Sunday, 15 November 2009

Αντιγόνη Χελιώτη - Σύλληψη για Τρομοκρατία

Η σύλληψη της 22χρονης Αντιγόνης Χελιώτη έγινε βάσει πρόσφατου εντάλματος, που δεν είχε ανακοινωθεί.
Κατηγορείται ότι είναι μέλος της εγκληματικής οργάνωσης "Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς".
Σύμφωνα με την zougla.gr, η κοπέλα είχε προσαχθεί και στο παρελθόν, για επεισόδια που είχαν προκληθεί από αναρχικούς και παρουσιαζόταν δύο φορές τον μήνα στο Α.Τ. της Πεντέλης.


Αν και η Αντιγόνη Χελιώτη είναι ενήλικη, τι έκαναν για αυτή την κατάσταση ο τοπογράφος πατέρας και η εκπαιδευτικός μητέρα;

Καταρρίπτεται λοιπόν ο μύθος ότι τα προβληματικά παιδιά είναι από χωρισμένους ή φτωχούς ή αμμόρφωτους γονείς.

Οι γονείς της κάθε Αντιγόνης που δεν αντιλαμβάνονται τις σκέψεις και τις εγκληματικές διαθέσεις των παιδιών τους, με τι ασχολούνται;

Τι κάνει έξω στην Πατησίων ένα κορίτσι 22 ετών, τα ξημερώματα στις 5:30;

Για καφέ έχει βγει;

Η ασυδοσία των γονέων της είναι πολύ χειρότερη από την όποια εγκληματικότητα της Αντιγόνης, που ενώ γνώριζαν την προσαγωγή της στο παρελθόν, δεν έκαναν τίποτα για να ελέγξουν τις μέχρι πρωϊας εξόδους της...

Η Αντιγόνη Χελιώτη είναι το δεύτερο κορίτσι που συλαμβάνεται μετά την Μυρτώ Παντέλογλου για την εγκληματική οργάνωση "Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς".

Νεώτερα: Αντιγόνη Χελιώτη - Το Αποτύπωμα το Χάσανε
Αντιγόνη Χελιώτη - Ένα Αποτύπωμα σε Κηροπήγιο
Μέσα οι Τρεις και Έξω η Κοπέλα

20 comments:

Anonymous said...

22 ΧΡΟΝΩΝ ΑΛΛΕΣ ΕΧΟΥΝ 2 ΠΑΙΔΙΑ.Ε, ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΟΥΛΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΓΥΝΑΙΚΑ.ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ.... ΑΝΗΛΙΚΗ.ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΦΤΑΙΓΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ.ΤΩΡΑ ΠΕΤΑΞΕ ΤΟ ΠΟΥΛΙ.

info press said...

@@@ anon


Η κοπέλα έμενε ακόμα με τους γονείς της και αφού γνώριζαν για την προηγούμενη προσαγωγή της έπρεπε να είχαν λάβει κάποια μέτρα.

Sorry, θεωρούμε πως πολύ κακώς "άλλες έχουν δύο παιδιά" στα 22 τους χρόνια.

Στα 22 χρόνια, κανένας δεν είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει την ζωή.

Anonymous said...

Ολη η αθλιοτητα του κουτσομπολιου και της υπερβολης στη δημοσιογραφια.... Ακομα δεν εχει αποδειχθει η αναμειξη της κοπελας επισημως και συζητανε γι αυτη λες και ειναι το δεξι χερι του αρχηγου της οργανωσης! Να δω τι θα γινει εφοσον αποδειχθει η αθωοτητα της.... τι θα πουνε τοτε ολοι οι τροκτικαριοι και λοιποι..."ουπς λαθος!"? Το παιζουν ολοι δαιμονιοι ρεπορτερ και δικαστες...τρομαρα τους...

info press said...

@@@ anon


Προχειρότητα... Τσαπατσουλιά... Ατζαμοσύνη...

http://infopress-gr.blogspot.com/2009/11/blog-post_5498.html

Anonymous said...

...ενώ στα 35 είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις τη ζωή και να φέρεις στον κόσμο 2 παιδιά γιατί το επιτρέπει η ηλικία....τι λέτε ωρε παιδιά?

info press said...

@@@ anon


Σίγουρα στα 35 ο άνθρωπος έχει βιώσει περισσότερα στη ζωή του από ότι στα 22 του.

Η μία ηλικία με την άλλη διαφέρουν κατά πολύ.

Εκτός αυτού μία κοπέλα στα 35, έχει αποκτήσει και κάποιο πτυχίο, για να αντιμετωπίσει τα έξοδα της με λίγη άνεση.

