Thursday, 3 December 2009

Εμβόλιο H1N1 - Η Ανθή Γαϊτάνου με Guillain-Barré;

Όπως έδειξε η εικόνα της κ. Ανθής Γαϊτάνου είναι το πρώτο θύμα του Σύνδρομου Guillain-Barré (GBS).

Ειδοποιήθηκε ένας δικός μας γιατρός που είδε την παθούσα την ώρα που μιλούσε στο τηλεοπτικό ρεπορτάζ.

Η κυρία έκανε το εμβόλιο Focetria στο Λαϊκό νοσοκομείο στο οποίο έδωσε όλο το ιατρικό της ιστορικό.

Επειδή όμως βασιλεύει η προχειρότητα στο βασίλειο της γραφειοκρατίας, προφανώς δεν πήραν χαμπάρι ούτε το ιστορικό της.

Δύο ημέρες αργότερα έπαθε τα πρώτα συμπτώματα και πήγε πίσω στο Λαϊκό.

Το Λαϊκό δεν την δέχθηκε για εισαγωγή διότι όπως είπαν δεν έχει νευρολογικό.

Κατόπιν πήγε στον Άγιο Σάββα αλλά και από εκεί πήρε πόδι, διότι δεν είχε κρεβάτι.

Και μη χειρότερα;

Η Υπουργός Υγείας ενημερώθηκε σήμερα... μετά το υπουργικό συμβούλιο...

Πότε θα πέσουν τα κεφάλια Μαριλίζα;

Στην κ. Ανθή Γαϊτάνου συστήνουμε να καταθέσει μήνυση και αγωγή κατά της κ. Ελένης Γιαμαρέλου, προσωπικά και υπό την ιδιότητα της ως προέδρου της επιτροπής της πανδημίας... για να σοφρωνιστούν οι υπόλοιποι φασίζοντες ξερόλες που προτρέπουν με ελαφριά καρδιά να εμβολιασθούν οι ευπαθείς αλλά και υγιείς πολίτες, την ίδια στιγμή που οι βιομηχανίες των εμβολίων δηλώνουν άγνοια για τις παρενέργειες των προϊόντων τους και ενώ η Κύπρος απαιτεί ιατρική γνωμάτευση για τις ευπαθείς ομάδες...

Στο link για τα εμβόλια υπάρχει και το link για την άψογα οργανωμένη Κύπρο...

Εμβόλιο H1N1 - Άφεση Αμαρτιών από Βρυξέλλες
Εμβόλιο H1N1 - Δικαστήριο Κατά της Bachelot
Γρίπη & Εμβόλιο H1N1 - Ευρωπαϊκή Έρευνα σε ΠΟΥ
Γρίπη & Εμβόλιο H1N1 - Έρευνα Harvard... Yale...
Εμβόλιο H1N1 - Ουσίες των Focetria & Pandemrix
Εμβόλιο H1N1 - Βαρύτητα στις Κλήσεις ΚΕΕΛΠΝΟ
Εμβόλιο H1N1 - ΠΟΥ: Ευρώπη η Ρώσικη Ρουλέτα
Εμβόλιο H1N1 & Tamiflu - Το ΑΠΕ Μπερδεύτηκε;
Εμβόλιο H1N1 - Οι Χορηγοί του Dr. Albert Osterhaus
Εμβόλιο H1N1 - Άμεσες Ενέργειες για Παρενέργειες
Εμβόλιο H1N1 - Στατιστικές και Συγκρίσεις
Ανθή Γαϊτάνου - Τι Προκάλεσε το Guillain-Barré;
Εμβόλιο H1N1 - Εδώλιο Επείγουσας Προκαταρκτικής
Εμβόλιο H1N1 - Γιατί τα Ψέματα για τις Εγκύους;
Εμβόλιο H1N1 για τις Εγκύους
Εμβόλιο H1N1 Παιδιών - Τελικά Δεν Είναι Ασφαλές
ΕΟΦ & Εμβόλιο H1N1 - Ενημερώστε αν Πεθάνατε
Εμβόλιο H1N1 - Σε Πειραματικό Στάδιο το Εμβόλιο
Εμβόλιο H1N1 - Διεθνής Συνομωσία κατά Ουκρανίας;
Εμβόλια H1N1 - Pandemrix, Celvapan, Focetria... θα εκλπαγείτε με αυτά που αναφέρουν οι ίδιες οι φαρμακοβιομηχανίες για το εμβόλιο τους
...

32 comments:

Anonymous said...

Κρίμα.

Λάθος μου ήταν. Δεν είναι το Focetria το σωστό σκεύασμα, αλλά το Pandemrix. Η μητέρα εμβολιάστηκε τελικά με το δεύτερο σκεύασμα της Sandoz/Novartis που δεν προκαλεί το επικίνδυνο σύνδρομο.

Νόμιζα ότι το Focetria δεν θα προκαλούσε  GBS στους ασθενείς. Πάει καλά που δεν ανέφερα το όνομα του εμβολίου στο τελευταίο post γιατί θα είχα πρόβλημα!

Προφανώς το Focetria περιείχε την επιβλαβή ουσία που προκαλεί το σύνδρομο GBS, κάτι που με βάζει σε σκέψη για πιθανό λάθος της Novartis, το οποίο διορθώθηκε κατόπιν εορτής.

