Friday, 13 March 2009

Ο Δολοφόνος Κατσιλάμπρος Μιλάει με το Γιο του

Το παραθέτουμε με screenshot από την Espresso.
Πρόκειται για τον δολοφόνο Γιάννη Κατσιλάμπρο που πριν 6 μήνες σκότωσε την γυναίκα του Παναγιώτα Μαζαράκη.


Αν θυμάστε μετά τη δολοφονία, την έθαψε στο σημείο που πήγε μετά τα παιδιά του να παίξουν.

Ο στυγνός αυτός δολοφόνος έχει τηλεφωνική πρόσβαση στο γιο του.

Και ρωτάμε τους δικαστές που επιτρέπουν αυτή την κατάσταση.

Αν η κοπέλα ήταν αδελφή τους θα επέτρεπαν την επικοινωνία;

Σκότωσε τη μάνα του παιδιού με τέτοιο τρόπο και του επιτρέπουν να μιλάει στο παιδάκι;


Οι δικαστές σου κ. Δένδια, μάλλον ψυχίατρο χρειάζονται και λίγα μαθήματα ευπρέπειας για να μάθουν να ξεχωρίζουν το καλό από το κακό!!!
Τώρα θυμηθήκαμε... είναι το μέσον που έχει ο μπαμπάκας του δολοφόνου, ο καθηγητής του πανεπιστημίου Αθηνών Νικόλαος Κατσιλάμπρος!!!
Να τον χαίρονται και αυτοί εκεί στο πανεπιστήμιο, είχε το θράσος να ζητήσει και την επιμέλεια των παιδιών!!!
Α ρε δολοφόνοι σωμάτων και ψυχών!!!

Δολοφονίες - Doujon Zammit & Παναγιώτα Μαζαράκη

52 comments:

Anonymous said...

Το μόνο που εύχομαι πια είναι ο αλήτης να σαπίσει στην φυλακή και τα δύο αγγελούδια να είναι πάντα μακριά του ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
Ένας γελοίος ήταν πάντα και εξακολουθεί να είναι!!!! Ελπίζω αυτός ο δολοφόνος να ξεχαστεί από τους πάντες πολύ σύντομα!

info press said...

@@@ anon

Το ίδιο ευχόμαστε κι εμείς, να σαπίσει στη φυλακή.

Εμείς θα τον είχαμε ξεχάσει αν δεν είχε το δικαίωμα επικοινωνίας με τα αθώα παιδάκια της Παναγιώτας.

Anonymous said...

Συμφωνώ απολύτως! Το μόνο που ελπίζουμε όλοι τώρα είναι τα αγγελούδια της να μεγαλώσουν με ηρεμία και αγάπη και θα φροντίσουμε όλοι όσοι την αγαπάμε για αυτό!

info press said...

@@@ anon

Ευχόμαστε καλό κουράγιο σε όλους σας και να είστε πάντα καλά.

Anonymous said...

Ευχαριστώ! Την ξέρεις?

info press said...

@@@ anon

Όχι δεν την ξέρουμε.

Καταλαβαίνουμε όμως τον πόνο των δικών της ανθρώπων, διότι οι αρχές της Ελλάδας είναι πολύ "μαλακές" με όλους τους εγκληματίες.

Πάντα προσπαθούμε να σκεφτούμε πως θα αισθανόμασταν αν ήμασταν στη θέση των συγγενών του θύματος.

Αυτό το πράγμα δεν το κάνουν ποτέ οι δικαστές στην Ελλάδα, ενώ θα έπρεπε για να καταλάβουν τον πόνο των ανθρώπων.

Anonymous said...

μην τον λετε αλήτη !!!!!!! είναι όντωσ εγκληματίας αλλα ήταν κι απο τους πιο αγαπημένους μας καθηγητές! Λέτε πωσ νοιάζεστε για τα παιδιά του που μπορεί και επικοινωνεί μαζί τους χασαν τη μάνα τους να χάσουν εντελώσ κ τον πατέρα τους? μπορεί να νομίζετε πως λέω βλκείες ομως υπήρξα μαθήτρια του ανθρώπου αυτου και γνωρίζω πολύ καλα πως υπερλάτρευε τα παιδιά του και τη γυναίκα του
ο,τι για μας τους μαθητές του θα είναι πάντα ο αγαπημένοσ μασ καθηγητής μουσικήσ κοσ γιάννης

info press said...

@@@ anon



Από την μεγάλη λατρεία σκότωσε την γυναίκα του και άφησε τα μωρά δίχως την μάνα τους;

Με τον δολοφόνο της μαμάς τους να μιλάνε και να έχουν σχέση;

Δεν είναι μόνο αλήτης, είναι στυγνός δολοφόνος και αδίστακτος πατέρας, διότι μετά την έθαψε και αφού την έθαψε πήγε τα μωρά και έπαιξαν πάνω από το πτώμα της μάνας.

Την καλημέρας μας.

Anonymous said...

Info press se efxaristo gia tin apantisi ston anonimo.

nai itan agapitos se mikra paidia giati ekane ton karagiozi ayto to ixere na to kani kala.

se olous tous megalous xriso mou paidaki itan olofanero oti aytos o anthropos den itan isoropimenos kai me mia lexi itan enas blakas kai misos.

den sou leo perissotera giati eisai paidi kai akoma den xereis. skepsou to se 10 xronia kai na exis akoma tin idia gnomi apla tha ine krima gia sena

na eisai kala

info press said...