Την καλημέρα μας.

Anonymous said...

...αυτή δεν είχε άνεση απ' το σπίτι της ....ή τις έχω μπερδέψει?
Γιατί ξαφνικά οι γονείς είναι υπόλογοι για ελλειπή έλεγχο της ενήλικης κόρης τους που (αν τελικά) έριχνε βόμβες και όχι του ανήλικου Αλέξη που έριχνε μπουκάλια στους αστυνομικούς? Οι ευθύνες των γονιών προσαρμόζονται ανάλογα με το αποτέλεσμα και το ρόλο που έχει τελικά το παιδί τους στην κοινωνία, του "θύτη" ή του "θύματος"?
Οι γονείς της 22άχρονης έχουν ευθύνη επειδή αυτή είναι θύτης που ταράζει την κοινωνία, του ανήλικου όχι γιατί είναι το θύμα μιας άδικης δολοφονίας απ' το χέρι ενός τρελού?

info press said...

@@@ anon


Τελικά ήταν ψέμματα αυτό που είχε γράψει η Zougla και όταν είδαμε τις κατηγορίες στο site της αστυνομίας το πιστέψαμε.

Όμως το μοναδικό πράγμα που βρέθηκε εις βάρος της είναι ένα αποτύπωμα στο κηροπήγιο, όπως και τόσα άλλα αποτυπώματα που ανήκουν και σε άλλους ανθρώπους.

Μιλάς για τον Αλέξη Γρηγορόπουλο προφανώς, αλλά το παιδί αυτό δεν έρριξε μπουκάλια ή κάτι άλλο σε κανέναν.

Δεν προκύπτει κάτι τέτοιο από την δικογραφία, μπορεί όμως να είναι στην φαντασία κάποιων αρρωστημένων που προσπαθούν να γλιτώσουν τον Κορκονέα.

Anonymous said...

...δηλ.ο κορκονέας είδε ένα 15οχρονο και του'ριξε με σκοπό να τον σκοτώσει χωρίς καν μια πρόκληση?
και ποιος σου λέει ότι δεν υπάρχουν αρρωστημένα μυαλά που μπορεί να μην λένε τα πράγματα όπως έγιναν και στο πρόσωπο του κορκονέα να βρήκαν το εξιλαστήριο θύμα που θα πληρώσει για όλες τις μαλακίες που έχει κάνει η αστυνομία?
Το θέμα δεν ήταν όμως αυτό, αλλά οι ευθύνες των γονιών στην μία και στην άλλη περίπτωση και απάντηση δεν πήρα...

info press said...

@@@ anon


Ο Κορκονέας είχε λεκτικό καβγά με κάτι παιδιά.

Η υπηρεσία τους είπε φύγετε από εκεί.

Μην με ρωτήσεις γιατί, ρώτα την υπηρεσία.

Φύγανε λίγο πιο κάτω, κλείδωσαν το αυτοκίνητο και ξαναγύρισαν.

Έβγαλε το όπλο, στόχευσε και πυροβόλησε.

Του είχε φύγει η γυναίκα βλέπεις και είχε τα νευράκια του.

Αυτός είναι ο δολοφόνος και αυτός κατηγορείται για δολοφονία από πρόθεση.

Η ποινική πράξη δεν είναι συλλογική.

Ήταν 9:30 το βράδυ και ο Αλέξης ήταν εκεί για την γιορτή του φίλου του.

Ευτυχώς που δεν κατηγορείς και την μάνα του φίλου του Αλέξη, για την πράξη ενός ψυχοπαθή δολοφόνου.

Πάντως έχεις μεγάλη καούρα για τον δολοφόνο.

Anonymous said...

...καούρα δεν έχω εγώ με τον αστυνομικό...και για την πράξη δεν κατηγορείται ποινικά κανένας άλλος απ' τον ίδιο που το έπραξε.
Εξήγησέ μου μόνο τη διαφορά όταν στο άρθρο σου αναφέρεις την ευθύνη των γονιών της 22αχρονης που έλειπε απ΄το σπίτι μέχρι τις 5:30 και του ανήλικου 15χρονου που έκανε βόλτα στα Εξάρχεια στις 9:30 χωρίς συνοδεία ενήλικα με δεδομένο το μικρό της ηλικίας του...

info press said...

@@@ anon



Εσύ μίλησες για εξιλαστήριο θύμα, εσύ μετέτρεψες τον αδίστακτο δολοφόνο σε θύμα.

Δεν φταίμε εμείς αν δεν καταλαβαίνεις τι γράφεις.