Η ελβετική φαρμακοβιομηχανία αναφέρει ότι το Pandemrix δεν περιέχει την επικίνδυνη ουσία που ευθύνεται για το GBS που προκάλεσε σοβαρή σωματική βλάβη στην κ. Γαϊτάνου.

Της εύχομαι περαστικά και καλή ανάρρωση.

info press said...

@@@ anon


Σε καμία περίπτωση δεν φταις εσύ ή κάποιος άλλος κοινός θνητός για οποιαδήποτε παρενέργεια, οποιουδήποτε εμβολίου.

Αυτοί που φταίνε γνωρίζουν ποιοί είναι, από τον πρώην υπουργό Υγείας μέχρι την επιτροπή της πανδημίας και τους υπαλληλίσκους γιατρούς του ΕΣΥ.

Δυστυχώς δεν υπάρχει θεραπεία για το Σύνδρομο Guillain-Barré (GBS), μόνο ελαχιστοποίηση της τρεμούλας, μπορεί να επιτευχθεί και όχι σε όλους τους πάσχοντες.

Να είσαι καλά φίλε.

Anonymous said...

Άν είναι ΟΝΤΩΣ έτσι τα πράγματα, θα έπρεπε υπό τις παρούσες συνθήκες η κ. Γιαμαρέλλου και οι τσαρλατάνοι που απαρτίζουν την επιτροπή πανδημίας να είχαν θέσει την παραίτησή τους ενόπιον της κυβέρνησης!

Δεν είναι δυνατόν να διακυβεύεται η ανθρώπινη αξιοπρέπεια στον βωμό του ασύδοτου κέρδους για χάρη των άπληστων πολυεθνικών φαρμακοβιομηχανιών που θέλουν ετσιθελίστικα να "θυσαυρίσουν" με τα λεφτά του κοσμάκη!

Αυτό που συνέβη στην καημένη την κυρά-Ανθούλα θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί εφόσον της χορηγόνταν το ασφαλές εμβόλιο που (δυστυχώς!) κυκλοφορεί μόνο στην Αμερική.

Αφού λοιπόν κανένα από τα πανδημικά εμβόλια που κυκλοφορούν στην ΕΕ είναι περισσότερο "φαρμάκια" παρά αντίδοτα, γιατί δεν αποσύρονται εδώ και τώρα από την αγορά;

Αυτά από μένα και να διαβιβάσετε στην κυρά-Ανθούλα τις ευχές μου για γρήγορη και ταχεία ανάρρωση!

info press said...

@@@@ anon


Οι άνθρωποι αυτοί έχουν μεγάλο εγωϊσμό και δεν παραιτούνται εύκολα.

Το γιατί δεν αποσύρονται τα φάρμακα το ξέρει η Μαριλίζα που φανταζόμαστε πως θα προσπαθεί να μην παραλάβει από τις εταιρείες τα 16 εκατ. εμβόλια που παραγγείλε η προηγούμενη κυβέρνηση.

Sorry, την κ. Ανθή δεν την γνωρίζουμε για να μεταφέρουμε τις ευχές σου, στην ουσία πέφτουμε και λίγο μακριά.

Anonymous said...

Ούτε και εγώ την γνωρίζω προσωπικά.

Η συγκεκριμένη κυρία στην μηνυτήρια αναφορά της αναφέρει ότι μόλις της χορηγήθηκε το Focetria άρχισε να εμφανίζει συμπτώματα σπαστικότητας και έντονου τρόμου, καθώς επίσης και τραυλισμό. Συμπτώματα που παραπέμπτουν στο σύνδρομο Guillain-Barré.

Αντίθετα, το Pandemrix, με το οποίο εμβολιάστηκε η μαμά μου, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, δεν φαίνεται να παρουσιάζει αυτές τις παρενέργειες.

Όπως όλα τα αντιγριπικά εμβόλια, το Pandemrix μπορεί να επιφέρει ορισμένες ανεπιθύμητες αλληλοεπιδράσεις, οι οποίες υπό κανονικές συνθήκες είναι αντιστρέψιμες.

Για την ώρα, δεν ξέρω από ποιά άλλη ασθένεια έπασχε η κ. Γαϊτάνου, κι ας ήταν 62 ετών.

info press said...

@@@ anon


Η μαμά σου ήταν τυχερή που έκανε το Αμερικανικό εμβόλιο.

Δεν διαβάσαμε την μήνυση της κ. Ανθής και η ίδια εχθές ακουγόταν κουρασμένη με την τρεμάμενη φωνή της.

Η κ. Γιαμαρέλου και η επιτροπή της έπρεπε να είχαν παραιτηθεί.

Καλό βράδυ να έχεις.

Anonymous said...

Συγνώμη ρε παιδιά αλλά η κυρία Γαιτάνου ούτε τρόμο έχει ούτε δυσαρθία, συμπτώματα που παραπέμπουν σε νευρολογική νόσο (πόσο μάλλον σε GBS).
Η κλινική της εικόνα, απ' όσο φάνηκε στο βίντεο, δείχνει ψυχογενή συμπτωματολογία. Κοινώς, she's faking it (αν και η ίδια μάλλον πραγματικά το πιστεύει).
Το speech pattern της είναι να χωρίζει της συλλαβές (αδιανόητα σε δυσαρθικούς ασθενείς και καραμπαμπαμ σύμπτωμα ψυχογενόυς αιτιολογίας). Αν προσέξατε, μιλάει πεντακάθαρα, δεν μασάει συλλαβές, ενώ που και που πετάει ολόκληρες λέξεις μονομιάς (γιατί προφανώς κουράζεται να μιλάει έτσι). Το ίδιο είναι και με τον υποτιθέμενο τρόμο.
Είδα κάπου στο βίντεο, όταν πήγε να σηκωθεί από μια καρέκλα, "ξαφνικά" σταμάτησε ο τρόμος και όταν σηκώθηκε ξανα-άρχισε, πράγμα που σε ασθενείς με πραγματικό τρόμο δεν γίνεται.
Μπορεί και να κάνω λάθος βέβαια, αλλά όπως και να'χει, μην βιάζεστε να λιθοβολήσετε επειδή εμφανίστηκε μια η οποία ισχυρίζεται διάφορα. Ας την εξετάσουν πρώτα και βλέπουμε.

Anonymous said...

Αν είστε άσχετοι (και μερικοι καμώνεστε πως ειστε και γιατροι παναθεμα σας) μη μιλατε! Το GBS μπορεις να το παθεις ΚΑΙ απο την ιδια τη γριπη (και απο αλλες αιτιες). Επισης ΚΑΙ τα δυο εμβολια μπορουν να "προκαλεσουν" GBS (το Pandemrix και το Focetria) τι γελοιοτητες καθεστε και λετε.. ΚΑΙ τα κλασσικα εμβολια γριπης μπορουν να το κανουν. Απο τη στοιχειωδη μου ενασχοληση με τη Νευρολογια (1 ετος ειδικοτητας) και επειδη ειμαι ψυχιατρος "συμφωνω" κι εγω πως πιθανον τα συμπτωματα της (τουλαχιστον η ομιλια της) να ειναι μετατρεπτικα (κατι που παλια ονομαζοταν υστερια). Φυσικα πρεπει να γινει πληρης διερευνηση γιατι ποτε δεν ξερεις. Αλλα όλα αυτα ΔΕΝ ειναι λογος για να μη γινεται το εμβολιο (ειδικα σε επιβαρυμενα ατομα οπως η ασθενης που εχουν αυξημενο κινδυνο να πεθανουν απο τη γριπη). Σε ενα εθνος που παιρνει αντιβιωτικα και ηρεμιστικα με το τσουβαλι, βρηκαμε να τα χωσουμε για το εμβολιο της γριπης. Μη το κανετε και παψτε να λετε μπουρδες!!!

Anonymous said...

PS: ΠΟΥ ακουστηκε Guillain Barre με τρομο??? Εγω θυμαμαι παραλυση και αδυναμια αναπνευστικων μυων, απώλεια αισθητικότητας. Ειδικα η ομιλια της δεν κατατάσσεται σε καμμια συγκεκριμενη διαταραχη, συν το γεγονος οτι δεν ηταν σταθερη (εφτιαχνε ανα συλλαβες λογω κοπωσης).
Ειναι αλλο το οτι πιθανως το ΕΣΥ δεν την συνεδραμε οπως ισως επρεπε (ΑΝ αποδειχτει οτι εγινε ετσι) και αλλο το να λεμε οτι να 'ναι. Και εν κατακλειδι: Οταν κανεις μαζικους εμβολιασμους το μονο που κοιτας ειναι επιδημιολογικος ("στατιστικος" αδρα κινδυνος) vs "επικινδυνοτητα" εμβολιου (που ΦΥΣΙΚΑ ειναι καλο να την εχεις καρατσεκαρει πριν ΑΝ αυτο ειναι εφικτο). Και απλα περιμενεις με βαση τα οποια επιστημονικα δεδομενα να σωσεις πιο πολλους. ΑΝ ξερατε ΠΟΣΕΣ "στραβες" μπορει να παθετε απο ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ φαρμακο που σας συνταγογραφει ο γιατρος σας σε χρονια ή μη βαση, και ΔΕΝ το παιρνατε, ΤΟΤΕ θα καταλαβαινα αυτες τις αντιδρασεις. ΑΛΛΑ να χαπακωνεστε Ελληναραδες μου, να πινετε, να καπνιζετε, να τρωτε, να μην αθλειστε, να μη φορατε ζωνη/ κρανος ΞΕΡΕΤΕ.. (και κει κανετε το αντιθετο απο αυτο που σας λενε οι γιατροι και το κρατος). Το ιδιο "ΞΕΡΕΤΕ" να μη κανετε εμβολιο. Ε μη το κανετε και αντε στο καλο. Με τετοια μυαλα και "κοινωνικη" (υποτιθεται) ευαισθησια.. καλο κατευωδιο. Εμεις που θα μεινουμε πισω θα σας θυμομαστε..
ως ΘΥΜΑΤΑ της TV και του καθε ΑυτιοΤριανταφυλλοπουλου

info press said...

@@@ anon



Παραξηγήθηκες εκ μέρους το άγιου κράτους;

She is faking what?

Make your name public so she can sue the hell out of you.

info press said...

@@@ anon



Δεν μας παρατάς;

Άντε κάνε την προπαγάνδα σου αλλού.

Ούτε αντιβιοτικά, ούτε ηρεμηστικά πέρνουμε και πάψε να κρίνεις εξ' ιδίων, ανόητε.

http://infopress-gr.blogspot.com/2009/12/blog-post.html

info press said...