@@@ anon



Οι δολοφόνοι γίνονται ήρωες σε αυτή τη χώρα και αυτό μας εξοργίζει.

Την καλημέρα μας.

Anonymous said...

oxi mono ginontai iroes alla oloi noiazontai gia ta dikaiomata tous les kai to thima den eixe!

ti na po! to exorgistiko (gia ayto kai grafo se kapoia blogs) einai oti oi mathites tou oxi mono den sokarontai alla ton iperaspizontai! apla aporo oi goneis tous ti lene? na xeroun oti o kathigitis ton paidion tous ekane ena toso frikto egklima kai na mazevoun ipografes? (nai to akousa ki ayto!) ipografes gia pion logo? gia na bgei kai na xanadidaxei? ti ayti tin fora? pos tha ginei to telio egklima??? signomi apla anarotiemai! efxaristo kai kalimera

info press said...

@@@ anon


Μαζεύουν υπογραφές οι γονείς των μαθητών;

Διεστραμμένα μυαλά γονέων.

Πάντως αν είναι αλήθεια αυτό με τις υπογραφές των γονέων και επειδή αυτός δούλευε στο Αρσάκειο, μήπως είναι δάχτυλος από τον πατερούλη του τον καθηγητή, που έχει και το μέσον;

Anonymous said...

Τι να πώ? ελπίζω να δικαιωθεί αυτή η οικογένεια τελικά!

Anonymous said...

egw exw mia alli erwtisi? ESEIS TON 3ERATE TON AN9RWPO POY TA LETE OLA AYTA??? Dn nomizw pws ton 3erate gt an ton 3erate den 9a ipirxe periptwsi na legate oles autes tis blakeies! dn lew exete dikio... auto pou ekane itan apotropeo kai basika ena stigero eglima... nai t dexomai kai oti itan akoma xeirotero oti pige me ta ta paidia na paizoun sto parko auto alla i ali9ia einai oti kanenas mas den 3erei ti pragmatika egine ekeini tin imera sto spiti tou me tin ginaika tou! giati akoma kai o kaliteros an9rwpos tou planiti borei na parektrapei kai na kanei ena terastio la9os(san k auto t ekane autos)...! parola auta omos den exei kanenas to dikaiwma na tou apagorepsei na milaei me ta paidia tou! giati dtin teliki otan megalwsoun ligo kai aut kai ma9oun kai tin ali9ia tote 9a exoun ekeina to diakaiwma na apofasisoun an 9a 9eloun na milane me ton patera tous i oxi! gia auto stamatiste na ton brizete xwris na 3erete ti pragmatika exei ginei!

Anonymous said...

pragmatika den borw na katalabw pws merikoi an9rwpoi krinoun xwris na exoun idea gia poion milane??? einai trelo auto!!! egw simfwnw me ton allo anonymous giati stin teliki kanenas apo esas tous malakes den ton i3ere kai den exei to dikaiwma na ton brizei etsi! simfwnw episis oti nai ekane kati tragika asximo alla afou lete oti skefteste kai ta paidia tou (kirioi ta 3eroume ola kai eimaste kaliteroi apo olous!) tote pws den skefteste oti ta paidia auta exoun xasei idi tin mitera tous kai epeidi einai kai se mia toso eu9rausti ilikia tora, nomizete oti i kaliteri lisi einai na ta 3ekopsoume edelws kai apo ton patera tous? einai paidia tou kai exei ka9e dikaiwma na tous milaei opote 9elei akoma kai meta apo auto kai opos eipe kai o allos anonymous otan megalwsoun kai ma9oun t exei ginei 9a briskodai pia se mia 9esi poy 9a boroun pia kai mona tous na apofasizoun ti 9a kanoun! mexri tote omos kaneis ektos apo to dikastirio den borei na tou apagorepsei tipota apolitws! gia auto bgalte oloi eseis malakes ton skasmo giati to stomataki sas anoigei kai den 3erei ti leei pia!!!

info press said...

@@@ anon



Αυτός δεν παρεκτράπηκε απλώς, δολοφόνησε την μητέρα των παιδιών του και τους στέρησε το πολυτιμότερο αγαθό και όταν μεγαλώσουν αφού τους έχει κάνει την απαραίτητη πλύση εγκεφάλου.

Αν η κοπέλα ήταν αδελφή μας θα πέρναγε πάνω από το πτώμα μας για να μιλήσει στα παιδιά.

Και αν ήταν αδελφή, θα επιθυμούσες να του λιώσεις το κεφάλι παρά να μιλήσει στα παιδιά της αδελφής σου.

Έξω από το χορό λες του κόσμου τις αηδίες.

info press said...

@@@ anon



Μάλλον τον αξιοπύλητο εαυτό σου κρίνεις ως μαλάκα, διότιθ αν είχε δολοφονήσει την αδελφή σου αυτό το αδίστακτο κάθαρμα, δεν θα τον άφηνες να ξαναπεί την λέξη καλημέρα σε κανέναν.

