Sunday, 7 March 2010

Κώστας Σκανδαλίδης - Γιώργο Άλλαξε Πορεία

Κοίτα ποιός μιλάει...

Ο πρώην Υπουργός των Εσωτερικών με τις ουκ ολίγες προσλήψεις των κυβερνήσεων που συμμετείχε... δίνει μαθήματα στον Γιώργο...


Φωτογραφία RealNews.GR...

Γραφεία και Τηλέφωνα του Δήμου επί τω Έργω...

5 comments:

Anonymous said...

Πρόκειται για την πρώτη ανταρσία που εκδηλώνεται στους κόλπους του κόμματος και της κυβέρνησης. Αιτία της εσωκομματικής σύγκρουσης - τι άλλο - τα μέτρα του ΔΝΤ που εξήγγειλε ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου.

Χθες άκουσα στο ΜΕΓΚΑ ότι ο πρωθυπουργός ο οποίος απουσιάζει στη Γαλλία εξέφρασε οργισμένος την έντονη δυσαρέσκειά του με την στάση τόσο του Κώστα Σκανδαλίδη όσο και του Χρήστου Παπουτσή και προανήγγειλε το πρώτο μπαράζ διαγραφών προκειμένου να θέσει τέλος στο αντάρτικο.


Παρόμοια κίνηση είχε κάνει παλιότερα ο Κώστας Καραμανλής όταν καρατόμησε τον Πέτρο Τατούλη από την ΚΟ της Νέας Δημοκρατίας επειδή ο τελευταίος διαχώρισε ανοιχτά την θέση του από την επίσημη γραμμή του κόμματος.

info press said...

@@@ anon


Όποιος έχει πραγματικό πρόβλημα με την συνείδηση του, έχει έτοιμη και την παραίτηση του.

Ο Παπουτσής δεν έπρεπε να είναι στην Βουλή λόγω του πλοίου που είχαν πνιγεί 80 άνθρωποι, άσχετα αν δεν έφταιγε ο ίδιος.

http://infopress-gr.blogspot.com/2010/03/blog-post_2924.html

Ο Σκανδαλίδης που πολύ κακώς είναι και στον Δήμο -όπως και ο Τσίπρας-, προσπάθησε να αρχίσει τον χορό για τις απολύσεις που έρχονται στους ΟΤΑ.

http://infopress-gr.blogspot.com/2010/03/blog-post_252.html

Αν είναι αντάρτες αυτοί οι δύο, εμείς θα έρθουμε στην Ομόνοια να κάνουμε κολοτούμπες.

Οι πραγματικοί αντάρτες συνείδησης έχουν ψυχή και επιμένουν σε αυτά που πιστεύουν.

Αυτοί και οι δύο αναδηπλώθηκαν.

Anonymous said...

Το πλοίο για το οποίο μιλάς είναι το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ.

Το ΣΑΜΙΝΑ βούλιαξε μεσοπέλαγα στο Αιγαίο διότι πολύ απλά δεν ήταν τίποτε άλλο από ένα σαπιοκάραβο.

Καλό θα ήταν η Ελλάδα να ανανεώσει τον στόλο με νέα υπερσύγχρονα πλοία ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Κάτι που όφειλε να πράξει προ πολλού.

Δυστυχώς οι Έλληνες εφοπλιστές προτιμούν να δρομολογούν τα σαπάκια τους στις ελληνικές θάλασσες αντί να ανανεώσουν τον στόλο τους με νέα πλοία. Σου θυμίζω την τραγωδία του "διαμαντιού των θαλασσών" το οποίο βυθίστηκε στα ανοιχτά της Σαντορίνης πριν λίγα χρόνια.

Πολύ εύστοχα κάνεις αυτή την επισήμανση γιατί ο Χρήστος Παπουτσής διετέλεσε όντως υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας επί πρωθυπουργίας Σημίτη από το 2000 ως το 2001.

Επί σειρά ετών εκπροσώπησε το ΠΑΣΟΚ στη Σοσιαλιστική Διεθνή. Ταυτόχρονα ήταν μέλος του προεδρείου του Ευρωπαϊκού Σοσιαλιστικού Κόμματος και αντιπρόεδρος της κοινοβουλευτικής του ομάδας.


Εξελέγη βουλευτής στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (1984, 1989, 1994) όπου ασχολήθηκε με θέματα Προϋπολογισμού,Οικονομικής Πολιτικής, Εξωτερικών Σχέσεων και Ευρωπαϊκής Ασφάλειας.

Την περίοδο 1995-1999 ως Επίτροπος στην Ευρωπαϊκή Ένωση ταυτίστηκε:

1.Με τη διαμόρφωση μιας συνδυασμένης ευρωπαϊκής πολιτικής για την ενέργεια και την προστασία του περιβάλλοντος.

2. Με την προώθηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και τον σχεδιασμό της «Πόλης του μέλλοντος».

3. Με την ανάδειξη της σύγχρονης πολιτικής για την επιχειρηματικότητα, για πρώτη φορά στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Το όνομά του ταυτίστηκε επίσης και με την πολύπλευρη υποστήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, της βιοτεχνίας, του εμπορίου, της κοινωνικής οικονομίας και της τουριστικής βιομηχανίας.

Με την επιστροφή του στην Ελλάδα εξελέγη βουλευτής Α' Αθηνών στις εκλογές του 2000, του 2004, του 2007 και του 2009.

Με δεδομένη την διαφωνία που εξέφρασε για τα νεοφιλελεύθερα μέτρα του ΔΝΤ που ανακοίνωσε η κυβέρνηση, θεωρείται αμφίβολο εαν θα εξακολουθήσει να κατέχει την θέση αυτή. Κυβερνητικές πηγές προσκείμενες στο πρωθυπουργικό περιβάλλον δεν απέκλεισαν ακόμα και το ενδεχόμενο διαγραφής του από το κόμμα.

Όσο για το θέμα των απολύσεων στους ΟΤΑ, οι εργαζόμενοι αντιδρούν έντονα, με αποτέλεσμα οι ΧΥΤΑ να παραμένουν κλειστοί ως και την Πέμπτη και τα σκουπίδια να συσσωρεύονται για πολλοστή φορά στους δρόμους της Αθήνας.

Το πρόβλημα με την αποκομιδή των απορριμάτων θα ενταθεί περαιτέρω στην περίπτωση που η ΠΟΕ-ΟΤΑ αποφασίσει την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων του κλάδου με την κήρυξη 24ωρων επαναλαμβανόμενων απεργιών (απεργία διαρκείας) στις αρχές της επόμενης εβδομάδας. Παρόμοια απόφαση αναμένεται να λάβουν και οι βενζινοπώλες στις 21/3, οι οποίοι εξήγγειλαν 24ωρη απεργία για τις 11/3.

Anonymous said...

ΥΓ.

Η απεργία των βενζινοπολών είναι για τις 18/3 και όχι για τις 11/3.

Δεν θα μας αφήσει ποτέ ήσυχους ο "δαίμονας" του τυπογραφείου.

info press said...

@@@ anon


Επαγγελματίες της πολιτικής και ο Σκανδαλίδης και ο Παπουτσής, που δεν έχουν δουλέψει ούτε μία ημέρα στον ιδιωτικό τομέα και για αυτό το παίζουν δήθεν αντάρτες.

Δεν είσαι αντάρτης όταν είσαι και στην Βουλή και στον Δήμο, όπως είναι ο Κώστας Σκανδαλίδης και ο Αλέξης Τσίπρας.

Είσαι βολεμένος.

Κρατάνε τα πόστα για να ελέγχουν καταστάσεις και όχι για να προσφέρουν.