@@@ anon



Επειδή δεν θα γίνεις ποτέ αντάξιος του Dr House, πάρε τα τσιγάρα σου, τα ποτά σου και την μοτοσυκλέτα σου δίχως το κράνος και άντε να κάνεις λίγο jogging στην βροχούλα για να συνέλθεις.

Εμείς δεν ζούμε αλλά Ελληνικά και δεν θα μας πείσεις ποτέ να ζήσουμε όπως εσύ.

Όμως ο κάθε πολίτης θα κάνει αυτό που θέλει αυτός και θα ζει όπως θέλει αυτός και δεν θα παίρνει άδεια από το βρωμοκράτος και κυρίως δεν θα δίνει απόλυτη υποταγή σε ένα κράτος που βρωμάει μπόχα παντού.

Anonymous said...

@infopress: "Faking"??
Ποιος χρησιμοποιησε αυτο τον όρο; Και ποιος ειπε οτι ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ;;;
Εγω ειπα οτι αυτο θα μπορουσε να ειναι μια εξηγηση (οπως και το οτι μπορει να εχει κατι αμιγως νευρολογικο ΣΧΕΤΙΚΟ 'Η ΜΗ με το εμβολιο).
Αν ήξερες ΚΑΡΑ-ΑΣΧΕΤΕ η "μετατροπη" δεν είναι ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ διεργασία! Είναι ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΗ. Εγω ΔΕΝ μιλησα για ΥΠΟΚΡΙΣΗ (αυτο ειναι το "Faking" στο οποιο αναφερεσαι και αποτελει ΑΛΛΗ διαγνωση στην Ψυχιατρικη). Αυτο στην περιπτωση που ΟΝΤΩΣ συμβαινει ετσι με τη συγκεκριμενη ασθενη. ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΛΙΣΤΑ θα μπορουσε ΑΥΤΗ και ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ αλλος να παθει GBS απο το εμβολιο!!! Το "¨Αγιο κρατος" το έχω γραμμενο (το ελληνικο), αλλα αυτο δε σημαινει οτι δε μου κοβει τοσο που να μη βαζω ζωνη ασφαλειας (απλα και μονο επειδη μου το λεει το ελληνικο κρατος). Οσο για τη μηνυση, ασε θα τα βγαλει τα φραγκα του ο δικηγορος της - ειδικα αν η ασθενης επαθε οντως κατι απο το εμβολιο. Κι αυτες τις ανοησιες περι μηνυσεων να τις λες και οταν αλλοι κανουν τηλε-ιατρικη ΥΠΕΡ της (η ιδια εκθετει το ιατρικο προσωπικο της απορρητο στο Internet, να ειναι σε θεση να δεχθει οχι μονο τις διαγνωσεις που βολευουν ολους εσας τους παρανοειδεις που φανταζεστε συνωμοσιες σε παγκοσμιο επιπεδο, αλλα και τις αντιθετες).

Anonymous said...

@infopress:
Nαι δε θα γινω House γιατι αυτα γινονται μονο στην TV που βλεπεις εσυ και οι ομοιοι σου (εκει αληθεια γιατι δε σας πιανουν τα παρανοϊκα σας σχετικα με το τι σας βαζουν οι παγκοσμιοι συνωμοτες να βλεπετε).. Αλλά και παλι την ευκολια να λετε να παραιτηθει η Γιαμαρελλου (αν ξερατε για τι επιστημονα μιλαμε) την εχετε προχειρη.. Επειδη ΙΣΩΣ παρουσιαστηκε ΜΙΑ ανεπιθυμητη ενεργεια (ΑΝ!!!) σε ενα ασθενη. Που ΔΕΝ εξεταστηκε διεξοδικα επ' αυτου, αλλα "βολευει" για κινδυνολογειτε ασυστολα.

info press said...

@@@ anon

Όποιος έγραψε το παρακάτω ας δώσει και το όνομα του για να εισπράξει αγωγή απότην κ. Ανθή.

Saturday, December 05, 2009 3:54:00 PM

Η κλινική της εικόνα, απ' όσο φάνηκε στο βίντεο, δείχνει ψυχογενή συμπτωματολογία. Κοινώς, she's faking it (αν και η ίδια μάλλον πραγματικά το πιστεύει).

Αν δεν το έγραψες εσύ, τι ζητάς;

Όλα τα άλλα που λες είναι εκ του ασφαλούς διότι δεν έπαθες αυτό που έπαθε η ατυχής γυναίκα.

GIORGOS said...

Μπράβο συσχετισμοί...
το κράνος που δε φοράμε με τις παρενέργειες του εμβολίου που συζητούνται διεθνώς.
Και δεν κρέμονται όλοι απο τα χείλια του κάθε δημοσιογράφου ούτε κατέχει κανείς απόλυτες αλήθειες για ιατρικά θέματα αλλά συμβουλεύεται ανθρώπους αρμόδιους και της εμπιστοσύνης του.

info press said...

@@@ anon Saturday, December 05, 2009 6:57:00 PM


Τα παρανοϊκά και τα περί συνομωτών πίσω στα μούτρα σου.

Άνοιξε τα στραβά σου και διάβασε αυτά που λένε οι ίδιες οι εταιρείες για τα εμβόλια τους που οι ξερόλες της επιτροπής δεν λένε στους Έλληνες πολίτες.