Anonymous said...

e3w apo t xoro???
Prwton E3IPNAKIA imoun ma9itria tou kai malista mia pao tis agapimenes tou esi parola auta dn nomizw oute ston dromo na ton eixes dei...! kai
Deyteron pws 9a tous kanei autos plisi egefalou ean dn tous milaei?? afou ta paidia menoun me tous papoudes tous... pws einai dinaton na tous kanei plisi egefalou ean dn tou epitrepsoun na tous milaei? pws einai dinaton????? eiste megaloi malakes ! pigede gnwriste tn kai meta ta leme poustides pou nomizete oti ta 3erete ola... alla an 3erate apo sxeseis 9a 3erate oti padou kai se oles tis sxeseis iparxoun mikres kai megales ri3eis pou borei na ipar3oun anamesa sto zeugari oi opoies borei na katali3oun se kati tetoio! posoi fonoi dn exoun ginei etsi... ara eseis gt ka9osaste kai asxolieste me auton tn sigekrimeno(mallon gt dn exete t allo na kanete kai eipate dn paw na brisw auton p skotwse tn gianika t...) kai afou to pas proswpika gia to an itan adelfi m kai tetoia s lew k egw oti an esena pe9aine i mitera s kai 3afnika dn 3anaeblepes tn patera s xwris na 3ereis t skata ginete 9a s arese??? dn nomizw!dn 9a i9eles na milas toulaxiston me tn patera s pou einai zwdanos?? ai pidixtite twra!

info press said...

@@@ anon



Επειδή είσαι μικρό και ηλίθιο, σου λέμε ότι μιλάει τηλεφωνικά στα παιδιά του.

Τα παιδιά του είπες μένουν με τους παπούδες;

Ένα παραπάνω διότι οι γονείς του είχαν κάνει και αίτηση για την κηδεμονία των παιδιών.

Από όσο γνωρίζουμε την έχασαν.

Με την αδελφή της κοπέλας μένουν τα παιδιά.

Δεν υπάρχει περίπτωση να τον γνωρίσουμε, διότι εμείς δεν μιλάμε σε δολοφονικά καθάρματα σαν κι αυτόν.

Εσύ όμως που τον ήξερες καλά τον δολοφόνο, δεν τον κατάλαβες τι κάθαρμα ήταν για να προλάβεις το κακό.

Την επομένη φορά που θα γράψεις να τα γράψεις Ελληνικά, θα σβηστεί το σχόλιο, διότι αδυνατούμε να διαβάζουμε λατινικά, βλέπεις δεν περάσαμε από το Αρσάκειο, τελειώσαμε μόνο το Harvard Law and Government School.

Anonymous said...

Μικρη και ηληθια να πεις την φατσα σου! εγω εχω αποφοιτησει απο το αρσακειο και σπουδαζω τωρα!
Μα καλα για τοσο ηληθια με περασες? εννοειτε πως καταλαβα πως μιλαει τηλεφωνηκως? Πώς αλλιως θα μπορουσε να τους μιλαει μεσα απο την φυλακη? αλλωστε αυτο λεω κι εγω οτι πλυση εγκεφαλου θα τους κανει η οικογενεια της κοπελας! Συνελθετε λιγο! ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥΣ! Μπες στην θεση και στην ηληκια των παιδων?? θα σου αρσε να εχανες καθε επαφη και με τον πατερα σου??? δεν το νομιζω για αυτο ξανασκεφτητε αυτα που λετε γιατι δεν βλεπω κανεναν σας να απανταει στο ερωτημα αν θα σας αρεσε να μην μιλατε με τον πατερα σας, γιατι δεν νομιζω οτι τα παιδια ξερουν τι εχει γινει ακριβως οποτε δεν εχουν καποιο λογο να μην θελουν να μιλησουν στον πατερα τουσ... μαλλον επειδη η απαντηση σε αυτο το ερωτημα θα ηταν οχι δεν θα σας αρεσε για αυτο δεν απαντατε... και ναι πολυ θα θελατε να πηγαινατε στο αρσακειο σε αντιθεση με τα κωλοδημοσια που προφανως εχετε παει και δεν σας εχουν μαθει να σκεφτεσται...!

info press said...

@@@ anon



Όχι κορίτσι από το Αρσάκειο δεν θα θέλαμε να του μιλούσαμε αν ήταν πατέρας μας καιείχε δολοφονήσει την μαμά μας.

Θα ντρεπόμασταν για αυτόν και θα τον περιφρονούσαμε.

Δεν καταλάβαμε ότι αυτό ήθελες να σου πούμε.

Την πλήση εγκεφάλου αυτός την κάνει, και είναι ο άνθρωπος που δολοφόνησε την μάνα τους και αφού την έθαψε, τα πήγε να παίξουν πάνω από τον τάφο της.

Αυτά τα λέει η δικογραφία δεν τα λένε οι συγγενείς της μαμάς των παιδιών και αν νομίζεις ότι τα παιδιά δεν θα πληγωθούν από τις πράξεις αυτού του καθάρματος επειδή είναι ο πατέρας τους, τότε είσαι προβληματικός άνθρωπος.

Την μάνα τους, την δολοφόνησε αυτός και για αυτό την έχασαν.

Τα παιδάκια μεγαλώνουν με πολύ αγάπη και δεν επιτρέπεται να τα διαταράζει αυτός ο δολοφόνος.

Αν είχε έστω και λίγη τσίπα θα καταλάβαινε ότι δεν είναι άξιος να είναι πατέρας τους, διότι στην πραγματικότητα είναι ο χειρότερος εχθρός τους, αφού αυτός με τα δολοφονικά του χέρια, τους στέρησε την μαμά τους.

Αυτά τα αντιλαμβάνεσαι;

Anonymous said...

Και δηλαδη εσυ τι πιστευεις? οτι και καλα τωρα τα παιδακια εχουν μαθει ολη την αληθεια ή οτι ΣΙΓΟΥΡΑ οι γονεις και η αδελφη εκείνης της πραγματικα αδικα και αποτροπεα χαμενης γυναικας (και το πιστευω αυτο) θα τους εχουν πει οτι απλα η μανουλα τους εφυγε και τωρα τους βλεπει απο ψηλα... Δεν υπαρχει περιπτωση να τους ειπαν οτι ο πατερας τους την σκοτωσε... Και εφοσων δεν γνωριζουν ολη την αληθεια πιστευω 100% οτι πληγωνονται ακομα χειροτερα με το να μην μιλανε και με τον πατερα τους... Τελοσπαντων... Εγω δεν προκειτε να κατσω να τσακωθω αλλο... Εγω μπηκα και εγραψα σε αυτο το site γιατι τον γνωρισα αυτον τον ανθρωπο. Τον ειχα καθηγητη μου 6 ολοκληρα χρονια και επειδη αν μη τι αλλο πιστευω οτι τον γνωριζα λιγο καλυτερα απο σας και απο τους δημοσιογραφους που γραφουν ολα αυτα για εκεινον, θεωρω οτι ειναι αδικο να τον σχολιαζετε ετσι... Εγω ειπα την αποψη μου προσπαθωντας να σας κανω να καταλαβετε και την δικη του πλευρα αλλα αφου προφανως δεν θελετε, εγω δεν θα κατσω να ασχολιθω αλλο... Ειδατε την αποψη μου και δεν νομιζω οτι υπαρχει τιποτα αλλο που θα ηθελα να προσθεσω απλα οτι ειναι αδικο αυτο που κανετε... Απλα σκεφτειτε οτι μπορει να ειχαν γινει παρα πολλα εκεινη την βραδια και κανεις μας δεν θα μαθει ποτε τι εγινε ... Εγω προσωπικα κατανοοω απολυτα τις αποψεις σας αλλα πρεπει κι εσεις να κατανοησετε τις δικιες μου γιατι αλλιως θα συμπεριφορασασταν σαν καποια ατομα τα οποια ειναι απολιτιστα και χωρις εκπαιδευση... Και δεν λεω οτι ειστε γιατι σιγουρα δεν γνωριζω που εχει φοιτησει ο καθενας και σε τι κοινωνικα περιβαλλοντα-επιπεδα κινειται αλλα μην συμπεριφερεστε ετσι γνωριζοντας μονο την μια πλευρα... Και μαλιστα εγω θα ηθελα να ζητησω συγγνωμη κιολας για τις βρισιες και τους πιθανοτατα αδικους χαρακτηρισμους μου για εσας απλα οταν τα εγραφα αυτα ειχα εξοργιστει με τους δικους σας χαρακτηρισμους...

info press said...

@@@ anon


Δεν υπάρχει δική του πλευρά, παρά μόνο το συμφέρον των παιδιών που ζουν δίχως την μαμά τους επειδή αυτός ο δολοφόνος την σκότωσε, την έθαψε για να συγκαλύψει το έγκλημα του και μετά πήγε τα παιδάκια να παίξουν πάνω από το πτώμα της μαμάς τους.

Νομίζεις ότι τα παιδιά θα τον αγαπήσουν όταν αντιληφθούν την θηριωδία του;

Και μη χειρότερα...

Anonymous said...

Mathitria tou dolofonou bgale ton skasmo tora!!!! Ton ixera para poli kala kai gnorizame oti ine enas malakas kai misos. Distixos den mporesame na peisoume tin Panagiota na figei oso itan kairos kai gia ayto tha niothoume tipseis panta!!! Elpizo ayrio pou arxizei I diki, na sapisei telika stin filaki kai na exi poli pio tragiko telos apo ayto pou eixe I Panagiotoula mas!! Diabases tin ekthesi tou Iatrodokasti na deis ti tis ekane??? Profanos oxi...boulosto loipon NTROPH SOU!!!!

info press said...

@@@ anon


Ευχόμαστε καλή δύναμη να έχετε να αντιμετωπίσετε όλες τις δυσκολίες που ίσως προκύψουν στην δίκη του.

Αν υπάρχει τρόπος να μας στείλετε σε e-mail την ιατροδικαστική έκθεση, θα την δημοσιεύσουμε, να την διαβάσουν οι μαθήτριες του αλλά και όποιος άλλος ηλίθιος τον θαυμάζει.

Καλό κουράγιο.

Anonymous said...

Δυστυχώς που δεν πήγαμε Αρσάκειο και δεν μάθαμε ορθογραφία σαν εσένα!!!!

Anonymous said...

http://infopress-gr.blogspot.com/2010/01/doujon-zammit.html

Anonymous said...

