Το καινούργιο σύνθημα βγήκε, αλλά απουσιάζει από το Υπουργικό Website που έπρεπε να ήταν στο internet, όταν ανακοινώθηκε.
Και τη είδους καμπάνια είναι αυτή, δίχως να αναφέρεται στο παραπάνω site;
Γιατί δεν είναι τα videos στο ίδιο site;
Ανεβάστε τα videos στο YouTube.com, DailyMotion.com, Blip.TV, LiveVideo.com!!!
Τα διεθνή ΜΜΕ στοιχίζουν ακριβά και ο κόσμος έξω δεν παρακολουθεί τηλεόραση όπως γινόταν στο παρελθόν.
Οι νέοι είναι στο internet!!!
Δεν άρεσε στην κ. Άντζελα Γκερέκου, το γεγονός ότι το υπουργείο θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί δύο διαφορετικά λογότυπα στην ίδια καμπάνια και είπε ότι είναι ατυχές το σύνθημα που χαρακτηρίζει την Ελλάδα ως φθηνό προορισμό.
Η κ. Γκερέκου προφανώς δεν αντιλαμβάνεται την παγκόσμια οικονομική κατάσταση.
Η φράση "A Masterpiece You Can Afford" είναι catchy και πιάνει καλά στα Αγγλικά, όμως δεν ξέρουμε πόσο πραγματικά φτηνή είναι η Ελλάδα.
Αν η κ. Γκερέκου εννοούσε την ακρίβεια της Ελλάδας, συμφωνούμε.
Μάλλον όμως εννοούσε να μην έρχονται οι φτωχοί τουρίστες στην Ελλάδα !!!
Γιώργο διόρισε ανθρώπους που αντιλαμβάνονται τι γίνεται... διότι μάλλον δεν τρέχει το πράγμα... με τους άσχετους που έχεις διαθέσιμους στο κόμμα σου!!!
Το ΠΑΣΟΚ, απαξίωσε την υπόθεση και δεν πήγε κανείς στην εκδήλωση αλλά η όποια πρόταση θα ήταν καλύτερη από το τίποτα!!!
No comments:
Post a Comment