχέδια"

.....
σα να μιλάμε για ψώνια στη λαϊκή.
Ή μου φαίνεται;

info press said...

@@@ GIORGOS


Κάπως έτσι Γιώργο.

Σκέψου τα παιδάκια που βλέπουν αυτή την νοσηρή διαφήμιση να ρωτάνε τη μαμά τους "θα με αλλάξεις και μένα μαμά;".

Πόσο πιο αρρωστημένοι μπορούν να γίνουν οι διαφημιστές;

Δυστυχώς δεν υπάρχει μιά κρατική υπηρεσία ή ιδιώτες με ΜΚΟ να τους σπάσουν τα μούτρα.

Γιάννης Καραμήτρος said...

Όπως όλοι γνωρίζουμε η Ελληνική τηλεόραση είναι τραγική αλλά οι Ελληνικές διαφημίσεις είναι πολύ καλές. Συγκρίνω με τις Βέλγικες και τις Γαλλικές.

info press said...

@@@ ΙωάννηςΚ (πρώην ioannisk)


Πολύ καλές από ποιά άποψη;

Υπάρχει έρευνα που κυκλοφορεί στα διαφημιστικά γραφεία και δείχνει ότι οι καταναλωτές αλλάζουν κανάλι όταν βγαίνουν οι διαφημίσεις ή στην καλύτερη περίπτωση χαμηλώνουν τον ήχο και εκνευρίζονται ιδιαίτερα με το διάστημα που είναι στον αέρα.

Την καλημέρα μας Γιάννη.

Γιάννης Καραμήτρος said...

Δεν γνωρίζω τι λένε οι έρευνες απλώς λέω την προσωπική μου εμπειρία.

info press said...

@@@ ΙωάννηςΚ (πρώην ioannisk)



Σε ευχαριστούμε πολύ Γιάννη και χαιρόμαστε που είσαι καλά.