Λοιπόν, θέλω να σας πώ κάποια πράγματα που δεν αναφέρονται ούτε στα Μ.Μ.Ε. κι ούτε στα διάφορα blogs και sites.Ο Κατσιλάμπρος ήταν καθηγητής μου για 3 χρόνια και πολύ καλός φίλος με οικογενειακή μας φίλη.
Αυτός ο άνθρωπος ήταν πάντα της νοοτροπίας "δεν πρέπει να πειράζουμε κανέναν και ειδικότερα τους αδύναμους". Αγαπούσε τα παιδιά του όσο τίποτα, και γι'αυτό οι φίλοι του τόν κορόιδευαν (φιλικά) για την υπερβολική του αγάπη και για το πόσο υπερπροστατευτικός ήταν.Επίσης η γυναίκα του συνεχώς τον υποτιμούσε λέγοντας του "εσύ είσαι ένας απλός καθηγητής ενώ εγώ είμαι σολίστ"(Αυτά τα ξέρω από την οικογενειακή μας φίλη). Φυσικά αυτό που έκανε ήταν ένα στυγερό έγκλημα και του αξίζει να τιμωρηθεί γιατί αφαίρεσε μια ζωή. Ακόμη θέλω να πώ στην οικογένεια της άτυχης κοπέλας, συλλυπητήρια. Όμως πιστεύω πως αυτές οι βρισιές και τα σχόλια, ίσως να μην χαρακτηρίζουν το χαρακτήρα του αλλά τη συγκεκριμένη πράξη του(που έκανε εν βρασμώ ψυχής)..

Anonymous said...

Fenetai oti prepei na to po polles fores me kindino na katantiso bareti! Glikia mou mathitria ta exis ligo mplexei. En vrasmo psixis dineis ena to polli dio xtipimata ston allon kai nai mporei na ton skotoseis. meta omos antilambanese ti ekanes kai ourliazeis prospthontas na anatrepseis ayto pou ekanes. en vrasmo psixis den dialieis olo to soma tou allou, den pnigeis biaia stin mpaniera, den perifereis to ptoma se xiliades simeia tou spitiou sou kai tis athinas gia na deis pou tha to thapseis, den to thaveis apenanti apo to spiti sou, den pas mia mera meta na to tsimentoseis, den pas ta paidia sou na paixoun pano apo ton lako, den koroideveis olous gia mia ebdomada, den kanis mpanio ta paidia sou, ta taizeis, pas supermarket, 'eyxomenos' na epistrepsei i panagiotoula sou. Sou fantazei gia 'En vrasmo psixis'? an nai...lipamai ta exis XAMENA. Epitelous ligo filotimo!!!!

Anonymous said...

Πρώτον δεν είμαι μαθήτρια αλλά μαθητής. Δεύτερον εν βρασμώ ψυχής τη σκότωσε με το σίδερο. Όλα τα υπόλοιπα (το γεγονός του ότι την έθαψε κλπ.) είναι κάτι που θα έκανε ο οποιοσδήποτε απελπισμένος στη θέση του, μόλις κατάλαβε τι είχε κάνει. Τέλος το γεγονός πως πήγε τα παιδιά του να παίξουν πάνω από το λάκο που την έθαψε, πιστεύω πως είναι "σάλτσες" των Μ.Μ.Ε. και δεν είναι πραγματικά. Τέλος το γεγονός πως φρόντιζε τα παιδιά του και τους έλεγε πως η μαμά τους θα επιστρέψει ήταν λόγια παρηγοριάς που θα έλεγε ο καθένας στα παιδιά του..

Anonymous said...

Ti na sou po agoraki mou....To oti enas neos mou lei oti ta ipoloipa tha ta ekane o kathenas toso apla me fobizei!!! ti na sou po...apla den exo logia na se xaraktiriso. Toso aplo telika fenete to na thaveis ton anthropo sou??? Anofelo na sizitao mazi sou...NTORPI SOU

Anonymous said...

kai kati allo gia tin istoria...to oti pigaine na paixei me ta paidia tou eki to xero poli apla giati mou to elege ekini tin ebdomada gia ayto prosexe ti les!!!!

Anonymous said...

Πιστεύω πως δεν έχω λόγο να ντραπώ γιατί στα comments μου δεν εξέφρασα προσωπική μου άποψη. Επίσης δεν λέω πως κάτι τέτοιο θα έκανε ο κάθε άνθρωπος αλλά συγκεκριμένα ο οποιοσδήποτε "απελπισμένος άνθρωπος". Ακόμα φυσικά και δεν θα χαρακτήριζα το θάψιμο ενός αγαπημένου ανθρώπου μου ως "απλό". Τέλος όσον αφορά το γεγονός με τα παιδιά του και το πάρκο, εάν είσαι συγγενής ή φίλος, είτε του Κατσιλάμπρου είτε της Παναγιώτας, τότε θα γνωρίζεις αν αληθεύει το συγκεκριμένο περιστατικό καλύτερα από εμένα.(Και γι'αυτό χρησιμοποίησα τη λέξη "Πιστεύω" πως αυτό είναι σάλτσες των Μ.Μ.Ε)

info press said...

@@@ Sunday, January 17, 2010 3:27:00 PM


Ο κάθε άνθρωπος κρίνεται από τις πράξεις του και όχι από αυτά που λέει.

Τα κούφια λόγια δεν έχουν ουσία όταν συνδέονται με μιά άγρια δολοφονία.

Η δολοφονία εν βρασμώ ψυχής εμπεριέχει ένα δύο τρία χτυπήματα το πολύ.

Όταν ο "κάθε απελπισμένος" δράστης αντιληφθεί το κακό που έγινε, συνήθως αυτοκτονάει ή γυρνάει για λίγο σαν τρελός στους δρόμους και μετά παραδίδεται στην αστυνομία.

Οι ενέργειες του Κατσιλάμπρου, δεν συμβιβάζονται με έναν "απελπισμένο" αλλά με ένα στυγνό δολοφόνο που έκανε ότι μπορούσε για να συγκαλύψει το έγκλημα του και να παραπλανήσει τους συγγενείς της Παναγιώτας και τις Αρχές.