Ουδείς αναντικατάστατος και ουδείς υπεράνω του νόμου.

Έχει δικαίωμα να αποκρύπτει πληροφορίες που προέρχονται από τις φαρμακοβιομηχανίες που παρασκευάζουν τα εμβόλια;

Το ότι δίνει τις πληροφορίες μετά που κάνουν το εμβόλιο ανάγεται σε professional misconduct.


Pandemrix στα Ελληνικά

http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/pandemrix/D-H1N1%20single%20PDFs/PackageLeaflet/emea-pl-h832pu17el.pdf

Celvapan στα Ελληνικά

http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/celvapan/package_leaflet/emea-pl-h982pu06el.pdf

Focetria στα Ελληνικά

http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/focetria/package_leaflet/emea-pl-h385el.pdf

Anonymous said...

@infopress: To περι "faking" ΑΣΦΑΛΩΣ και δεν το εγραψα ΕΓΩ! Ειναι σε πιο πανω post άλλου. Θεωρησα οτι μετεφρασες ατυχως το δικο μου "μετατρεπτικα συμπτωματα".
Στα περι των "SPC" (τα οποια ΔΕΝ ειναι SPC KAI TO ΓΡΑΦΟΥΝ κιολας για να καλυπτονται νομικα οι εταιριες, λεγοντας πως "..επειδη εχει δημιουργηθει το φαρμακο με τη διαδικασια του επειγοντος.." μπλα μπλα), με βρισκεις μερικως συμφωνο. Κανονικα (αν δεν επροκειτο για καραγκιοζοκρατος) θα επρεπε να μη εχει ειπωθει ΠΟΤΕ η φραση "Το εμβολιο ειναι ασφαλες" ΔΙΟΤΙ αυτο εχει ΑΛΛΟ νοημα σε φαρμακολογικο/ ιατρικο επιπεδο και ΑΛΛΟ στο επιπεδο του πολιτη (ο οποιος δεν ειναι υποχρεωμενος να ξερει τι εννοουν οταν του λενε κατι τετοιο και νομιζει οτι πινει νερακι - οχι οτι απο το νερο μπορει κανεις να σε διασφαλισει οτι δε θα παθεις τιποτα). Σε τετοια βαση φυσικα και μπορεις με ενα καλο δικηγορο να μηνυσεις οποιον στο ειπε και να ελπιζεις οτι στο δικαστηριο θα δικαιωθεις. Τα φυλλαδια τα εχω ηδη διαβασει πριν κανω το εμβολιο.

@George: Oταν σε μια χωρα σκοτωνεσαι στους δρομους (ΚΑΙ) επειδη δε φορας κρανος, κατα τη γνωμη μου σου παει πολυ (ΟΧΙ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ εσενα προσωπικα, αναφερομαι στη "συλλογικη - μαζικη" συνειδηση/ αντιδραση που διαμορφωνεται επι τετοιων καταστασεων οπως η τωρινη) να αμφισβητεις τον Παγκοσμιο Οργανισμο Υγειας. Ειναι αλλο να συζηταμε εμπεριστατωμενα για ζητηματα οπως το οτι δεν εχει "κανονικο" SPC το φαρμακο και αλλο να κανει τηλε-ιατρικη "ο δημοσιογραφος" για να ανεβαζει νουμερα (ΑΣΧΕΤΑ ξαναλεω με το τι εχει παθει - οφειλομενο στο εμβολιο ή οχι - ενας ασθενης).
Το μονο που ειναι βεβαιο μεχρι σημερα ειναι οτι καποιοι που ειναι ΑΡΜΟΔΙΟΙ (δεν αναφερομαι ΜΟΝΟ στους Ελληνες αντιστοιχους) συνεκριναν το ποσοστο θανατων ή disabilities και αλλων εμμεσων συνεπειων που "αναμενονται" απο τη γριπη, με το ποσοστο ανεπιθυμήτων ενεργειών από τα εμβολια (εστω αυτα τα χωρις κανονικο SPC και σε βαθος κλινικων δοκιμων) και εκριναν οτι ετσι πρεπει να γινει.
Το να δημιουργουνται λαϊκα κυματα οργης εναντι του "κρατους" με αυτη την αφορμη (ενω ΔΕΝ ΕΚΛΕΙΠΟΥΝ παμπολλες αλλες) εμενα στην καλυτερη περιπτωση με παραξενευει...

GIORGOS said...

Τα πάντα είναι υπο αμφισβήτηση στη δική μου συνείδηση εκτός του ότι αναπνέω.
Πολύ δε περισσότερο οι παγκόσμιοι οργανισμοί.
Δεν πιστεύω σε θέσφατα.

Απλά έχω εμπιστοσύνη σε ένα γιατρό που με παρακολουθεί απο μικρό παιδί και είναι φίλος μου(το κυριότερο) ο οποίος απέτρεψε και εμένα και τη μητέρα μου-που είναι κάποιας ηλικίας-σχετικά με το εμβόλιο.

Δεν επηρεάζονται όλοι απο την τηλεόραση σχετικά με αυτά τα ζητήματα,μην κάνουμε γενικεύσεις.
Υπάρχουν και στην Ελλάδα οι χρησιμοποιούντες νιονιό που το ζυγίζουν λίγο παραπάνω το άτιμο.

info press said...

