Sunday 8 March 2009

Πήξαμε στους... Συνηγόρους

Αντιγράψαμε από την Αθανασία για τις φρικιαστικές εμπειρίες της με το σύστημα υγείας.


Αφιερώνουμε το post στο Συνήγορο Υγείας με την ελπίδα να ξυπνήσουν οι 300 και να νομοθετούν με λίγο δόντι όταν "φτιάχνουν" τους δήθεν συνηγόρους!!!
Αν είχαν τη νομική δυνατότητα ίσως να μπορούσαν να διεκδικήσουν και να μεσολαβήσουν με νόημα εκ μέρους των πολιτών.
Επειδή όμως δεν την έχουν... κλείστε το αναθεματισμένο το μαγαζί!!!
Το γεγονός ότι οι γιατροί έχουν γουρουνοειδή συμπεριφορά οφείλεται στο ότι βλέπουν τους πολίτες σαν υπηρέτες τους, όπως κάνουν άλλωστε οι περισσότεροι δημόσιοι υπάλληλοι.
Διαβάστε την ιστορία της Αθανασίας.

Γειά σας φίλοι!, πως πάμε;;
Ελπίζω καλά το νέο αυτό ποστ, αφορά κάτι που μας καίει όλους πιστέυω, και αυτό είναι το θέμα της δημόσιας υγείας οκ;;.
Είναι ένα θέμα που κρύβει πολύ πόνο, μέσα του και είναι απίστευτα σοβαρό.
Και κάπου όλοι μας λίγο ή πολύ ζούμε κάθε μέρα, τη κατάσταση, (την άθλια), που έχει το ελληνικό σύστημα υγείας και που όσο πάει καταλήγει, όλο και πιο άθλια.
Πολλοί από εσάς ξέρετε, ότι γεννήθηκα με μια σπάνια αναπηρία πράγμα, που σημαίνει πως έχω, περάσει τη μισή μου ζωή με γιατρούς στα ιατρεία, και τα συναφή οκ;;;.
Πριν από λίγο καιρό, ήρθε πάλι ένα πρόβλημα στο ένα μου πόδι και έτσι, όπως είναι λογικό, πήγα να πάρω γνώμη και από γιατρό.
Κανόνισα αυτή τη φορά, να πάω στο ΚΑΤ σε έναν που μου σύστησε, ένας άλλος γιατρός επίσης από εκεί και πάμε!, σκηνικό πρώτο φτάνουμε καλά, καλά στο ΚΑΤ, και έξω από τη πύλη!
Πάμε να μπούμε, μέσα μας λένε ότι δε γίνεται και ότι πρέπει, να κάνουμε το κύκλο και να πάμε από μιά άλλη, είσοδο η οποία είναι στου διαόλου τη μάνα, και αυτό ενώ δείξαμε και το ειδικό σήμα, για αμέα κλπ, κλπ μετά από πολύ ώρα φτάσαμε, εκεί από την άλλη μεριά πάμε μέσα, στο γκισέ που είναι οι πληροφορίες, να πάρουμε σειρά είχε μιά ουρά σε όλη την είσοδο, μας λένε περιμένετε, (να μας φτιάξουν μια κάρτα ειδική), μετά από πολύ ώρα μας τη δίνουν, και ζητάνε και εξήντα ευρώ εκτός αυτού!!!
Δεύτερο σκηνικό, πάμε μέσα να δούμε, το γιατρό, μας είπε λίγα πράματα μας έστειλε για εξετάσεις, (πλάκες), πάμε στο ειδικό δωμάτιο, τις κάνουμε και γυρνάμε.
Πάμε στο γραφείο του, και εκεί μας τέντωσε τα νεύρα διότι, μας έστησε πολύ ώρα, εμείς μπήκαμε στο γραφείο του, και αυτός καθόταν απ’ έξω και έκανε, πλάκα με άλλους γιατρούς τελικά κάποια στιγμή, ήρθε έχω όμως να πω ότι μου άφησε, πολύ κακή εντύπωση, διότι ήταν ένας εντελώς γελοίος άνθρωπος που η στάση του, δεν άρμοζε σε γιατρό γενικά, και έδειξε αδιάφορη στάση σε αυτό που έχω και μου έδωσε, μια εικόνα σχετικά με τη πορεία της υγείας μου, πολύ τραγική υπερβολική που πιστέυω δε στέκει...
Με εκνεύρισε απίστευτα, αυτό είναι το χάλι στα νοσοκομεία, όλοι οι άχρηστοι να το παίζουν γιατροί, άι σιχτίρ πια...

2 comments:

Anonymous said...

Παιδιά μου γειάσας και πάλι..σας ευχαριστώ για την αναδημοσίευση να στε καλά!..ε,τι να πώ..νομίζω τα λέει όλα το κείμενό μου!..όμως παιδιά μου αυτό δεν είναι ούτε το ελάχιστο από αυτό που έχω τραβήξει από τη μέρα που γεννήθηκα στα νοσοκομεία τα ελληνικά..έως και σήμερα...αν κάτσω και γράψω όοολα αυτά που έχω τραβήξει έως τώρα..θα πάθει πλάκα η μπλογκόσφαιρα!προβλέπεται όμως και δέυτερος 'γύρος'μαλακίας γιατρών διότι υπάρχει περίπτωση και σύντομα να πάω ξανά μετά από κάπου 20 χρόνια;;;,να κάνω και πάλι κάποιες εξετάσεις που έκανα πολύ μικρή,παιδάκι που αφορούν τη λειτουργία των νεφρών και της κύστης μου..επειδή έχω το πρόβλημα που ξέρετε από άλλο πόστ*....και θα έχετε νέα και από εκεί!...χααχαχαχα!...σύντομα ελπίζω....σας ευχαριστώ πολύ..φιλάκια....!

info press said...

@@@ Αθανασία

Να είσαι πάντα καλά Αθανασία και σου ευχόμαστε ότι καλύτερο για τις εξετάσεις σου.

Να προσέχεις τον εαυτό σου.