Ο Κατσιλάμπρος είναι ένα στυγνός δολοφόνος και τίποτα λιγότερο.

Όταν γίνεις εγκληματολόγος ίσως να καταλάβεις αυτά που λέω, αλλά μέχρι τότε καλό θα είναι να σταματήσεις να προκαλείς την νοημοσύνη μας και να προσβάλλεις το θύμα.

Αν ο κάθε άνθρωπος γινόταν δολοφόνος επειδή κάποιος τον υποτίμησε και μετά ως "κάθε απελπισμένος" έκανε αυτά που έκανε ο Κατσιλάμπρος, η γη θα ήταν μιά ζούγκλα.

Υπάρχουν και τα διαζύγια που φαίνεται ότι ο καθηγητής σου δεν τα είχε ακουστά.

info press said...

@@@ Monday, January 18, 2010 3:08:00 PM


Το παρακάτω link είναι άρθρο για τις δίκες των δολοφονιών του Doujon Zammit και της Παναγιώτας Μαζαράκη.

http://infopress-gr.blogspot.com/2010/01/doujon-zammit.html

Να είστε καλά να θυμάστε την Παναγιώτα.

Anonymous said...

Δεν θα μπορουσαμε να την ξεχασουμε...τα δυο υπεροχα αγγελουδια της μας θα την κρατανε ΠΑΝΤΑ ζωντανη!!! Σας ευχαριστω πολυ.

Anonymous said...

το λιγοτερο που μπορουν να κανουν για να προστατεψουν τα παιδακια απο αυτη την προφανως βαρια διαταραγμενη προσωπικοτητα και να αποτισουν φορο τιμης στην μνημη της νεας αυτης γυναικας που στερηθηκε την ζωη της και τα αγγελουδια της ειναι να κρατησουν αυτο το τερας μακρυα.τι νοημα εχει αληθεια το να επικοινωνει ο "πα-τερας" με τα παιδια την στιγμη που αυτα μεγαλωνοντας θα τον σιχαθουν...βασικα αυτη θα ειναι η μεγαλυτερη τιμωρια του....

κουραγιο στην οικογενεια της Παναγιωτας.

Μανώλης Κ. said...

Προφανώς και δεν ξέρατε τον άνθρωπο (ήταν δάσκαλος μου επί 7 χρόνια, υπόδειγμα ανθρώπου και πατέρα). Τα γεγονότα έχουν αλλοιωθεί δραματικά και καλό είναι να μην εξάγουμε συμπεράσματα αν δεν είμαστε αντικειμενικοί κριτές. Είναι απολύτως λογική η παρορμητική και μαζική επίθεση εναντίον του (γιατί, κακά τα ψέματα, δολοφόνος είναι) αλλά προσπαθήστε να "φιλτράρετε" τις πληροφορίες με πνεύμα κριτικό. Όποιος θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου, aboveperfect@hotmail.com
Μιλάω επώνυμα και απολύτως απερίφραστα.

info press said...

@@@ Μανώλης Κ.


Την προπαγάνδα σου υπέρ του αδίστακτου δολοφόνου να την πας αλλού.

Η δολοφονία της Παναγιώτας και όλες οι πράξεις του δολοφόνου μετά το γεγονός μιλάνε από μόνα τους.

Διάβασε http://infopress-gr.blogspot.com/2010/01/doujon-zammit.html μήπως γίνεις και εσύ αντικειμενικός και αντιληφθείς το είδος του εγκληματία που υποστηρίζεις.

Αν η Παναγιώτα ήταν αδελφή σου ή μάνα σου ή σσυγγενής σου, σίγουρα δεν θα μίλαγες έτσι.

Anonymous said...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΛΗΤΗ!!!! ΘΑ ΣΑΠΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ, ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΕΣΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΕΚΕΙ!

info press said...

@@@ anon


Μάθαμε για τα ισόβια και ευχόμαστε τα παιδάκια της Παναγιώτας αλλά και όλη η οικογένεια της να τα καταφέρουν.

Ο δολοφόνος έλαβε αυτό που του άξιζε.

Anonymous said...

οπως ΞΑΝΑειπωθηκε απο μια συμμαθητρια μου(της οποιας το ονομα δεν ξερω)δεν ξερετε τι γινεται στο σπιτι του καθενος.δεν θελω να αναφερθω στο αν και ποσο καλος καθηγητης ηταν ουτε στο ποσο αγαπουσε τα παιδια του και τη γυναικα του.δεν διαφωνω οτι αυτο που εκανε ηταν απαισιο,αισχρο,αποτροπαιο και οτι αλλο θελετε.μην κρινετε ομως χωρις να ξερετε.στις τηλεορασεις βγηκε μαλλον μια και μοναδικη αληθινη στιγμη της ζωης του ζευγαριου-ο φονος.γνωριζονταν ομως 20 χρονια.κανενας απο μας δεν μπορει να ξερει τι μπορει να γινοταν αναμεσα τους αυτα τα 20 χρονια.ουτε καν οι γονεις τους.δεν λεω οτι αναιρει αυτο που εκανε.τποτα δεν το αναιρει.και ναι ηταν καποιου αδερφη,καποιου κορη,καποιου μανα αλλα και αυτος ηταν και ειναι ακομα και για το μοναδικο πραγμα που δεν μπορει να τον κατηγορησει ΚΑΝΕΝΑΣ σας ειναι για το ποσο καλος πατερας ειναι(και πιστεψτε με αυτο το ξερουν καλα τα ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΑΡΣΑΚΕΙΟΥ

Anonymous said...

και κατι αλλο.αυτο για τις υπογραφες ειναι ΜΕΓΑΛΗ μαλακια.τιποτα δεν εγινε ουτε προσπαθησε κανεις να γινει.οσο για τα αλλα που λετε...δεν ηταν καθολου καραγκιοζης,ειδικα μεσα στην ταξη(και πιστεψτε με ειμαι σε θεση να το ξερω καλυτερα απο εσας)και οσο για τους μεγαλους που υποτιθεται οτι ηξεραν οτι δεν ειναι ισορροπημενος ειναι επισης ΜΕΓΑΛΗ μαλακια.τρανη αποδειξη?ΟΥΤΕ ΕΝΑ παραπονο ΠΟΤΕ στο σχολειο για αυτον τον ανθρωπο.και για να σας προλαβω η μανα μου ειναι καθηγητρια εκει(οποτε και για μια ακομη φορα ειμαι σε θεση να ξερω καλυτερα απο εσας)και οσο για ειρωνιες(ακυρες,ασχετες και πανηλιθιες) οσον αφορα τις σπουδες στο Harvard πρεπει να ξερεις info press οτι δεν χρειαζεται να βγαζεις στην κοπελα απο το Αρσακειο το θυμο για τη μαμα και το μπαμπα που σε πηγανε στο δημοσιο της γειτονιας.

info press said...

@@@ anon

Thursday, March 18, 2010 8:14:00 PM


Ευτυχώς που δεν διαφωνείς ότι αυτό που έκανε ήταν απαίσιο αισχρό και αποτρόπαιο.

Τι θα γινότουσαν τα παιδιά της κοπέλας, χωρίς την δική σου έγκριση!!!

Καταδικάστηκε χωρίς κανέναν ελαφρυντικό.

info press said...

@@@ anon

Thursday, March 18, 2010 8:36:00 PM


Πως γνωρίζεις ότι εμείς δεν πήγαμε στο Αρσάκειο;

Εμείς πήγαμε και στο Harvard!!!

Εσύ όμως με τον τρόπο που γράφεις τα Ελληνικά δεν θα περάσεις ούτε έξω από τα μπουρδέλα στην οδό της Γ' Σεπτεμβρίου.

Να σε χαίρεται η μαμά σου... η καθηγήτρια του Αρσακείου.

Anonymous said...

αφου το θελεις να το παμε ετσι πρεπει να τα ξερεις πολυ καλα τα μπουρδελα της Γ' Σεπτεμβριου και απο μεσα και απο εξω.μαθε οτι εισαι σε blog και πρεπει να αποδεχεσαι τις γνωμες των αλλων.και οσο για το πως γραφω δικο μου θεμα.δεν μπηκες στο blog ουτε για να βριζεις τους υπολοιπους ουτε για να σχολιαζεις το πως γραφουν

info press said...

@@@ anon


Στο Αρσάκειο σου έμαθαν ότι είσαι υπεράνω κριτικής;

Όλοι και όλα κρίνονται.

Ευτυχώς που δεν κυβερνάς την Ελλάδα διότι θα τους είχες κλείσει όλους μέσα.

Αυτό το Blog ποτέ δεν θα υπερασπιστεί δολοφόνους και καλά θα κάνουν οι υποστηρικτές αυτών των άθλιων καθαρμάτων να το αντιληφθούν αυτό.

Είμαστε πολύ μακριά για να ξέρουμε την Γ' Σεπτεμβρίου.

Οι πολίτες μας έχουν στείλει παράπονα για την περιοχή.

Think before you speak.

Anonymous said...

info press σου ειπε κανενας οτι αξιζεις τοσο ωστε να ξερω και ποσο μακρια απο την Γ' Σεπτεμβριου εισαι?

και δεν τον υπερασπιζομαι.καλα να παθει με αυτο που εκανε.δεν πιστευω οτι αδικα καταδικαστηκε

απλα επειδη τυχαινει να τον ξερω θεωρω οτι πρεπει να μαθουν κι αλλοι τι ηταν πριν κανει αυτο που εκανε

info press said...

@@@ anon


Δεν αναγνωρίστηκε κανέναν ελαφρυντικό, απότο Δικαστήριο, ούτε ο προηγούμενος βίος του, επομένως δεν αφορά κανέναν τι έκανε ή τι δεν έκανε ο δολοφόνος.

Στην πραγματικότητα και επί της ουσίας, κανένας δεν γνωρίζει τι κάνει και πως ζει ο διπλανός του.

Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, να μην παίρνεις όρκο για κανέναν.

Να έχεις καλή σταδιοδρομία και μακριά από τις κακοτοπιές και πάντα να προσέχεις τον εαυτό σου.

Anonymous said...

Akribos. To oti den anagnoristike OMOFONA kanena elafrintiko oute tou proterou entimou biou apodeikneiei peritrana oti den mas endiaferei pos itan i simperifora tou prin kanei to egklima.

Safos mporei na itan kali, safestata edeixne oti tin agapouse ki ayti kai ta paidia tou ki oti noiazxotan gia ayta. An eixe deixei ton pragmatiko tou eayto tha ton eixe paratisei i tha ton eixan klisei mesa pro pollou. DISTIXOS den eixe deixei tipota, DISTIXOS fenotan kalos kai opos perigrafeis kai DISTIXOS apodeixtike oti den agapouse kanenan oute kan ta paidia tou pou ta katadikase gia mia zoi na koubalane to martirio ayto to opoio mporei na katastrepsei tin poreia tous.

Ligos sebasmos den vlaptei. An oxi sto thima tote sta paidia. Se liga xronia mporoun na diabasoun ola osa tora legontai toso aviasta sto internet. As stamatisei ayto.

Anonymous said...

Akribos. To oti den anagnoristike OMOFONA kanena elafrintiko oute tou proterou entimou biou apodeikneiei peritrana oti den mas endiaferei pos itan i simperifora tou prin kanei to egklima.

Safos mporei na itan kali, safestata edeixne oti tin agapouse ki ayti kai ta paidia tou ki oti noiazxotan gia ayta. An eixe deixei ton pragmatiko tou eayto tha ton eixe paratisei i tha ton eixan klisei mesa pro pollou. DISTIXOS den eixe deixei tipota, DISTIXOS fenotan kalos kai opos perigrafeis kai DISTIXOS apodeixtike oti den agapouse kanenan oute kan ta paidia tou pou ta katadikase gia mia zoi na koubalane to martirio ayto to opoio mporei na katastrepsei tin poreia tous.

Ligos sebasmos den vlaptei. An oxi sto thima tote sta paidia. Se liga xronia mporoun na diabasoun ola osa tora legontai toso aviasta sto internet. As stamatisei ayto.

Anonymous said...

...και μόνο που υπάρχουν άνθρωποι που εύχονται να σαπίσει κάποιος στη φυλακή είναι αρκετό να καταλάβουμε τη σαπίλα της ίδιας της κοινωνίας, τις αιτίες της κοινωνικής αδικίας και εντέλει τη γέννεση των "παραβατικών" συμπεριφορών.

Επιπλέον, για μένα προσωπικά μεγαλύτερη αλήθεια κατέχει ο λόγος των μαθητών του - νέων ανθρώπων με αντικειμενική κρίση, παρά η -αν και δικαιολογημένη- φορτισμένη στάση των συγγενών, η οποία αν μη τι άλλο είναι αποκομμένη και εχθρική προς κάθε δικαιολόγηση του δράστη αλλά και συμπαρασύρει κάθε λογής καλό χριστιανό και ευυπόληπτο πολίτη να πάρει θέση ηθικολόγου τιμωρού. Πήξαμε από δαύτους - για αυτό και είμαστε εδώ που είμαστε.

Εξάλλου τι είναι σωστό και καλό δεν το ορίζει κανείς νόμος και καμία δικαιοσύνη, πολύ περισσότερο αν κάποιος γονιός είναι καλός ή κακός για το παιδί του.. Ο μόνος για να το κρίνει αυτό είναι το ίδιο το παιδί και για να το κάνει πρέπει να το έχει το δικαίωμα αυτό και σε καμία περίπτωση να μη ποτιστεί με το δηλητήριο του πόνου των συγγενών της μίας πλευράς μόνο.

Και αναρωτιέμαι αν η μάνα είχε σκοτώσει τον πατέρα; Τότε οι συγγενείς και πάλι θα κλαίγαν και θα χτυπιώντουσαν για το δίκαιο της μάνας που σαπίζει στη φυλακή μακρυά από τα παιδιά της. Δεν θα είχε τότε το δικαίωμα η μάνα να τα βλέπει; όπως μας συμφέρει και μας βολεύει δηλαδή! Η μήπως το γεγονός ότι είναι μάνα είναι αρκετό για να καταστήσει τη συμπεριφορά της σωστή; Τα παραδείγματα για το αντίθετο σφύζουν, αν και δεν λέω ότι ισχύει για την κοπέλα, γιατί αντίθετα από τον άντρα της, οι αναφορές για την ίδια είναι ελάχιστες. Παραδείγματος χάριν δεν βλέπω να αναφέρεται πουθενά το γεγονός ότι η ίδια ήταν πολύ φιλόδοξη για τη δουλειά της και ανταγωνιστική ως προς τον άντρα της; ή μήπως αυτό δεν συνυπολογίζεται ως προβληματική συμπεριφορά που μπορεί να γεννήσει ενδοοικογενειακές παθογένειες; ή μήπως ο λεκτικός υποβιβασμός που εξαπόλυε στον άντρα της δεν ενέχει αρκετή βία τόσο για τον ίδιο όσο και για τα παιδιά;

Προσωπικά, σκόνταψα τυχαία στο μπλογκ σας, ύστερα από την ανάγνωση ενός κειμένου από τον ίδιο, που με οδήγησε εδώ.
https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1512362

Διαβάζοντας το κείμενο λοιπόν, αυτό που μου 'ρχετε στο μυαλό είναι ότι ο δίκαιος άνθρωπος είναι αυτός τελικά που μπορεί πιο εύκολα να φτάσει στον φόνο - είναι τόσο δίκαιος που την αδικία την πολεμά στη ρίζα της και όπου αυτή εμφανίζεται: στο σχολείο, στην οικογένεια, στην κοινωνία, ακόμα και στη φυλακή, όπου τέλος πάντων και όσο οι σχέσεις υποταγής, εξουσίας και αδικίας αναπαράγονται και μολύνουν την ίδια την ελευθερία της ζωής.