@@@ anon


Ήρθες στα λόγια μας.

Το εμβόλιο δεν είναι ασφαλές και αφού αυτό το παραδέχονται οι κατασκεύαστριες φαρμακοβιομηχανίες, η κ. Γιαμαρέλου δεν είχε δικαίωμα να το αναγάγει σε ασφαλές.

Το ότι η κ. Γιαμαρέλου το ανήγαγε σε ασφαλές εμβόλιο είναι professional misconduct κατά συρροήν και medical malpractice κατά συρροήν, αλλά βλέπεις η Ελλάδα δεν διαθέτει ένα ACLU να τους αλλάξει τα φώτα στις αγωγές.

Η ενημέρωση για τα του εμβολίου μετά το γεγονός δεν έχει νόημα.

Anonymous said...

@George:
Το να αμφισβητεις τα παντα μπορει να ειναι "θετικο" (σιγουρα θετικοτερο απο το να αποδεχεσαι τα παντα). Το να μη πιστευεις σε θεσφατα επισης (ωστοσο βλεπεις οτι εισαι "αναγκασμενος" τροπον τινα να ρωτησεις καποιον, που τη σημαντικοτητα και την ισχυ της γνωμης/ γνωσης του βεβαια "αποδεχεσαι" σαν θεσφατο).
Φανταζομαι δεν εχεις την ιδια σταση απεναντι στον Παγκοσμιο Οργανισμο Υγειας οταν "μετραει" το AIDS και σου λεει να χρησιμοποιεις προφυλακτικο..(ητοι ΔΕΝ χρησιμοποιεις).

Υποθετω οτι και ο γιατρος σου "καπου" θα βασιζει τις δικες του αποψεις. Και επισης πιθανως σε αλλα ζητηματα θα συντασσεται με τον Π.Ο.Υ., τους κατα τοπους οργανισμους φαρμακων κλπ.

Φυσικα και ΔΕΝ επηρρεαζονται ΟΛΟΙ. Ουτε και η αποφαση να μη κανει κανεις εμβολιο τον κατατασσει σε καμια κατηγορια - ατομικα. Θεωρητικα (και μονο) μιλωντας μπορει να "αποδειχθει" η σωστη επιλογη (οτι κι αν σημαινει αυτο και με οποιες επιδημιολογικες παρατηρησεις μελλοντικα κριθει). ΑΛΛΑ αν και οταν αυτη η επιλογη γινει γιατι κανεις θεωρει οτι η ιστορια της γριπης και του εμβολιου εχει να κανει (μονο) με το να βγαλουν λεφτα οι εταιριες τοτε καποιο προβλημα υπαρχει. Παρεμπιπτοντως οι εταιριες πουλησαν ετσι κι αλλιως απο μηνων τα εμβολια τους και τα πληρωσαμε με τα δανεικα χρηματα μας, δεν ξερω τι κανει τον κοσμο να πιστευει οτι θα βγαλουν πιο πολλα οι εταιριες αν οντως κανουμε το εμβολιο. ΓΕΝΙΚΩΣ και κλεινω, ΚΑΝΕΙΣ δεν ειπε οτι θα μπορουσαν να ειχαν σωθει 40 ατομα μεχρι τωρα (μονο στην Ελλαδα) αν ειχαν προλαβει να εμβολιαστουν (και φυσικα αν το ειχαν επιλεξει γιατι δεν επιβληθηκε το εμβολιο, παραμενει εθελοντικο) και ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ προσετρεξαν να κατηγορησουν ΠΡΟΩΡΑ το εμβολιο για κατι που ΔΕΝ ξερουμε ακομα ΤΙ ειναι και ΑΝ προηλθε απο αυτο. Οταν αυτη η συμπεριφορα γενικευεται (η ΤV εχει αυτη τη δυναμη ΔΥΣΤΥΧΩΣ) τοτε οι συνεπειες μπορει να ειναι σοβαρες!
Στην Κινα σε 11.000.000 δοσεις εμβολιου ειχαν 15 περιστατικα "πολυ σοβαρων" ανεπιθυμητων ενεργειων και δυο θανατους που μετα απο FULL διερευνηση (οχι τηλεοπτικη προφανως) δεν αποδοθηκαν στο εμβολιο αλλα σε υποκειμενη σοβαρη παθηση. Εμεις εχουμε ηδη (και η επιδημια/ πανδημια; ειναι πριν τα μισα της) 40 θανατους απο τη γριπη..

GIORGOS said...

Άλλο σχέση εμπιστοσύνης οικοδομημένη με χρόνο και κόπο,άλλο θέσφατο.
Υπάρχει διαφορά.
Ούτε ο ίδιος ο γιατρός μου δε θεωρεί τον εαυτό του τέτοιο.
Προτιμώ να σε αφήσω στο σκοτάδι για το αν χρησιμοποιώ προφυλακτικό ή όχι κι αν είμαι όντως βόμβα με πόδια.

Δεν σκοτίστηκα και πολύ στο όλο θέμα της γρίπης,είναι αλήθεια,για τα κέρδη ή ζημίες των εταιριών.

Το να αποκρύπτονται όμως ζητήματα σαν αυτά που διαβάζω,με παρασκοτίζει.

info press said...

