Tuesday 2 December 2008

Νοιώθω... Απόγνωση

Από το Blog της Γιάννας Γαλανού

Νοιώθω απόγνωση από τη ζωή μου που δεν την αντέχει να τη ζήσει άνθρωπος...
Νοιώθω απόγνωση βλέποντας, ζώντας, μαθαίνοντας, πράγματα σαν αυτά...

Μα δεν θα έδινα ούτε μιά πεντάρα για να συνεχίσω να ζω ήρεμη μέσα στην άγνοια μου...
Μα δεν θ' άλλαζα τη δυστυχία μου με όλα τα παλάτια του Κόσμου, αν ήταν να γίνω έστω και μιά στιγμή, σαν αυτούς που είναι υπεύθυνοι γιά όλα αυτά που γίνονται...
Μα δεν θ' άλλαζα το Μίσος μου, με καμμιά αγάπη, με καμμιά συγγνώμη, με καμμιά χαρά, με καμμιά ευδαιμονία, με καμμιά ευτυχία, με τίποτε...
Το γράφει στο video, σε ρωτώ κι εγώ:
Τί θα έκανες αν σου δινόταν μιά ευκαιρία ν' αλλάξεις τον Κόσμο;
Εγώ απαντώ: Τα πάντα! Και προσθέτω. Κι αν δεν σου δίνεται αυτή η ευκαιρία, άρπαξε την, δημιούργησε την, φτιάξτην μόνη σου, φτιάξτην μονάχος...
Εσύ τί απαντάς;

No comments: