Πρόκειται για χειρίστου είδους διαφήμιση σε στυλ έρευνας αγοράς.
Θα απευθύνεται σε συγκεκριμένα γκρουπς, όπου οι πολυεθνικές εταιρείες θα ρωτάνε στοχευμένες ερωτήσεις για τα προϊόντα τους.
Τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών βγαίνουν στο σφυρί, διότι σύμφωνα με αυτά θα στοχεύουν την έρευνα αγοράς.
Οι ίδιοι οι χρήστες ευθύνονται όμως διότι κανείς δεν τους υποχρέωσε να δημοσιεύσουν τις προσωπικές τους προτιμήσεις.
Σύμφωνα με χρηματιστές το Facebook αξίζει περίπου $ 24-26 Δις.
Η αξία του θα διαπλασιαστεί αν τελικά επιτραπούν οι έρευνες αγοράς.
2 comments:
Πριτςςς ... εγω δεν εχω facebook !
Και οτι άλλο είχα, κατι hi5 και βλακίες τα σβήνω, πρέπει να βρώ χρόνο να τα καθαρίσω άμεσα.
@@@ tzonakos
Μακριά από όλα αυτά, διότι μαζεύουν πληροφορίες και έχουν φακελώσει την υφήλιο.
Σκέψου το data που έχει η google από τα blogs, τα e-mail, το search engine και πάει λέγοντας.
Post a Comment