@@@ anon


Η κυβέρνηση Καραμανλή έκανε την συμφωνία με τις φαρμακοβιομηχανίες και παράγγειλε 16 εκατ. εμβόλια διότι ήθελε να εμβολιάσει και τα γουρουνάκια της Ελλάδας και έτσι όλη η χώρα έγινε ένα μεγάλο guinea pig.

Προφανώς δεν γνωρίζεις ποιοί χρηματοδοτούν την ΠΟΥ.

Ψάξε και βρέστο.

Αλήθεια το AIDS γιατί δεν το κύρηξαν σε πανδημία;

Ξέρεις πόσοι πέθαναν από αυτό διεθνώς;

Μέτρα και πόσα θύματα είχε η αγαπημένη τους γρίπη των χοίρων και ίσως καταλάβεις τα παιχνίδια που παίζονται.

Και κάτι άλλο.

Γιατί ο ΠΟΥ άλλαξε τον ορισμό της πανδημίας τον περασμένο Μάϊο;

Μετά κύρηξε την πανδημία των χοίρων.

Επιμένουμε ότι πρέπει να παραιτηθεί όλη η επιτροπή πανδημίας και να ζητήσει συγνώμη από τους πολίτες.

Το ίδιο και οι καραγκιόζηδες του ΕΟΦ.

Anonymous said...

Μπα, με την αμερικανική παρτίδα του Pandemrix (σ.σ. το σκεύασμα που κυκλοφορεί στις ΗΠΑ) εμβολιάστηκε η μητέρα μου; Δεν το ήξερα καν. Thanks for the info.

Για το Pandemrix γίνεται μεγάλη κουβέντα τις τελευταίες ημέρες.

Αναρωτιέμαι από πού άραγε προμηθεύτηκε το Παίδων "Αγία Σοφία" την ασφαλή παρτίδα του Pandemrix που κυκλοφορεί στην αμερικανική αγορά;

Κανένας γιατρός του "Αγία Σοφία" που εμβολιάστηκε με το Pandemrix δεν παρουσίασε σύνδρομο GBS.

info press said...

@@@ anon


Ο Καναδάς και η Ευρώπη έχουν τα εμβόλια με τον υδράργυρο.

Κάτω από πίεση ο Καναδάς αγόρασε κάποιες ποσότητες από την Αυστραλία* -που παράγει τα δικά της ασφαλή εμβόλια, όλα ακόμα και τα συνήθη παιδικά εμβόλια, δίχως υδράργυρο- για να τα χρησιμοποιήσουν οι έγκυες γυναίκες και τα παιδιά.

Η Ελλάδα αγόρασε το Pandemrix και το Focetria αλλά δεν γνωρίζουμε από που τα αγόρασαν.

H *Αυστραλία από την δεκαετία του 1970 σταμάτησε να χρησιμοποιεί εμβόλια με υδράργυρο στα παιδιά και έτσι μείωσε δραματικά τον αυτισμό των παιδιών.

Anonymous said...

Σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

Τίθεται ένα ερώτημα στο οποίο θα ήθελα να μάθω την ακριβή απάντηση (εφόσον είσαι σε θέση να απαντήσεις σ'αυτό):

Αγοράσαμε παρτίδες του Pandemrix οι οποίες δεν περιέχουν υδράργυρο και τις αντίστοιχες του Focetria που περιέχουν την βλαβερή ουσία που προκαλεί το σύνδρομο GBS. Θα μπορούσαν οι γιατροί που εμβόλιασαν την κυρά-Ανθούλα να της χορηγήσουν το Pandemrix αντί του Focetria. Τουλάχιστον αυτή η εξέλιξη θα ανακούφιζε την άτυχη ηλικιωμένη από μια άδικη ταλαιπωρία.

Τέλος, η αναφορά που έκανες για τον Γερμανό καθηγητή Albert Osterhaus με άφησε τελείως άφωνο. Απορίας άξιο είναι επίσης ο τρόπος με τον οποίο αυτός ο Γερμανός επιστήμονας κατάφερε να εμπλακεί σε μια τόσο σοβαρή υπόθεση.

Καλό σαββατοκύριακο να έχεις.

info press said...

@@@ anon


Οι ανακοινώσεις του ΚΕΕΛΠΝΟ τις οποίες θεωρούμε τουλάχιστον απερίσκεπτες, υπονοούν ότι η κ. Γαϊτάνου είχε ανάλογη συμπτωματολογία, δεν έπρεπε να κάνει κανένα εμβόλιο.

Τουλάχιστον έτσι μας είπε ο δικός μας γιατρός.

http://infopress-gr.blogspot.com/2009/12/guillain-barre.html

Η ίδια το αρνείται και βέβαια η γυναίκα έχει μάρτυρες ακόμα και τους γιατρούς που την παρακολουθούσαν για τον καρκίνο.

Σαφώς σε περιπτώσεις ανθρώπων με σοβαρές ασθένειες, σε παιδιά και σε εγκύους, πρέπει να δίνουν το Pandemrix.

Ο Albert Osterhaus, είναι Ολλανδός.

Το θέμα όμως είναι ότι άνθρωπος του ΠΟΥ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης που δουλεύει για το Ευρωπαϊκό ΚΕΛΠΝΟ, είναι σύμβουλοι στην εταιρεία του, που χρηματοδοτείται από τις φαρμακοβιομηχανίες.

Κάποιοι αναγνώστες μας ενημέρωσαν ότι οι κρατικές διαφημίσεις για να εμβολιαστούν οι πολίτες, δεν τρέχουν πια στην Ελληνική τηλεόραση.

Στην Γερμανία, οι γιατροί αναφέρουν ότι πέθαναν υγειείς άνθρωποι μετά που έκαναν το εμβόλιο με αιτία θανάτου το εμβόλιο.

Το Γερμανικό ΚΕΕΛΠΝΟ το αρνείται.

Καλό Σ/Κ και σε σένα.

Anonymous said...

Είναι απολύτως λογικό.

Από την στιγμή που ο κόσμος συνειδητοποίησε την αναγκαιότητα του εμβολιασμού και άρχισε σιγά αλλά σταθερά να εισέρχεται στα εμβολιαστικά κέντρα και τα νοσοκομεία, δεν είναι πλέον απαραίτητο να βγαίνουν ενημερωτικές διαφημίσεις για τον εμβολιασμό του πληθυσμού για τη γρίπη.


Στην Ελλάδα, ο ιός H1N1 σκότωσε μέχρι στιγμής 40 άτομα, τα περισσότερα άπο τα οποία ήταν παχύσαρκα.

info press said...

@@@ anon


Δεν νομίζουμε ότι υπάρχουν ουρές στα εμβολιαστικά κέντρα και ότι τρέχουν να εμβολιαστούν οι πολίτες.

Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει.

Όσο για τους θανάτους, είναι πιο σωστό να αναφέρονται στην πρωτογενή αιτία θανάτου και αν έγινε νεκροψία για να διαπιστωθεί αυτή.

Όπως αντιλαμβάνεσαι ο ίός του AIDS δεν καταγράφεται σαν αιτία θανάτου, συνήθως αναγράφεται η πνευμονία ως η πρωτογενής αιτία θανάτου.

Να είσαι καλά.

Anonymous said...

Άν άκουγες καλύτερα τις ειδήσεις και διάβαζες τις εφημερίδες, θα το διαπίστωνες μόνος σου την εικόνα που επικρατεί στα εμβολιαστικά κέντρα, κι ας λες εσύ ότι συμβαίνει το αντίθετο.

Ωστόσο σε μερικά σημεία έχεις δίκιο.

Η αλήθεια είναι ότι η δυσπιστία δεν έχει ακόμα καταλαγιάσει. Αυτό αφορά πλέον μια μικρή μερίδα του πληθυσμού, αφού οι περισσότεροι Έλληνες άρχισαν να δείχνουν εμπιστοσύνη στο εμβόλιο και εισέρχονται στα κέντρα εμβολιασμού, κάτι που σημαίνει ότι ο κόσμος αρχίζει με δειλά αλλά σταθερά βήματα να εγκαταλείπει την δυσπιστία του απέναντι στο πανδημικό εμβόλιο.

Τα τελευταία στοιχεία που κατέγραψαν οι ελληνικές υγειονομικές αρχές το τελευταίο 48ωρο είναι ότι τα θύματα του ιού-φονιά ανέρχονται πλέον στα 46. Οι επιστήμονες αναμένουν σταδιακή ύφεση του πανδημικού κύματος στην Ελλάδα τους επόμενους μήνες.

Καλό σου πρωϊνό και ευχές για μια ακόμα καλύτερη εβδομάδα.

info press said...

@@@ anon


Το Δελτιο Τύπου του ΚΕΕΛΠΝΟ με ημερομηνία 11-12-2009 αναφέρει ότι μέχρι και τις 10-12-2009, εμβολιάστηκαν 292.247 άτομα.

Αυτά τα νούμερα δεν σημαίνουν εμπιστοσύνη στο κράτος.

Ακριβώς το αντίθετο.

Anonymous said...

Αυτός ο αριθμός μου φαίνεται ικανοποιητικός κατά κάποιον τρόπο, αλλά όπως εύστοχα το λες δεν είναι αρκετά ικανός να πείσει και τους υπόλοιπους Έλληνες να εμβολιαστούν με την σειρά τους.

Εξάλλου, αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η δυσπιστία απέναντι στο εμβόλιο δεν καταλάγιασε ακόμα. Ωστόσο με το πέρασμα του χρόνου εκτιμώ ότι η κατάσταση αυτή θα αντιστραφεί προς το θετικότερο.

Κι αφού το "Αγία Σοφία" διαθέτει την καθαρή παρτίδα του Pandemrix η οποία δεν περιέχει τον επικίνδυνο υδράργυρο που προκαλεί το GBS, θα περάσω από εκεί στα μέσα της εβδομάδας για να εμβολιαστώ. Αφού γίνει αυτό, θα σε κρατήσω ενημερωμένο για τις τελευταίες εξελίξεις, μπας και καταφέρουμε να πείσουμε τους υπόλοιπους Έλληνες να άρουν την επιφυλακτικότητά τους απέναντι στο "καθαρό" σκεύασμα της Novartis.

Η Μαριλίζα δεν παρουσίασε GBS όταν την εμβόλιασαν πριν από λίγες εβδομάδες. Πράγμα που σημαίνει ότι της χορήγησαν την καθαρή παρτίδα του Pandemrix.

Η κίνηση της υπουργού είχε καθαρά συμβολικό χαρακτήρα, αλλά δυστυχώς δεν κατάφερε να συγκινήσει τον απλό κοσμάκη που έδειχνε να τα έχει χαμένα.