Εσύ θέλεις να μετατρέψεις την μαμά του σε υπεύθυνη για την πράξη ενός δολοφόνου.

Η μαμά του μόλις του είχε μιλήσει από το τηλέφωνο.

Η δολοφονία του παιδιού έγινε στις 9:30, δεν ήταν μετά τις 12 στους δρόμους τα παιδιά.

Αν συνεχίσεις να θέλεις να ελαφρύνεις την θέση του δολοφόνου να το κάνεις αλλού.

Δεν θα επιτρέψουμε να δολοφονήσεις και την μνήμη του για να σωθεί ένα σχιζοφρενικό κάθαρμα σαν και αυτόν.

Πήγαινε βρες τους όμοιους σου και μιλήστε μεταξύ σας.

Anonymous said...

....υπάρχει κάποια περίπτωση να σωθεί ο δολοφόνος απ' τα δικά μου λεγόμενα?
Άντε ξεκόλλα που όποτε σε συμφέρει τα λες έτσι όποτε σε συμφέρει αλλιώς...ρόμπα έχεις γίνει..Οι γονείς της 22άχρονης έχουν ευθύνη για τον έλεγχό της που είναι ενήλικη λες, και του ανήλικου όχι γιατί ήταν 9:30 και είχαν μιλήσει στο τηλ.? Ξεκαθάρισέ μας επιτέλους πότε ισχύει η γονεακή ευθύνη και σε ποιες ηλικίες, για να ξέρουμε..ανεξάρτητα απ' τη δολοφονία του μικρού και μετά ξεκαθαρίζουμε και τις ανύπαρκτες πολιτειακές ευθύνες.
Την μνήμη του μικρού δεν τη δολοφονώ εγώ αλλά όλοι αυτοί που με αφορμή τη δολοφονία του εκτόνωσαν το θυμό τους για την ανεργία τους, τα γκομενικά τους, τα οικονομικά τους, πετώντας βόμβες και σπάζοντας βιτρίνες μαγαζιών κλέβοντας το εμπόρευμα, και του λαμόγιου γιώργου που τύπωσε αφίσα προς τιμήν του Αλέξη για να συγκινήσει προεκλογικά το ηλίθιο πόπολο προκειμένου να βγει στην εξουσία..
Γι αυτό και παραμένω ψύχραιμος και μπορώ να συζητάω με αντίθετους πολιτισμένους ανθρώπους και την άλλη όψη του νομίσματος, μου αρέσει δεν μου αρέσει, χωρίς να παθαίνω ή να προκαλώ υστερία!με εσένα κάτι μου ξέφυγε...

GIORGOS said...

Για τις ηλικίες συμφωνώ και περιμένω κι εγώ απάντηση,όμως ο Αλέξης δεν είχε τα προηγούμενα με την αστυνομία και το νόμο που είχε η κοπέλα,δεν ήταν υποχρεωμένος σε παρουσίαση στο τμήμα.
Επομένως τίθεται κραυγαλέο ζήτημα ανεπάρκειας οικογενειακού περιβάλλοντος.
Συμφωνώ φυσικά επίσης και για τις καταστροφές μαγαζιών αλλά δεν ευθύνονται γι'αυτό βέβαια τα παιδιά που αντέδρασαν με υγιή τρόπο χωρίς να πειράξουν κανέναν.

info press said...

@@@ anon



Ευτυχώς που παραδέχεσαι την υστερία σου και η προπαγάνδα υπέρ ενός δολοφόνου καλά κρατεί.

Φτιάξε μιά δικτατορία σε δικό σου στυλ και απαγόρεψε την έξοδο σε όλα τα παιδιά, όλες τις ώρες.

Μα είναι το ίδιο να είσαι 22 να πρέπει να εμφανίζεσαι στο ΑΤ κάθε 15 ημέρες, με την δολοφονία του Αλέξη;

Το γεγονός ότι συγκρίνεις τους δύο γονείς σε δύο υποθέσεις που είναι διαμετρικά αντίθετες η μία με την άλλη, δείχνει την προπαγάνδα σου υπέρ του Κορκονέα.

Πήγαινε και κάντην αλλού.

Δεν θα σου επιτρέψουμε να αμαυρώσεις την μνήμη του Αλέξη που δολοφονήθηκε αναίτια από τον Κορκονέα.

info press said...

@@@ GIORGOS


Δεν το συζητάμε καν Γιώργο, ότι τα σπασίματα είναι μιά αρρωστημένη κατάσταση που προυπήρχε της δολοφονίας του Αλέξη.

Δεν ήταν η πρώτη φορά που έκαψαν και έσπασαν.

Αυτό όμως δεν είναι Ελληνικό φαινόμενο.

Στην Αμερική, όταν και όποτε αυθαιρετήσει αστυνομικός, οι Αρχές προσπαθούν να καλμάρουν την κατάσταση με άμεση απόλυση και οι κατηγορίες πέφτουν βροχή αλλά και πάλι υπάρχουν περιπτώσεις που η κατάσταση ξεφεύγει και γίνονται μεγάλες ζημιές σε καταστήματα.

Για αυτό άλλωστε ο Χρυσοχοϊδης ψάχνει νομικό τρόπο να μπορούν να τους απολύουν άμεσα.

Μέχρι τα 16 χρόνια είναι η γονική ευθύνη στις περισσότερες περιπτώσεις.

Η Ελλάδα φυλακίζει παιδιά μετά το 13ο έτος της ηλικίας, αλλά έως τα 16 τα δικάζει ως ανήλικα, κεκλεισμένων των θυρών.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
info press said...

@@@ anon



Όλα αυτά που είπες δεν έχουν σχέση με τον Αλέξη Γρηγορόπουλο.

Προπαγάνδα εις βάρος ενός δολοφονημένου παιδιού δεν θα επιτραπεί.

GIORGOS said...

Τελικά με το παραλήρημά σου δεν καταλαβαίνει κανείς που το πας και τι ζητάς εκτός του ότι μισείς τον Παπανδρέου και κουτσομπολεύεις τη μάνα του Αλέξη που είναι υποχρεωμένη μέσα στο δράμα της να ακούει και τις μαλακίες σου.
Για κατατόπισέ μας λοιπόν εσύ τι είναι γονεϊκή ευθύνη και με τι ποινή πρέπει να τιμωρηθεί ο γονέας που το παιδί του πηγαίνει στις 9.30 το βράδυ σε μια περιοχή της Αθήνας σε γιορτή φίλου του και τρώει σφαίρα.
Εσένα προφανώς σε μάρανε η ηλικία του Αλέξη και η τοποθεσία του γεγονότος.Ε,τι να κάνουμε,αν το θύμα ήταν ενήλικος και αν ήταν δυνατόν να δολοφονηθεί σε ευπρεπές σημείο θα σωζόταν η μάνα του απο τις βρωμόγλωσσες σαν τη δικιά σου.

Πολλά ξέρεις για πολλά πράγματα,δε νομίζεις;
Σχετικά με την οικογενειακή κατάσταση ανθρώπων,την επαγγελματική τους σταδιοδρομία και τα σχέδιά τους,τον τρόπο που αντιδρούν σε καταστάσεις...ακόμα και μες στις κάλπες εισήλθες να δεις τι κόμμα ψηφίζει ο καθένας και έκανες τους ανάλογους συσχετισμούς.

Σου ξεφεύγουν χωρίς να τα ελέγχεις.
Εγώ είμαι κακός και σου λέω ότι ο Αλέξης πέταξε μπουκάλι στον αλήτη χωρίς να το λέει κανένας άλλος.
Ο Κορκονέας τράβηξε όπλο και πυροβόλησε σε περιοχή που είναι σαν κλειστό δωμάτιο και αυτό το ξέρουν όλοι όσοι μεγάλωσαν εκεί.Αποκλείεται να μην πετύχεις κάποιον.
Η υπηρεσία του τον διέταζε να απομακρυνθεί,αυτός όμως όχι εκεί έπρεπε να έχει τον τελικό λόγο.
Ποια αρρωστημένα μυαλά τον παγίδευσαν εκτός απο το δικό του;
Αυτός δεν είπε μόνος του ότι έβλεπε θρησκευτικά οράματα πριν πυροβολήσει;
Σταμάτα να παίζεις με τη νοημοσύνη μας.

Τελικά τα παιδιά που βάζουν τα γυαλιά στους μεγάλους ουκ ολίγες φορές με τη σοφία τους..αυτό είναι που σε τρώει και δε μπορείς να ανεχτείς.
Άστα στην ησυχία τους..το λαμπρό κόσμο που φτιάξατε εσείς οι σοφοί τον είδαμε και είμαστε και υποχρεωμένοι να ζήσουμε μέσα σε αυτόν χωρίς να το θέλουμε.
Σας τα χαρίζουμε τα πρότυπά σας.

info press said...

@@@ GIORGOS



Κάθε λέξη που έγραψες αντιπροσωπεύει και το info press.

Σε ευχαριστούμε πολύ Γιώργο.