Saturday 27 November 2010

Ιρλανδία - Ο Αρθρογράφος Fintan O' Toole & ο 8χρονος Evan

Παρά το τσουχτερό κρύο… περίπου 50.000 Ιρλανδοί βγήκαν στους δρόμους…

Ο διακεκριμμένος αρθρογράφος… Fintan O' Toole… στην ομιλία του… στους συγκεντρωμένους είπε… ότι η κυβέρνηση υπογράφει συμφωνία… με ξένους ανθρώπους... που δεν έχουν εκλεγεί ποτέ στην Ιρλανδία…

Είπε ότι η χώρα... θα πληρώσει € Δις για να σώσει τους Τραπεζίτες… και έχει κηρύξει τον πόλεμο στους φτωχούς…



Αγαπητέ κ. O' Toole… οι Ιρλανδοί πολιτικοί… πήραν μαθήματα από τον Σοσιαλιστή George της Ελλάδας… που επιθυμούν να σώσουν το ακριβό € της Ελίτ της Ευρωπαϊκής Ένωσης… και αφού οι Ιρλανδοί είναι σε καλύτερη οικονομική κατάσταση… θα αγοράσουν ακόμα πιο ακριβότερα την σωτηρία του νομίσματος…

Σοσιαλιστές και Συντηριτικοί... ενωμένοι σαν γροθιά... για να σώσουν το € τους... και τους τοκογλύφους...

Ο 8χρονος πιτσιρικάς… Evan… έγραψε γράμμα στον Πρωθυπουργό κ. Brian Cowen… ενώ οι γονείς του νόμιζαν ότι προοριζόταν για τον Santa…

Dear Mr. Cowen… My name is Evan Tyran Geary. I am 8 years old. I like school. I like my mommy and daddy. They work very hard.

We have a nice house. I am very sad that you have hurt Ireland. You have hurt my mommy my daddy and me. We have to pay lots of money.

Αγαπητέ κ. Cowen… Το όνομα μου είναι Evan Tyran Geary. Είμαι 8 ετών. Μου αρέσει το σχολείο. Μου αρέσει η μαμά μου και ο μπαμπάς μου. Δουλεύουν πολύ σκληρά. Έχουμε ωραίο σπίτι. Είμαι πολύ λυπημένος, διότι έκανες κακό στην Ιρλανδία. Έκανες κακό στην μαμά μου, στον μπαμπά μου και σε εμένα. Πρέπει να πληρώσουμε πολλά χρήματα.

Say Evan... can we send your letter to the Greek Prime Minister too?

Poul Tomsen - Η Κυβέρνηση Γνωρίζει Όλες τις Επιλογές
Ιρλανδία - Αυτούς θα Σώσουν Οι Ιρλανδοί Φορολογούμενοι

No comments: