Το προφιλ του και η σελίδα του στο MySpace ήταν death_salvation όπως το βλέπετε.
Οι λέξεις death_salvation, (θάνατος_λύτρωση) αλλά και η φωτογραφία με το όπλο, έπρεπε να ήταν αρκετά για την εταιρεία να ειδοποιήσει τις αρχές, δίχως να κλείσει τη σελίδα, ότι το παλληκάρι είναι προβληματικό.
Το πρωϊνό πριν τους πυροβολισμούς, η διάθεση του ήταν γραμμένη ως "εξοργισμένος".
Το μεσημέρι της 1ης Απριλίου ήταν "απαισιόδοξος".
Να υποθέσουμε πως ήταν η ημέρα που τον απέρριψε η κοπέλα;
Στις 2 Απριλίου ήταν "καταθλιπτικός" και δύο ώρες αργότερα "απαγοητευμένος".
Να υποθέσουμε ότι η απισιοδοξία της απόρριψης έκατσε, διότι δεν υπήρχε ελπίδα με την κοπέλα;
Δεν είχε σεβασμό για την ανθρώπινη ζωή και οι λέξεις "Φτύνω κατάμουτρα στην αξιοπρέπεια και την τιμή σας και σε ό,τι έχετε ιερό" είναι ράπισμα σε όλους μας.
Η φράση "Μέχρι στιγμής δεν έχω εισπράξει τίποτα άλλο παρά την απόρριψη και την ύβρη των γύρω μου" δείχνουν πρόβλημα στο σπίτι και στο σχολείο.
Τόσες ώρες κάθε ημέρα στο σχολείο κανείς δεν αντιλήφθηκε ότι το παιδί χρειαζόταν έστω και λίγη ενθάρρυνση;
Ακούγεται ότι οι άλλοι μαθητές τον κορόϊδευαν και τα παιδιά είναι ιδιαίτερα σκληρά, όταν κοροϊδεύουν.
Οι καθηγητές δεν αντιλήφθηκαν ότι τον περιγελούσαν;
Έχουν γίνει ρομποτάκια και το μοναδικό πράγμα που τους νοιάζει είναι η ώρα που θα κτυπήσουν την κάρτα για το σπίτι;
Δημιουργήθηκε και το site που βλέπετε για τον Δημήτρη στο Facebook.
Ο Δημήτρης δεν ήταν περιθωριοποιημένος ήρωας, ήταν ένα προβληματικό παιδί.
Οι γονείς απαιτούν καλύτερους και ακόμα καλύτερους βαθμούς.
Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές αδιάφοροι.
Υπάρχουν και άλλα παιδά που ταυτίζονται με αυτό το περιθώριο που δημιουργείται στο σπίτι και στο σχολείο.
Οι καθηγητές ας διαβάσουν τις σκέψεις αυτών των παιδιών, υπάρχουν και άλλα παιδιά σαν τον Δημήτρη και είναι ζήτημα χρόνου πριν γίνει και άλλο παρόμοιο επισόδειο.
Το δε υπουργείο παιδείας ας σκεφτεί τρόπους να βγάλει τα παιδιά από την παπαγαλία μειώνοντας την ύλη και ας καθιερώσει ως μάθημα, ουσιώδεις συζητήσεις, σε όλα τα σχολεία.
Ας γίνει αυτό που κάνουν άλλες χώρες.
Κάθε Δευτέρα τα παιδιά έχουν γράψει ένα θέμα, πάνω σε κάτι που διάβασαν το Σαββατοκύριακο και τους έκανε εντύπωση.
Διαλέγουν ένα θέμα και γίνεται συζήτηση.
Αυτό προϋποθέτει καλύτερους δασκάλους και όχι καθηγητές οι οποίοι δεν επιθυμούν την δική τους αξιολόγηση... επειδή τα ξέρουν όλα και θεωρούν ότι είναι άπιαστοι!!!
Να που ο Δημήτρης, έπιασε όλους εμάς στη φάκα...
Εμείς ντρεπόμαστε απέναντι στο Δημήτρη...
Διαβάστε τι είχε συμβεί στην ίδια σχολή στις 16 Μαρτίου.
Τον κρατούσαν 4 "παλληκαράδες" και τον πέταγαν στα σκουπίδια.
Ο Υποδιευθυντής & οι Μπράβοι σε συνέχεια του γεγονότος της 16ης Μαρτίου.
2 comments:
ΣΤΟΝ ΔΗΜΉΤΡΗ ΠΑΤΜΑΝΊΔΗ,
ΤΟΝ ΑΥΤΌΧΕΙΡΑ ΤΟΥ ΟΑΕΔ
ΤΟΥ ΡΈΝΤΗ
Φίλε μου, που ούτε τ’ όνομά σου
τα ΜιΜιΈ μας δε μας είπαν
(αφού σε λιώσαν, κάθε σου ίχνος
έπρεπε βέβαια να εξαφανίσουν)
ποιος ξέρει πώς σου εφερόνταν
οι βρωμοέλληνες-οι ντόπιοι…-
και κάθε μέσα σου σκοτώσαν
ελπίδα που κρατεί στη ζωή τους νέους.…
Κι όλοι ειδικοί ευθύς εγίναν.
Και ακοινώνητον σε είπαν,
με σχιζοφρένεια σε φορτώσαν,
και στη βρωμιά τους πάλι ξαναπήγαν.
Του αγνού λαού σου οι αξίες
στην πόρνη Ελλάδα δε μετράνε
οι έλληνες-άλογα κτήνη-
τις θάφτουν-τις σκοτώνουν-τις πατάνε.
Ειρήνη ας έχεις όπου είσαι.
Κλώνο σου εδώ έναν αφήνεις.
Κι ως δεν θαρρώ ούτε να πεθάνω
ακόμα απ’ τη βρωμιά τους υποφέρω.
Γιώργης Χολιαστός
@@@ Γιώργης Χολιαστός
Σε ευχαριστούμε Γιώργη, το Σ/Κ κάποια στιγμή θα αναρτηθεί στο blog.
Post a Comment